padl naped - szybka wymiana

Masta_J

Active member
Bez reklam
Gratulacje, że udało się pozytywnie załatwić chociaż trwało to tak długo.
Miejmy nadzieję, że Gabi też swoje wywalczy.

Pozdrawiam,
 

gabi30

New member
User, moje gratulacje:grin:
Ja się prawdopodobnie jeszcze długo pomęczę:???:
Na razie czekam na odpowiedź MM, dam znac co odpisali na moje pismo przedprocesowe.
 

lewis

New member
gabi30 napisał:
User, moje gratulacje:grin:
Ja się prawdopodobnie jeszcze długo pomęczę:???:
Na razie czekam na odpowiedź MM, dam znac co odpisali na moje pismo przedprocesowe.
Witam
A mail pomógł coś w tej sprawie?
pozdr
 

bif4

New member
Ja Miałem Farcika !!!

Moja konsola zepsuła się po 16 miesiącach od zakupu. Zaniosłem do sklepu jako "towar nie zgodny z umową". Po 7 dniach dostałem nową (40GB) i 900 zł różnicy (moja była 60GB kupiona za 2200zł) :)
 

bangas

New member
witam mam podobny problemik co kilka osób z tego tematu bylem u rzecznika który wydrukował mi list do sklepu z roszczeniami o naprawę konsoli po okresie gwarancyjnym jaki dało sony . Proszę wasz o pomoc , rade jak rozsądnie i z głowa opisać w liście niezgodność towaru ze względu na uszkodzenie napędu BD. jakies sugestje wiecie zeby sklep sprzedawca nie odwrócili kota ogonem pozdrawiam
 

gabi30

New member
Witam.
Może ja podpowiem co napisałam w piśmie przedprocesowym:
PISMO PRZEDPROCESOWE
Wzywam do dobrowolnego usunięcia usterki konsoli PS3 poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę w terminie 7 dni pod rygorem skierowania sprawy na drogę sądową.
Dotyczy : zgłoszonej reklamacji nr ...... z dnia 27.12.2008, jako odpowiedź na pismo z dnia 30.12.2008.
Jednocześnie pragnę przypomnieć ,iż jest to ostatnia próba polubownego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego przedmiotowej reklamacji.
Jak wspomniałam w swojej reklamacji konsoli PS3 sprzęt jest niezgodny z umową z uwagi na brak możliwości odtwarzania płyt Blu-Ray. Zakupując konsolę w Państwa sklepie miałam nadzieję na dłuższą zabawę niż rok. Po roku sprzęt nie spełnia swojej roli , do której jest przeznaczony a tym samym staje się niezgodny z umową.
W piśmie otrzymanym od Państwa odmawiacie Państwo mi racji powołując się na Art.4 punkt 1 ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku.
Pragnę przypomnieć, iż ustawa nie składa się tylko z jednego artykułu i to na co Państwo się powołujecie jest to ewidentna nadinterpretacja prawa, która nie może pozostać bez odpowiedzi.
Sprzedawca odpowiada za sprzedany towar przez 2 lata od momentu wydania towaru. Państwo próbujecie w swoim piśmie udowodnić, iż tak nie jest. Sprzęt, który nie nadaje się do celu w jakim został zakupiony jest niezgodny z umową.
Proszę o ustosunkowanie się do mojego pisma w terminie 7 dni. Po tym terminie zostanie złożony pozew do sądu.
Ty możesz oczywiście zmienić nagłówek na reklamację z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową. Oczywiście wywalając niektóre fragmenty pisma, ponieważ moje jest odpowiedzią na nieuznanie reklamacji.
Pozdrawiam Gabi

 

orzel1234

New member
Witam
Moja konsola odmówiła czytania jakichkolwiek płyt po niecałym roku i 2-óch miesiącach. Konsolę kupiłem u prywatnego sprzedawcy (prowadzi sklep "Wirtualny świat gier").

Czy są jakiekolwiek szanse (waszym zdaniem) na to, iż uzna on reklamację na podstawie art.8 pkt 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r?

Konsola działała bezproblemowo (czasami mi uznawała mp3 na hdd za corrupted data, zjawisko się pojawiało coraz częściej, ale to nic takiego) i wczoraj podczas bawienia się ps home po przejściu do menu konsoli zauważyłem, że zamiast ikonki LittleBigPlanet jest przekreślone CD i napis corrupted data. Po wyjęciu i włożeniu ponownym płyty okazało się że nie czyta w ogóle płyty, tylko pali się niebieska lampka.
Znalazłemna innym forum wypowiedź, że full format by mógł pomóc (jeżeli to byłby software'owy problem), ale nie pomógł.
Czy wg. was taka sytuacja jest wystarczająca do uznania reklamacji przez tego gościa?(z niego taki cwaniak jest).

EDIT: Sorki, że odświeżam stary temat, ale nie chcę tworzyć niepotrzebnie nowego i zaśmiecać forum.
 
Ostatnia edycja:
Do góry