Witam. Dziękuję za odzew. Wydaje mi się, że z łączem wszystko ok - laptop, tablet czy sam tv śmigają z netem. Sądzę, że problem tkwi w samej przeglądarce internetowej (Web Browser App), którą wykorzystuję do przeglądania materiałów wideo z YT. Chciałem ją odinstalować i zainstalować ponownie, tak jak inne aplikacje w telewizorze, ale okazało się, że akurat przeglądarki się nie da. Potwierdza to treść maila jakiego dostałem od Panasonica:
Uprzejmie informujemy, że Panasonic nie wspiera aplikacji dostępnych w usłudze TV Connect (są zainstalowane na zewnętrznym serwerze, nie można ich odinstalować), w związku z czym nie możemy w nie ingerować.
Sugerujemy próbę aktualizacji systemu telewizora albo kontakt z YouTube.
Oczywiście system telewizora mam w najnowszej wersji. Samą przeglądarkę udało mi się ożywić w zakresie wyświetlania wideo na YT, ale trzeba się więcej nagimnastykować pilotem żeby film obejrzeć. Pytanie jest następujące - czy NAPRAWDĘ nie ma technicznej możliwości reinstalacji tej nieszczęsnej przeglądarki?