P50GT60E problem z YouTube

zeke0

New member
Witam. Od wczoraj (13.10) mam problem z odtwarzaniem filmów na YouTube w przeglądarce internetowej w telewizorze. Ładuje się zawartość kanału "jutubera", ale po wybraniu filmu w oknie pojawia się komunikat "Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później". Dodam, że w aplikacji YouTube filmy z serwisu działają. Przywrócenie ustawień fabrycznych TV i jego ponowna konfiguracja nie przyniosły efektu. Nie wiem skąd ten problem. Może ktoś z użytkowników tego telewizora spotkał się z czymś takim?
 

ice77

New member
Sprawdź łącze internetowe. Niekiedy się tak zdarza. Wina powinna być po stronie łącza, przeciążenie, chwilowy brak sygnału, itp.
 

zeke0

New member
Witam. Dziękuję za odzew. Wydaje mi się, że z łączem wszystko ok - laptop, tablet czy sam tv śmigają z netem. Sądzę, że problem tkwi w samej przeglądarce internetowej (Web Browser App), którą wykorzystuję do przeglądania materiałów wideo z YT. Chciałem ją odinstalować i zainstalować ponownie, tak jak inne aplikacje w telewizorze, ale okazało się, że akurat przeglądarki się nie da. Potwierdza to treść maila jakiego dostałem od Panasonica:
Uprzejmie informujemy, że Panasonic nie wspiera aplikacji dostępnych w usłudze TV Connect (są zainstalowane na zewnętrznym serwerze, nie można ich odinstalować), w związku z czym nie możemy w nie ingerować.
Sugerujemy próbę aktualizacji systemu telewizora albo kontakt z YouTube.


Oczywiście system telewizora mam w najnowszej wersji. Samą przeglądarkę udało mi się ożywić w zakresie wyświetlania wideo na YT, ale trzeba się więcej nagimnastykować pilotem żeby film obejrzeć. Pytanie jest następujące - czy NAPRAWDĘ nie ma technicznej możliwości reinstalacji tej nieszczęsnej przeglądarki?
 
Do góry