Rafał nie mam nic do Ciebie ale pomyśl nasi sąsiedzi Czesi, mają praktycznie wszystko na swój język tłumaczone.
RTV, AGD itp artykuły, z którymi się nie spotkałem a PL jest omijana szerokim łukiem.
Wszyscy nas olewają a Ty na to przystajesz " bo można się tego nauczyć", bo i tak nie zrozumieją", "bo co zmieni te parę słów przetłumaczonych na PL" widocznie coś zmienia jeżeli menu w języku ojczystym mają Czesi Chorwaci itd.
Wiem, że wszystkich słów nie przetłumaczysz ale zadaj pytanie komuś starszemu co to znaczy "enter" lub "press" 20% może odpowie.
Czy użytkownikami jakiegokolwiek sprzętu mają być tylko młodzi ludzie lub osoby znające język ang?
Łatwiej zrozumieć "wejście HDMI" niż "input hdmi" czy nie tak?
Nie posłużę się statystykami ile ludzi jaki język znają, bo nie ma to znaczenia pytając czemu Czesi mają tłumaczenie na ojczysty język a czemu Polacy nie...
Co oznaczało by, że Czesi i inne kraje są mniej wyedukowane co jest nie prawdą.
Jeżeli chodzi o dystrybutorów to moim zdaniem olewają temat, tak jak pisałem o wyglądzie instrukcji (na studiach lepiej oprawisz i zrobisz pracę niż wygląd ich instrukcji) ponadto mogę przesłać błędy w pisowni tejże instrukcji.
Więc wystarczy dobra wola producent do dystrybutor lub odwrotnie i informacja.
Koszt 4 dodatkowych instrukcji w innym języku niż PL mogłyby zrekompensować koszt opcji menu w PL.
...a nie informacja na stronie głównej, że przeciwstawiają się zakupom sprzętu z poza dystrybucji.
Czy oni naprawiają te sprzęty?
Nie!
Czy, że ktoś kupił w Niemczech to nie legalne? Nie!
Więc, o co chodzi?
Dobry przykład jak kolega wymienił Marantz/Denon - można? można!
Mam onkyo i nie mowię, że jest złe ale mogliby wyjść bardziej do klient.