ONKYO TX-NR 807 / brak rejestracji/gwarancja/rekojmia/warsztat/

krisder

New member
Bez reklam
Nie masz informacji na druczku gwarancyjnym EIC?


Wiadomo że taka informacja jest, tylko kto wiedząc że sprzęt ma trzy lata gwarancji zaczyna od studiowania druku gwarancji. Ciesząc się nowym nabytkiem przy pomocy instrukcji uruchamia się ampli i cieszy jego brzmieniem.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ja tez ostatnio zapomnialbym o rejestracji, mimo ze juz tam mam kilka sprzetow porejestrowanych ale zeby miec zal do kogos o to? W dzisiejszych czasach wszystko trzeba czytac a z tego co pamietam nie jest to malutki druczek a normalna informacja, na pudelku tez powinna byc.
W sumie po co te rejestracje, jak dla mnie idiotyczna sprawa. Z automatu takie sprawy powinny po kupnie funkcjonowac.
 

Radoslav

New member
W sumie po co te rejestracje, jak dla mnie idiotyczna sprawa. Z automatu takie sprawy powinny po kupnie funkcjonowac.

Ano powinno tak działać, ale dzięki temu mają szansę na poszerzenie grona odbiorców "materiałów marketingowych" i potencjalnie nie doczekanie obecnego sprzętu do końca gwarancji (przynajmniej u pierwszego kupującego-posiadacza ;) )
 

bartkedz

New member
Witam
No i nastał czas na moja 807ke. Te same objawy, na razie jak poczekam z pol godziny to da się odpalić, ale z tego co czytam to niedługo tak będzie :-(. ktoś wie czy onkyo się zainteresowało tematem?
 

depesz

New member
Odkopuję temat - u mnie wczoraj, 4 miesiące po naprawie (odblokowanie płyty głównej) sprzęt padł ponownie.

Czy komuś udało się odblokować (poprzez serwis) ponownie, czy może konieczna jest już wspominana wymiana płyty głównej?
 

depesz

New member
Mam dobrą wiadomość - istnieje darmowe rozwiązanie naszego problemu!:D

Sposób umieścił na forum elektrody gostek, któremu jestem wdzięczny do grobowej deski;)

Opis tutaj:
Onkyo TX-NR807 - brak dzwięku, sieci Lan

W skrócie - płytka HDMI odpowiednio wygrzana zaczyna znowu działać. Na filmiku jest metoda z montowaniem halogenów itepe - ja poszedłem na łatwiznę, wysunąłem wzmacniacz z 15 cm z szafki, podmuchałem przez górne tylne (w pobliżu gniazd HDMI) otwory wentylacyjne suszarką do włosów - jakieś 2-3 minuty - przy sprzęcie wyłączonym przednim wyłącznikiem.

Po ponownym pstryknięciu wyłącznika - sprzęt ożył! :DD
 

skelpie

New member
Jak rozwiązałem problem z moim tx-nr807

Witam!
Po przeczytaniu wszystkich informacji w sieci - stwierdzeniu, że usterka ta nosi znamiona wady fabrycznej, zgłosiłem się do EIC. Tam delikatnie zostałem spuszczony na drzewo bananowe, że coś wymyślam i nie ma takiej możliwości. Stwierdziłem,że trzeba działać wyżej - Onkyo Europe, Germany. Jeden mail i Pan z obsługi od razu zasugerował tzw. Good Will Repair po okresie gwarancyjnym.Miało to polegać na tym, że wymienią płytę HDMI a ja zapłacę za robociznę (ok. 250 zł netto) Polecił skontaktować się z EIC celem ustalenia terminu naprawy. EIC zamilkło na 3 miechy. Po kolejnym pingu do Onkyo Europa - ktoś się tam wkurzył bo następnego dnia dostałem 3 telefony od trzech różnych osób z EIC - że co się pieklę i o co chodzi. Tak jakby oni chcieli to naprawić a ja nie :). Ostatecznie podesłałem sprzęcia do EIC i po 3 dniach wrócił trybiący. Mimo wszystko dzięki Onkyo Europa i EIC. Ostatecznie renoma firmy została uratowana. Tylko pozostaje niesmak, że daleeko nam Panie do tyj Europy.....
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Dobrze wiedziec, że Onkyo Europe stoi na europejsim poziomie i ze są jeszcze firmy "matki" ktore moga wplynąć na polskie pseudoodziały, nie tak jak np. Sony.
 

Bleq

New member
Odswieze nieco, dzielac sie moja przygoda.

Wlasnie przerabiam ten sam problem, niezalaczajace sie kolumny. Sprzet dopiero gra jak sie rozgrzeje.

Z tego miejsca chcialem serdecznie podziekowac uzytkownikowi 'skelpie' za podzielenie sie swoja przygoda z Onkyo Germany. Proba zalatwienia problemu z EIC od dwoch tygodni (!!!) pozostaje bez echa, z rozmowy telefonicznej dowiedzialem sie tylko, ze problem jest im nieznany, jak rowniez pojecie "goodwill repair", a HDMI Board to koszta ok. 1000 zl plus robocizna.

Po kilku mejlach z Onkyo Germany dostalem dzis odpowiedz, ze pokryja koszta ukladu HDMI oraz robocizny. Po mojej stronie zostaja koszta transportu/kuriera. O wszystkim poinformuja EIC.
Braian'owi, ktorego rowniez serdecznie pozdrawiam, zalatwienie problemu zajelo lacznie 3 dni.

Jutro dzwonie do EIC i ustalam szczegoly. Boje sie tylko jeszcze, ze zamiast wymienic mi caly uklad na nowy to dokonaja jakiejs krotkotrwalej pseudo naprawy, bo u nas to nigdy nic nie wiadomo.

Mimo wszystko wiara w marke Onkyo odzyskana, ale EIC dalej nie ufam...
 

Bleq

New member
Otrzymalem wiadomosc, ze to juz zalezy od mojego serwisu. Zapytam po weekendzie jak bede dopinal szczegoly wysylki sprzetu.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ten filmik z lampka rozgrzewajaca, to istna komedia. Jeszcze ten wylacznik z tylu...
Nie ma to jak wyplacic dobrych pare stowek za sprzet, a nastepnie odpalac go lampka, czy suszarka.
Pal licho jeszcze sprzet za 1500zl, ale tam gosc pisze ze ma podobne problemy w 5508.
 
Ostatnia edycja:

Bleq

New member
No lampek to bym nie podjal sie, ale rozruch suszarka sprawdzony organoleptycznie :) Jutro final mojej sprawy z naprawa. Prezes EIC musi zatwierdzic cale to przedsiewziecie mimo, iz Onkyo Germany zadeklarowalo pokrycie kosztow. No mysle, ze niczym niemilym mnie nie zaskoczy.
Do tego poczytalem troche opinii o serwisie EIC i praktycznie sa one same pozytywne.

PS zauwazcie, ze w USA firma Onkyo uruchomila swego czasu osobna infolinie dla tej usterki i bez mrugniecia wymieniali element na gwarancji jak i poza nia, ale powyzszy filmik udowadnia, ze Polak potrafi. Gwarancja expired no to lapie za srubkoret, lutwonice i fix'uje klocek za srednia krajowa...
 
Ostatnia edycja:

Markus1981

New member
Ten sam problem :(. Myślę że wydane ponad 3 tyś za sprzęt i taka wpadka... Onkyo wstydź się!!! Każdej firmie zdarzają się wpadki, ale wartość poznaje się po tym że te dobre firmy, porządne, zaczynają akcję serwisową i po sprawie, może koszty się zwiększą ale dobre imię pozostaje.
Ale do rzeczy, mam propozycję. Chcę zająć się tym tematem, więc proszę Was wszystkich którzy wypowiadali się w poprzednich komentarzach o konkretne informacje, gdzie, do kogo, co konkretnie pisali aby móc łatwiej przejść przez ten mimo wszystko głupi problem (jak na klasę sprzętu, albo wartość sprzętu jak kto woli :)). Wasze wysiłki doprowadziły do małego sukcesu, może warto się podzielić takimi informacjami, o które ładnie proszę :).
 

Bleq

New member
Witajcie,

Ja rozpoczalem przygode poprzez customer care na stronie Onkyo | Contact
Nastepnie odezwal sie do mnie konsultant (ww. Brian), ktory pociagnal ze mna temat do konca i ostatecznie naprawa hdmi board wyszla mnie 16zl, czyli tylko kurier do serwisu. Odeslanie rowniez oni pokryli.

Brian prosil mnie o skan dowodu zakupu to mu wyslalem jeszcze skany dwoch innych moich sprzetow ze stajni Onkyo na udowodnienie moich slow o lojalnym kliencie.

Tresc mojego pierwszego mejla wysylam na PM do Markusa. Jak co to chetnie pomoge.
Nie bojcie sie o swoj angielski, nawet Brian mnie przepraszal za swoj :)
 
Do góry