Onkyo tx-nr 555 czy Pioneer VSX 831

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Tudzież, chytry 2x traci. No i taka prawda.
Często można zauważyć podczas zakupu tv, ktoś gdzieś znajdzie pare stówek tańszą ofertę i rzuca się na pseudo okazje, a potem jak coś się dzieje z tv, to jest płacz na forach, bo sprzedawca ma go zwyczajnie w dupie. Bo inaczej nie można tego nazwać. Jak jak wydzwoniłem niemal całą Polskę jakiś czas temu w sprawie sprzętu, to już przy okazji samego zapytania łapałem się z głowę co za głąby odbierają.
Ja dziękuje potem z takim się szarpać i nerwy tracić przy okazji problemu.
Przerabiałem już to.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Za 100zł różnicy to nie chciałoby mi się otwierać strony gdzieś w zagranicznym sklepie, ale tu masz małe kwoty i jak Ci przyjdzie wysyłać za granicę, to na przesyłki nie wyrobisz, a co jak sprzęt dotrze uszkodzony i na dzień dobry będzie zonk? ;)
 

mors111

Active member
Bez reklam
Za 100zł różnicy to nie chciałoby mi się otwierać strony gdzieś w zagranicznym sklepie, ale tu masz małe kwoty i jak Ci przyjdzie wysyłać za granicę, to na przesyłki nie wyrobisz, a co jak sprzęt dotrze uszkodzony i na dzień dobry będzie zonk? ;)

też bym nie ryzykował dla dwóch butelek Whisky lub kilku zgrzewek złotego napoju
 

OGone

New member
Za 100zł różnicy to nie chciałoby mi się otwierać strony gdzieś w zagranicznym sklepie, ale tu masz małe kwoty i jak Ci przyjdzie wysyłać za granicę, to na przesyłki nie wyrobisz, a co jak sprzęt dotrze uszkodzony i na dzień dobry będzie zonk? ;)
Nie rozumiesz za 100zł różnicy jak będzie drożej w Polsce to jest do przyjęcia , lecz jeśli zaczynasz mieć różnicę 300-400zł to chyba nie jest mało. Co do uszkodzenia to również może przyjść z polskiego sklepu uszkodzony(gdyż kupujesz nowy sprzęt fabrycznie zapakowany).Później się okaże iż znając kreatywność rodzimych przedsiębiorców sprzedawca nie ma już innego na wymianę i trzeba czekać na serwis, czyli zonk. Z tego co sklep pisał to gwarancja jest eu więc powinna też obowiązywać na terenie naszego kraju.
 
Ostatnia edycja:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Rozumiem doskonale, dlatego napisałem, że w przypadku 100zł nawet bym nie spoglądał, a w przypadku Twoich 400zł (20%) przy tak małej kwocie wyjściowej, nie jest moim zdaniem warte zabawy.
Taka kwota sama w sobie nie jest warta zachodu w kontekście tego co może Cię spotkać, a na gwarancje EU bym nie liczył w Polsce, a w DE - o czym już pisałem.

Co do uszkodzenia to również może przyjść z polskiego sklepu uszkodzony(gdyż kupujesz nowy sprzęt fabrycznie zapakowany).Później się okaże iż znając kreatywność rodzimych przedsiębiorców sprzedawca nie ma już innego na wymianę i trzeba czekać na serwis, czyli zonk.

Właśnie o tym wyrażnie pisałem.
Dlatego omijałbym szemranych sprzedawców, czy tych których nie znam i kupił na Twoim miejscu od kogoś kogo znam, a w tym przypadku na tym forum masz Blacka którego każdy z nas zna od lat.
Obiektywnie logika i doświadczenie życiowe podpowiada, że najmniejsze ryzyko masz pod ręką.
 
Ostatnia edycja:

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
:)

7405082edd874.jpg
 

OGone

New member
Wydaje mnie się iż znacznie odbiega od sprawy. Sprawa nie tyczy się wykonania usługi a sprzedaży towaru. Czy towar zza naszej granicy odbiega od technicznej specyfikacji i jest gorszy przez co tańszy?

Inna sprawa iż oferta blackninja nie jest niczym wyróżniającym się. Sporo użytkowników tego forum sugeruje iż oferta blackninja jest rewelacyjna. Cóż 10-30zł różnicy względem innych ofert od konkurencji. Jeśli to jest rewelacyjna pgerta to co powiedzieć o różnicy ponad 20 procent za naszą granicą. W moim mieście salony narzekają i wkurzają się na politykę dystrybutora gdyż ludzie sami kupują za granicami naszego kraju część sprzętu. Troszkę czasu poświęciłem rozmawiając i zbierając oferty lokalnie jak i z kraju. Januszowa polityka dystrybutora nie przynosi nic dobrego.
 
Ostatnia edycja:

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
Temat rzeka. Odwróćmy zagadnienie trochę. Jeśli to taka super okazja, to przecież widzą to też sklepy i mogą na tym zarobić z górką, a jednak tego nie kupują.
 

OGone

New member
Temat rzeka. Odwróćmy zagadnienie trochę. Jeśli to taka super okazja, to przecież widzą to też sklepy i mogą na tym zarobić z górką, a jednak tego nie kupują.
Być może jest polityka by nie wystawiać faktur na sklepy by nasz sprzedawca nie mógł zaksięgować gdyż tak zastrzegł sobie w umowie nasz rodzimy "janusz" dystrybutor. Co jakiś czas importowałem "wyścigowe" części do silników i bywało iż spotykałem się z odpowiedzią że zapraszamy do naszego dystrybutora w europie :). Myślę że działa tu podobny mechanizm dystrybucji.
Nie mam pretensji do blackninja gdyż prowadząc interes musi godzić się na "januszowe" warunki dystrybucji.
 
Ostatnia edycja:

japish911

New member
Ja tam od zawsze mam spaczenie na punkcie Onkyo, nie wyobrażam sobie mieć innego sprzętu choć nie zawsze to tanio wychodzi...
 
Do góry