Onkyo TX -8150 i aplikacja onkyo remote problem.

kowi12

New member
Witam. Proszę o pomoc. Przy pierwszym uruchomieniu aplikacji działało wszystko. Następnego dnia po uruchomieniu aplikacji został przez nią wykryty amplituner, lecz po naciśnięciu połącz amplituner przechodzi w stan hybrid standby i gaśnie wyświetlacz oraz nie działają żadne przyciski. Jedynym wyjściem jest odłączenie amplitunera od prądu i ponowne włączenie. Czy ktoś z szanownych grona spotkał się z takim problemem? Czy mogło spowodować taką reakcję wciśnięcie wyłączenia amplitunera na poziomie aplikacji?
 

jawamdame

New member
Witam. Proszę o pomoc. Przy pierwszym uruchomieniu aplikacji działało wszystko. Następnego dnia po uruchomieniu aplikacji został przez nią wykryty amplituner, lecz po naciśnięciu połącz amplituner przechodzi w stan hybrid standby i gaśnie wyświetlacz oraz nie działają żadne przyciski. Jedynym wyjściem jest odłączenie amplitunera od prądu i ponowne włączenie. Czy ktoś z szanownych grona spotkał się z takim problemem? Czy mogło spowodować taką reakcję wciśnięcie wyłączenia amplitunera na poziomie aplikacji?

Poradziłeś sobie z tym? Dużo ludzi ma z tym problem, chcę kupić ten amplituner ale to może być poważna wada.... wiesz może czy gra lepiej od TX-8050?
 

salmon

New member
Onkyo TX-8150

Witam wszystkich forumowiczów.
Zamierzam zakupić apmli Onkyo TX-8150 z kolumnami Monitor Audio Bronze 6.
Byłem na odsłuchach i ten zestaw bardzo mi odpowiada.
Nie przetestowałem tylko funkcji sieciowych a powyższy wpis mocno mnie zaniepokoił.
Pytanie czy problem z wyłączaniem się ampli występuje za każdym razem czy sporadycznie. Czy występuje u wszystkich i czy udało się już go rozwiązać?
 
Do góry