Onkyo czy H/K

kicor

New member
Proszę pomóżcie.Jestem zielonkawy a chciałbym kupić jakiś fajny zestawik.Kino/muzyka 50/50,rock,pop,pokój 40m2,głośniki będą napewno 5.1.Ważne też,żeby sprzęt nie był zbyt skomplikowany w obsłudze;) .
Moje typy to:
Onkyo TX SR 705 + DVD Onkyo DV SP 504
H/K AVR 347 + DVD 47

I jeszcze jedno,czym różni się DVD 504 od 405?
Z góry dzięki za pomoc.
 
Ostatnia edycja:

ArtS007

New member
Bez reklam
Zielonkawy, czyli chyba jednak nie z kosmosu? ;)

DVD Onkyo 504 jest modelem wyższym od 405. Onkyo numeruje swoje modele w ten sposób, że pierwsza cyfra oznacza stopień zaawansowania sprzętu, a ostatnia oznacza rocznik. Tak więc 405 było wcześniej 404, 403 itd. Podobnie 504 było kiedyś 503, 502, a będzie 505, 506...

ArtS :)
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Nic konkretnego. Jednak co roku ta seria miała przedstawiciela, więc z pewnością już niedługo. Podobnie Denon będzie teraz wypuszczał nowości.

ArtS :)
 

Hawkmoon

New member
heh no z rocznikiem to przesadziłeś (nowe w końcu mają 5 a nie 7), ale ogólnie faktycznie jest to koleność wydania modelu w danej klasie... Ja rok temu wybierałem między h/k avr 640 a onkyo 803 (do kolumn jbl) wybrałem to drugie, ze względu na bardziej selektywny dźwięk, ale faktycznie podbici basowe w h/k robi wrażenie. Tak czy inaczej teraz (po roku użytkowania) wybrałbym tak samo.
 

autorus

New member
kicor napisał:
Proszę pomóżcie.Jestem zielonkawy a chciałbym kupić jakiś fajny zestawik.Kino/muzyka 50/50,rock,pop,pokój 40m2,głośniki będą napewno 5.1.Ważne też,żeby sprzęt nie był zbyt skomplikowany w obsłudze;) .
Moje typy to:
Onkyo TX SR 705 + DVD Onkyo DV SP 504
H/K AVR 347 + DVD 47

I jeszcze jedno,czym różni się DVD 504 od 405?
Z góry dzięki za pomoc.

Osobiście wybrałbym h/k.
Natomiast jeśli dvd to raczej odpuściłbym sobie te 47 i wybrałbym od razu toshiba hd-e1.( ceny takie same) Mam podobny zestaw i jestem zadowolony.

Autorus
 

kicor

New member
ArtS007 napisał: