Onkyo 608 + Klipsch F3/C1/B2

Tomkin

Member
Witam serdecznie
Dzięki pomocy miłych osób , oraz tego forum wybrałem i zakupiłem kino domowe. Dziś przyszło , Onkyo 608 + Klipsch F3/C1/B2 (dla zainteresowanych zmieściłem sie w budżecie do 5 tys zł ) , w ciągu tygodnia planuje jeszcze dokupić sub 12.

Cały zestaw gra rewelacyjnie, przynajmniej jak na moje oczekiwania.
Jestem początkującym użytkownikiem , mam kilka pytań,
Czy jest coś co powinienem na wstępie poustawiać lepiej , aby gralo jeszce lepiej ? czy jest jakas kalibracja ustawień ?
Kolumny maja 8ohm , a amplituner pozwala mi zmienic albo na 4 albo na 6 ohm - czy to ma jakies znaczenie ? jeżeli tak to na ile ustawić?


Pozdrawiam
T.
 

killpit

New member
Zestawik ideał
Ustaw na 6Ohm w ustawieniach speakers wyłącz suba center ustaw na 80Hz surr również (THX)
Polecam autokalibracje Audysseya rewelka ale ręcznie można spokojnie się pobawić sprzęt banalnie prosty w konfiguracji menu.
 

yaro_plo

New member
Od jakiegoś czasu zacząłem myśleć o kupnie dokładnie takiego zestawu...
Mógłbyś opisać dokładnie jak to się sprawuje i wygląda w praktyce.
Dzięki
 

Tomkin

Member
nie jestem audiofilem, ciężko mi opisać, jak dla mnie bomba, rewelacja, chociaz zona jak zobaczyla pudła to chciala mnie pogonic z domu :)

a wybór padł po rozmowie z kilkoma firmami, jak również po opinii tego forum :) zapewnili ze w tej półce cenowej nie znajde nic lepszego :)
 

mat74

Well-known member
Bez reklam
tyle ,ze z wypowiedzi wynika iz kolega ich nie sluchal przed zakupem...
niczego innego chyba tez nie...

btw. rozumiem ,ze moderatorzy polecaja to na czym najlepiej zarabiaja- w koncu pracuja tu na chlebek, ale twoja kryptoreklama onkyo i klipsch naprawde jest juz meczaca...
 
Ostatnia edycja:

killpit

New member
Dlaczego bo gra w tym przedziale cenowy bardzo dobrze?
Czy jest to zły sprzęt? wystarczy że poczytasz użytkowników którzy zakupili i ich opinie.
Czy masz coś lepszego w tej kwocie? jak tak to też polecaj.