Onkyo 607 + JBL?

dawideksl

New member
JBL Cine Pack


JBL Northridge E80x2 (front) + E20x2 (tył) + EC25 ( gł. centralny) + E150 (subwoofer).

Co myślicie o takich głośniczkach do Onkyo 607? Czy JBL to dobry wybór?

Pozdrawiam
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
podaj proszę jaka wielkość jest pokoju ?
jakie oczekiwania od sprzętu ?
tylko do kina czy również do muzyki ?
jaki rodzaj muzyki ?
 

dawideksl

New member
pokój 20m2, film/muzyka 35/65 procent, generalnie więcej muzyki i to w różnych gatunkach, od klasyki przez rock i hard rock do popu i rnb. Sprzęt musi mieć ładne, głębokie brzmienie i musi móc pokacać pazur jak będę chciał się poczuć np. jak na koncercie bon joviego. Dodam, że w sprawach dźwieku nie jestem laikiem i szczegóły mają znaczenie.

Pozdrawiam

P.S. Cenowo już raczej nie może być wyżej niż cine pack.
 
Ostatnia edycja:

gadzeciaz

Member
Bez reklam
Dają radę,mi moje służą już chyba czwarty rok.
Tylko suba kup 250. pamiętaj ze zawsze możesz go przyciszyć ale głośniej już nie zrobisz!
Mój bratanek kupił 150 a teraz żałuję jak słyszy bas na filmach i koncertach jaki z 250 się wydobywa.
 

dawideksl

New member
Dzieki za podpowiedzi, powiedz mi czy jest aż tak duża różnica w subie między 150 a 250 żeby opłacało się do niego dokładać 700 zł? i o co chodzi z tym, ze jest on bezprzewodowy? chyba k ablem normalnie da się go podłączyć ;) Myśląc w tym kierunku są jeszcze przednie es100 zamiast es80, tylko, że to kolejne 1500zł w górę.
 

dawideksl

New member
ok słuchajcie postanowiłem zrobić inaczej, powiedzcie, czy dobrze chcę to rozplanować. Najpierw do onkyo 607 kupię fronty - jbl es100. wówczas kiedy dozbieram - sub 250, a w następnej kolejności tylny surround i centralny. Czy takie rozwiązanie będzie dobre? doszedłem do wniosku, że lepiej od razu kupić elementy z wyższej półki niż później wymieniać.
 

blackninja

ninja
Pomagam
VIP