Oled873+amazon+ściemnianie

sajmer

Member
Witam

Czy ktoś z Was używa Prime Video od Amazona ? OD jakiegoś czasu coś popsuli i materiał oznaczony jako HDR nie uruchamia trybu HDR na TV, natomiast np na NETFLIX jest ok.

Drugi temat dotyczy automatycznego ściemniania TV po jakimś czasie np jak oglądamy ciemne sceny. Czy ktoś wie jak się tego pozbyć ? chodzi o funkcje AUTO-DIMMING - nie wiedzieć czemu działa ona źle.
 

asss

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nie wiem czy po ostatniej aktualizacji czegoś nie popsuli, bo mi w 65OLED934 przestał grać subwoofer. Niestety nie korzystam z Netflixa Ani z Amazona więc ws. HDR nie pomogę.

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
 

pawelz31

New member
Nie wiem czy popsuli, ale w ostatnim czasie kupiłem 2 TV, 58PUS8535 oraz 43PUS8535, oba od początku nie wyświetlają informacji o uruchomionym HDR w aplikacji Amazon Prime (jak dotąd była jedna aktualizacja, która tego nie zmieniła).
Dla YouTube, Netflix taka informacja się pokazuje.
Gdzieś na zagranicznych stronach czytałem że Philips nie jest certyfikowany przez Amazona do wyświetlania wartości HDR.

Może ktoś ma jeszcze doświadczenie, czy wcześniej aplikacja działała w trybie HDR.

Mam jeszcze pytanie z innej beczki, czy ktoś wie jak w tych telewizorach sprawdzić aktualną rozdzielczość? Coś takiego jak przycisk info?
W aplikacji Amazon Prime na Android TV nie zauważyłem opcji do podglądu aktualnej jakości obrazu.
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Nie wiem czy popsuli, ale w ostatnim czasie kupiłem 2 TV, 58PUS8535 oraz 43PUS8535, oba od początku nie wyświetlają informacji o uruchomionym HDR w aplikacji Amazon Prime (jak dotąd była jedna aktualizacja, która tego nie zmieniła).
Dla YouTube, Netflix taka informacja się pokazuje.
Gdzieś na zagranicznych stronach czytałem że Philips nie jest certyfikowany przez Amazona do wyświetlania wartości HDR.

Może ktoś ma jeszcze doświadczenie, czy wcześniej aplikacja działała w trybie HDR.

Mam jeszcze pytanie z innej beczki, czy ktoś wie jak w tych telewizorach sprawdzić aktualną rozdzielczość? Coś takiego jak przycisk info?
W aplikacji Amazon Prime na Android TV nie zauważyłem opcji do podglądu aktualnej jakości obrazu.
Cześć,
Rozmawiałem z Philipsem na ten temat. Powiedzieli, że znają sytuację i są w kontakcie z Amazonem. Będzie to rozwiązane, tylko nie byli w stanie powiedzieć kiedy...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

pawelz31

New member
Miejmy nadzieję że ogarną to szybko.
Narazie jedna aktualizacja i dalej nie działa, a TV nówki z tegorocznej serii.
Może też zgłoszę do Philipsa, większe ciśnienie czasami przekłada się na szybszą reakcję.
 

pawelz31

New member
Dzisiaj odpaliłem Amazon Prime i pojawiła się informacja o HDR10+, więc chyba naprawili.
Aktualizacji TV nie było więc musiała to być wina appki Amazona.
 

arttu

New member
Witam, u mnie niestety też HDR nie działa :(. Amazona mam od ok 1 mc i dosłownie ze 2 razy włączył się HDR. Raz na pewno po odinstalowaniu i zainstalowaniu ponownie aplikacji ale na drugi dzień już było po. Na pewno nie jest to problem neta bo mam ok 100 mb/s. Działa komuś ten HDR na Amazonie? Z supportu Amazona dostałem w odpowiedzi jakiś bełkot ale Philipsa nie było wymienionego na liści obsługiwanych urządzeń.
 

pawelz31

New member
Dzisiaj znowu sprawdzałem i serial (The Boys) który wcześniej miał HDR, dzisiaj już takiej informacji nie wyświetla.
Nie mam pojęcia co zmieniają i od czego to zależy, ale z innymi platformami takich problemów nie ma.
 

sajmer

Member
Kontakt do kogoś nic nie da - ewidentnie jest zwalona apka PRIME bo kiedyś działała a teraz każdy materiał HDR wyświetla bez - NETFLIX nie ma tego problemu :)
 

huha

New member
Cześć wszystkim,

Osobiście od ponad tygodnia odbijam się od pomocy technicznej Amazona w tej sprawie, oficjalnie telewizorów Philipsa nie ma na ich liście kompatybilności, podobno zgłoszenie poszło do zespołu developerskiego i do piątku mają mi dać odpowiedź o co właściwie chodzi :) Dam znać jak coś odpowiedzą. U mnie przestało działać HDR w appce Prime jakieś 2-3 tygodnie temu (55OLED803).
 

arttu

New member
Cześć wszystkim,

Osobiście od ponad tygodnia odbijam się od pomocy technicznej Amazona w tej sprawie, oficjalnie telewizorów Philipsa nie ma na ich liście kompatybilności, podobno zgłoszenie poszło do zespołu developerskiego i do piątku mają mi dać odpowiedź o co właściwie chodzi :) Dam znać jak coś odpowiedzą. U mnie przestało działać HDR w appce Prime jakieś 2-3 tygodnie temu (55OLED803).

ok dzięki będę wdzięczny. Trochę to irytujące że taki "gigant" nie jest w stanie tego ogarnąć. Trochę poczytałem na obcych forach i to jest problem który się już trochę ciągnie tzn raz jest ten HDR a raz go nie ma. Ja tez od siebie dodam że z Netflixem i Youtubem nie mam absolutnie żadnych problemów z HDR/DV etc.. Generalnie pozostałe platformy są za Netflixem lata świetlne. Ja swoją przygodę zaczynałem właśnie z Netflixem i trochę boli jak później korzysta się z HBO czy Amazona... Miejmy nadzieję że prędzej czy później się ogarną (mam nadzieję ze prędzej :) )
 

sajmer

Member
No i lipa - dzisiaj przywieźli nowy TV z serwisu - 65OLED804 - whrany najnowszy soft i niestety Amazon brak HDR, Netflix bez problemu , Youtube też z HDR.
 

huha

New member
ok dzięki będę wdzięczny. Trochę to irytujące że taki "gigant" nie jest w stanie tego ogarnąć. Trochę poczytałem na obcych forach i to jest problem który się już trochę ciągnie tzn raz jest ten HDR a raz go nie ma. Ja tez od siebie dodam że z Netflixem i Youtubem nie mam absolutnie żadnych problemów z HDR/DV etc.. Generalnie pozostałe platformy są za Netflixem lata świetlne. Ja swoją przygodę zaczynałem właśnie z Netflixem i trochę boli jak później korzysta się z HBO czy Amazona... Miejmy nadzieję że prędzej czy później się ogarną (mam nadzieję ze prędzej :) )

Niestety nie doczekałem się odpowiedzi od Amazona, ale problem jest ogólnie znany, w wielu miejscach na zagranicznych forach o tym piszą. Nie wiadomo kiedy fix. Teraz dodatkowo jeszcze Netflix zablokował 4K na telewizorach Philipsa opartych na chipsecie MT5891

Coraz więcej problemów z tym TV :-( Już w sumie nie ma gdzie filmów w pełnej jakości oglądać.
 

arttu

New member
Niestety nie doczekałem się odpowiedzi od Amazona, ale problem jest ogólnie znany, w wielu miejscach na zagranicznych forach o tym piszą. Nie wiadomo kiedy fix. Teraz dodatkowo jeszcze Netflix zablokował 4K na telewizorach Philipsa opartych na chipsecie MT5891

Coraz więcej problemów z tym TV :-( Już w sumie nie ma gdzie filmów w pełnej jakości oglądać.

Ja ma 804 i jeszcze wczoraj chyba było 4k na netflix, sprawdzę wieczorem. Ale to prawda płaci się kupę kasy za TV, później abonament co miesiąc żeby cieszyć się tym za co się zapłaciło a tu lipa..... I to jest głupie bo jak będę piracił to sobie ściągnę w 4k bez łaski...... Czasami mam wrażenie że każdy ma cię w dupie jak już kupiłeś/płacisz ...ehhhh....
 

huha

New member
Ten problem z Netflixem chyba nie dotyczy już 804, bo jest już na innym chipsecie :), tutaj źródło. Tak czy siak wkurzam się, bo po niecałych dwóch latach z powodu braku sensownego softu trzeba się zastanawiać nad kupnem jakiejś przystawki.
 
Ostatnia edycja:
Do góry