Oled 805 - panel

jarek20

New member
Do wczoraj byłem szczęśliwym posiadaczem oleda 805. Nagle pojawiła się pionowa krecha świecących pikseli na panelu niezależnie od źródła sygnału. Pytanie mam. Jak najlepiej załatwić temat w sklepie (eurortvagd) jako niezgodność towaru z umową czy reklamację?
https://drive.google.com/file/d/11xiGXqO2AvbmyrsvE7aOOsp4wM-MZTzL/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/11sMyars_ENtzfP9Vrn-O1xwsJI89iCkf/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/12DSAXvnKXgmJN96bq9gTTMgF3EAMjm0T/view?usp=drivesdk

view
view
view
 

drosophilia

Active member
Bez reklam
To rekojmia i reklamuj u sprzedawcy
Przy reklamacji jako rekojmia, masz wieksze prawa jako kosument, niz jakbys reklamowal jako gwarancja.
 
Ostatnia edycja:

jarek20

New member
Za późno . Zgłosiłem reklamację z tytułu rękojmi. Dostałem taki wydruk z salonu. Mam nadzieję, że nie będzie problemów...
 

Attachments

  • IMG_20210219_115438.jpg
    IMG_20210219_115438.jpg
    998,8 KB · Wyś: 33

drosophilia

Active member
Bez reklam
to ok, jest zaznaczone, ze rekojmia, u dolu, GIT :)

Poczytaj w wolnej chwili czym sie rozni gwarancja, a rekojmia :)
 
Ostatnia edycja:

jarek20

New member
Coś dziwnego.... cuda?.... dzisiaj krecha zniknęła... dobrze, że mam zdjęcia, ale o co chodzi?? Samo z siebie zniknęło. Ciekawe co będzie dalej. Jak przyjadą na oględziny to zostają mi w tej chwili tylko zdjecia usterki... Ciekawe co powiedzą.
 

jarek20

New member
Dziś krecha znów się pojawiła. Dostałem takiego smsa z euro. Reklamacja nr.......... . Reklamacje przekazalismy do
Autoryzowanego Serwisu Producenta, ktory skontaktuje sie w
celu ustalenia terminu wizyty serwisowej. Z uwagi na obecna
sytuacje epidemiologiczna czas realizacji reklamacji moze ulec
wydluzeniu.
Co to znaczy może ulec wydłużeniu? Ustawowo rozumiem mają 14 dni (liczac od dnia zgloszenia) i ani dnia wiecej, a nie że niby z powodu pandemii może ten czas ulec wydłużeniu?
 

kamiloos

New member
D
Co to znaczy może ulec wydłużeniu? Ustawowo rozumiem mają 14 dni (liczac od dnia zgloszenia) i ani dnia wiecej, a nie że niby z powodu pandemii może ten czas ulec wydłużeniu?


14 dni maja na ustosunkowanie sie do Twojego żądania i dostarczenie Ci odpowiedzi. A nie na zalatwienie calosci sprawy. Jesli po 14 dniach nie dostajesz odpowedzi - uznaje sie roszczenie za zasadne. Jesli Ci odpowiedza, ze sprawa sie przedluzy - tez jest to zgodne z prawem.
 

jarek20

New member
Z ciekawości zapuściłem na tv oczyszczanie obrazu i krecha zniknęła. Czyzby coś w firmware? Dziwne, że raz się pojawia, raz znika. Może jutro spróbuje wgrać na nowo upgrada. (robilem to przez sieć wifi zaraz po zakupie przy konfiguracji tv, z tego co pisali w instrukcji to zalecają z usb).
 

jarek20

New member
Dzisiaj miałem oględziny serwisanta z... Radomia - serwisu centralnego - Szacunek za przejechane kilometry (choć jechał po drodze na inne oględziny w moim rejonie) ) . Tylko że...krechy od kilku dni nie ma, dobrze że miałem zdjęcia, pokazałem co i jak, wyjaśniłem że po czyszczeniu ekranu w menu kreska się więcej nie pojawiła. (to wpisał w protokole). Ustaliliśmy że jeżeli sytuacja się będzie powtarzać czesciej, wtedy będzie trzeba jeszcze raz złożyć reklamację i zabiorą tv na wymianę panela. Oby usterka już nie wróciła.. .
 

SDman

Banned
Moim zdaniem oby jednak wróciła -oczywiście na gwarancji. Widmo powrotu po 3-4 latach znacznie droższe.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Masz wpisane w zgłoszeniu więc bez obaw.
Philips nie zostawia ludzi w potrzebie.
 
Do góry