ok 50-60'' ok 3000

szwarou

New member
Cześć
To już mój trzeci telewizor który zamierzam kupić po konsultacji z wami :) Zawsze miło poczytać wasze posty. Ponieważ interesuje się tematem tylko wtedy kiedy rozważam kupno proszę o pomoc bo jestem w tych sprawach laikiem. Naczytałem się znowu o nowych typach matryc va ips itp itd
Ponieważ w salonie stoi tymczasowo telewizor z "dupa" a nadszedł czas podpisania nowej umowy na internet z orange natknąłem się na opcję zakupu nowej aktywacji z telewizorem właśnie. I tak mi się wzięło na rozważania
Krótka ankieta:

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? - Salon na oko jakieś 30m2
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? Odległość od ekranu - ok 2.5 - 3m.
3. Ile osób zasiada przed telewizorem? - 1-2 osoby, czasem 4
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu? - Na wprost
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć? Wisieć
6. Jak słońce świeci w pokoju? Okno po prawej jest od południa czyli większość czasu świeci, ale jest roleta zewnętrzna można ją opuścić
7. Jaki masz obecnie telewizor? SONY KDL 50W829 i ten z "dupą" :)
8. Co chcemy aby telewizor posiadał? najlepsza możliwa za tą cenę jakość obrazu
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora? TV Sat przez dekoder, ps3 może w przyszłości ps4, jak ogarnę instalację internetową to równięż netflix
11. Ile godzin dziennie będzie pracować telewizor? średnio 2-4h w weekendy pewnie pół dnia :/
13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? Filmy, seriale (netflix), sport
14. Czy zamierzasz serfować po internecie? NIE
15. Czy zamierzasz grać w gry? TAK
16. Preferencje co do marki? Nie (do tej pory posiadałem SONY i Samsung)
17. Preferencje co do wielkości? 50-60''
18. Co Cię denerwuje w telewizorach? clouding, mój SONY troszkę chmurzy, ociężałe menu
19. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień? za dnia najczęściej dzieci, czasem gry, yt. Wieczorem filmy i seriale
20. Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup? ok 3.000 zł raty z euro rtv agd