Od dziś testuje 46F6500 w domu :)

SDman

Banned
Koledzy pomocy potrzebuje kupilem w sklepie morele.net 46f6500 po 2 dniach odpalam rano tv a tu po lewej stronie czerwony pasek od gory do dołu ekranu taki wypikselowany co robic? Niby zglosilem na morele i jesli jest krocej niz 3 dni to proces jest szybki ale podobno karton ma byc idealny a mój ma male rizdalnie a to niweluje ten proces pomóżcie dzwonic do samsunga czy walczyc z morele ?

Witam,
a to "rizdalnie" [rozdarcie] to twoja wina czy taki przyszedł ?

Pozdr.
 

falla_x

New member
to rozdarcie to wina sklepu gdzie go odbierałem osobiście w Łodzi zobaczyłem ze kartonik jest rozdarty i zarzyczyłem sobie żeby mi otworzyli w celu sprawdzenia czy w środku wszystko ok , ale powiedzieli że to u nich się rozdarło bo ktoś źle złapał za rączkę
 

SDman

Banned
to rozdarcie to wina sklepu gdzie go odbierałem osobiście w Łodzi zobaczyłem ze kartonik jest rozdarty i zarzyczyłem sobie żeby mi otworzyli w celu sprawdzenia czy w środku wszystko ok , ale powiedzieli że to u nich się rozdarło bo ktoś źle złapał za rączkę

No to powinni zdarzenie pamiętać, choć dzisiaj trudno o dżentelmeńskie zachowanie, nie baw się
w serwis tylko zamiana lub zwrot kasy.

Pozdr.
 

falla_x

New member
tak tylko że sklep to był tylko punkt odbiorów osobistych a morele.net jest w krakowie 300km dalej

na starcie zgłosiłem :

Wymiana towaru posiadającego wady fabryczne. (Wymiana 3-dniowa).

bo dziś mija 3 dni i nie chciałem zwlekać

w poniedziałek serwis ma się kontaktować i nie wiem teraz czy zmienić to na zwrot towaru mam na to 10 dni ? co radzicie co mogę zrobić ?
 

SDman

Banned
tak tylko że sklep to był tylko punkt odbiorów osobistych a morele.net jest w krakowie 300km dalej

na starcie zgłosiłem :

Wymiana towaru posiadającego wady fabryczne. (Wymiana 3-dniowa).

bo dziś mija 3 dni i nie chciałem zwlekać

w poniedziałek serwis ma się kontaktować i nie wiem teraz czy zmienić to na zwrot towaru mam na to 10 dni ? co radzicie co mogę zrobić ?

Coś mi się wydaje, ze 10 dni Ci nie przysługuje (odbiór osobisty) ale spróbowałbym.

Pozdr.
 

falla_x

New member
ja to się boje żeby coś zechcieli z tym zrobić poniedziałek serwis ma się odezwać ale co dalej nie wiem tyle kasy 2 dni ok a teraz lipa ehh żałuje że kupiłem taniej w necie zamiast w jakimś stacionarnym rtv euro agd czy saturnie drożej ale mniej problemów pewnie by było


chodzi o ten pasek po lewej stronie tu wygląda jak czarny ale jest czerwony
 

Attachments

  • 20140110_210930.jpg
    20140110_210930.jpg
    330,5 KB · Wyś: 146
Ostatnia edycja:

Modig

New member
Modig na
ad1 jakiej matrycy?
ad2 na jakim sofcie
ad tutaj to nikt nic nie poradzi :grin:

jaki miałeś wcześniejszego samsunga?


Potrafię tylko wejść w Menu Serwisowe, reszta jest dla mnie niejasna, załączam zdjęcie.

Niestety nie wiem jaki model Samsung'a miałem poprzednio, oddałem go mamie i jest obecnie po drugiej stronie miasta... Zakupiony był w lipcu 2010, tyle pamiętam :p

Zaraz chcę zamówić do niego Soundbar HW-F450 (chyba, że lepiej dopłacić do HW-F550) oraz odtwarzacz Blu-Ray (3D) BD-F6500 (chyba wystarczy).
 

Attachments

  • bf8b.jpg
    bf8b.jpg
    116,1 KB · Wyś: 484

przeeemek

New member
Dobra robota z tym faq od kolegi tdx. Dla kupujących w ten weekend jest niezła promka w mediamarkt. 55f6640 można kupić za 4499zł. Żałuje, że nie dali w promocji 46 cali :(
 
Yamakasi512 nagranie kamerą czy telefonem nic nie da ja już próbowałem porównując różne TV w pracy. Kamera/tel zawsze upłynnia ruch i niewiele widać ale jak chcesz to nie ma sprawy...

Właśnie trochę popróbowałem i udało mi się uchwycić te smużenie-
Wrzuciłem plik video na serwer,bo na youtubie bardzo pogarsza się jakość mimo iż i tak jest słaba...

Do pobrania tutaj-

Kod:
http://speedy.sh/rY6yz/CAM00006.mp4

Co myślicie?Też tak macie?
 
Ostatnia edycja:

arsika

New member
Do Yamakasi512

Witam.Mam model F6650, i mam tak samo jak na filmiku. Ale przy oglądaniu programów nie zauważyłem by było widoczne takie smużenie.
 
Do Yamakasi512

Witam.Mam model F6650, i mam tak samo jak na filmiku. Ale przy oglądaniu programów nie zauważyłem by było widoczne takie smużenie.

Ja też nie zauważam tego podczas oglądania,jedynie gdy się przypatrzę na jaśniejszych scenach.
Czyli wychodzi,że to normalne w tym modelu i przynajmniej nie muszę się martwić że coś jest nie tak ;)

A chodzi u ciebie weeb.tv na przeglądarce w smart hub?
 

kurp22

New member
Właśnie trochę popróbowałem i udało mi się uchwycić te smużenie-
Wrzuciłem plik video na serwer,bo na youtubie bardzo pogarsza się jakość mimo iż i tak jest słaba...

Do pobrania tutaj-...

Co myślicie?Też tak macie?

wygląda to nieciekawie , sprawdzałem ten film na moim 6 letnim samsungu jest o wiele lepiej, zauważyłem też na twoim filmie bardzo przyciemnione rogi w obrazie napisz proszę czy "na żywo" też to tak wygląda bo miałem skorzystać z 4 letniej gwarancji i kupić ten telewizor , ale mam coraz więcej wątpliwości
 

arsika

New member
Ja też nie zauważam tego podczas oglądania,jedynie gdy się przypatrzę na jaśniejszych scenach.
Czyli wychodzi,że to normalne w tym modelu i przynajmniej nie muszę się martwić że coś jest nie tak ;)

A chodzi u ciebie weeb.tv na przeglądarce w smart hub?
weeb.tv chodzi bez problemów, choć na początku był tylko czarny obraz, ale skorzystałem ze wskazówki kilka postów wyżej o zresetowaniu smart hub, i teraz działa bez problemów
 
Do góry