Od dziś testuje 46F6500 w domu :)

kr16

New member
Niedawno stałem się posiadaczem tego tv i teraz zauważyłem że strasznie muli youtube jak odpalę aplikacje to bardzo wolno wszystko działa np. przy wyszukiwaniu czegoś to wybierając litery z klawiatury ekranowej przechodzenie miedzy literami trwa parę sekund. Też tak macie ?

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
 
@kr16 ,mi pomogła aktualizacja softu.

Przerąbane jest z tym modelem jak nie clouding to banding,martwe piksele lib problemy z softem.

Dzięki wymianie pozbyłem się cloudingu,ale teraz mam martwego piksela.
Trzeba by bylo wymieniać tak kilkanaście lub kilkadziesiąt razy aby trafić na idealny model.

Jest szansa, że zniknie mi czerwony piksel?Masowanie i pukanie nie pomaga,chyba że robie to za lekko.
 

tdx

New member
Bez reklam
Yamakasi512 a gdzie kupowałeś?
Pukasz wokół pixela?

Dlugas24 kilka osób trafiło na te matrycę jakiś strasznych różnic nie ma... choć oczywiście lepiej gdyby był samsung

kr16
Ściągasz soft ze strony rozpakowujesz na pendrive tak żeby był katalog z nr softu w nim folder image a w nim plik upgrade
odpalasz TV wkładasz pena do usb czekasz chwilę dajesz pomoc aktualizacja aktualizuj teraz
 
Kupowałem w agito,ale czekałem az 2 tygodnie na wymianie plus zabawa z papierami i kurierem,ogólnie z tv jestem teraz zadowolony tylko ten martwy piksel,niby tylko jeden ale ,,wyróżnia się''
Mimo wszystko chyba jednak zostawie tv,ale najpierw chciałbym popróbować go zlikwidować.
Czy programy do teoretycznego usuwania pikseli mogą zaszkodzić?Bo zostawiłbym tak tv na ok.12godz.
A popukać jeszcze spróbuje.
 
Ostatnia edycja:

przeeemek

New member
Coraz bardziej boję się wymieniać telewizor na nowy :)> Bardzo dużo przypadków konieczności wymiany - telewizorów z usterkami.

W związku z tym na jakiej podstawie wymieniacie/oddajecie telewizory?

Jakie są prawa konsumenta? W przypadku martwych pikseli lub dużego cloudingu? Czy wymieniacie powołując się na prawo zwrotu w ciągu 10dni w przypadku zakupu przez internet? Co gdy kupimy tv w sklepie stacjonarnym, pojedziemy do dom a tam się okaże, że tv ma chmury. Wracam do sklepu a np. sprzedawca mi mówi, że te telewizory tak mają. I co wtedy? Naprawa na gwarancji, żądanie wymiany czy jeszcze coś innego?

Pytam bo miałem przypadek nawigacji zakupionej w neonet. W domu okazało się, że dotyk nie działa. Na drugi dzień powrót do sklepu a tam sprzedawca mówi, że trzeba oddać na gwarancję - nie chciał wymienić. Wszystko zależy na jakiego sprzedawcę trafimy i od tego co potrafi dany konsument wywalczyć w sklepie. Czego mamy prawo się domagać w takich przypadkach?
 

tdx

New member
Bez reklam
Ja jak kupuje nie u siebie tylko z kimś kto mnie o to prosi to idziemy do sklepu testujemy matryce producent bad pixele i banding.
wiadomo że cloudingu w sklepie nie sprawdzi ale jak w warunkach sklepowych go widać to wiadomo że w domu będzie tylko ogrzej
Co elementów takich jak piloty to się wymienia sztuka za sztukę żeby nie trzeba było czekać.
Jak kupujesz przez neta możesz oddać bez podania przyczyn...
 

przeeemek

New member
Im więcej czytam na forum to aż się boję :). Jakieś pół roku temu szukałem tutaj tv dla szwagra. Ale bardziej czytałem o tym jaki model wybrać. Nie spodziewałem się, że kupując nowy tv trzeba zwrócić uwagę na tyle rzeczy. Sądziłem, że kupuję nowy, więc powinien być w 100% sprawny/dopracowany a tu się okazuje, że już przy zakupie można się przejechać.

Wtedy padł wybór na 55f6640 (o ile dobrze pamiętam to również dzięki twojej podpowiedzi @TDX) i powiem szczerze, że pojechaliśmy do Saturna, kupiliśmy, odebraliśmy z magazynu i pojechaliśmy do domu. Niczego nie sprawdzaliśmy i w sumie do tej pory nie wiem nawet jaka jest tam matryca i żadnych testów nie robiliśmy :).
 

tdx

New member
Bez reklam
Ja pisze z doświadczenia jeśli z kimś kupuje TV to wole to wszystko sprawdzić na miejscu niż wozić TV...
Trzeba mieć też trochę szczęścia do elektroniki :D
 

Ospen

New member
Co elementów takich jak piloty to się wymienia sztuka za sztukę żeby nie trzeba było czekać.

Sprawdziłem drugiego pilota (standardowego) i faktycznie chyba nie działa podczerwień. Czytałem już na tym forum, ktoś tez miał wadliwy egzemplarz. Co dalej? Gdzie się zgłosić, gdzie wymienić na gwarancji? Wystarczy jakiś punkt samsunga w moim mieście (Kraków) czy mam go wymieniac tam skąd przyjechał TV (Wrocław :/) ? Z góry dzięuje za info.
 
Niestety ale ponownie masowanie i uciskanie wokół piksela nic nie dało.
Na szczęście piksel jest prawie na samej górze środka ekranu więc jakoś nie przeszkadza,chyba że się wpatruję.Jeszcze popróbuje programem UndeadPixel.

I mam takie pytanie-czemu w opcjach obrazu mam tylko standardowy i zabawa,oprócz tego połowa funkcji menu zablokowana?
 

tdx

New member
Bez reklam
masz włączony tryb sklepowy/tryb gry/tryb stadion/masz przypisane do źródła hdmi jako pc, gra lub dvi pc :D
 

mangusta28

New member
Witam po raz kolejny.

1) Czy pilot działa wam z innymi urządzeniami jak dekoder, amplituner czy Blue ray ? Bo mi po wyszukaniu ręcznym znajduje właściwe modele, ale mimo to żaden z nich nie wyłącza zasilania przy teście.
Nawet zmiana kanałów w dekoderze HD 5000 nie działa, mimo, że ma sygnał i znalazłem właściwy model na liście.
O co tu chodzi :sad:
Sprawdziłem odbiornik podczerwieni i nie jest ani zasłonięty, ani zafoliowany - podłączyłem do IR OUT.
Nawet podczas testów miałem piloty dość blisko patrzące na siebie.
Czy jest możliwe, że odbiornik jest "padnięty", bo niemożliwe, by miał być podłączony z tyłu tv do gniazda słuchawkowego.


2) Czy jest możliwość puszczenia dźwięku z tego tv po kablu HDMI (mam Yamahę rx-v663) Bo z tego co widziałem, to tylko po optyku istnieje taka możliwość.

Podłączone mam tak
dekoder > TV po HDMI 1
Blue ray > amplituner po HDMI
amplituner > TV po HDMI 3

rozumuję, że aby dźwięk z TV był na ampli muszę dać
TV > ampli po optyku

Dzięki za wszelkie info.
 

tdx

New member
Bez reklam
1)
Ja HD5000 konfigurowałem na F6400 i wszystko zadziałało (fakt ręcznie musiałem wybrać dekoder bo były 2 HD5000 i mini) Nadajnik grzecznie sobie leży na wprost dekodera.

Podłącz słuchawki do portu IR i sprawdz czy słychać jak wysyła sygnał (kiedy naciskasz zmiane kanału na pilocie)

Jeśli tak na PC/laptopie czy tablecie możesz sprawdzić czy IR działa
wystarczy odtworzyć plik z tej paczki
Download SamyGO from SourceForge.net

U mnie mam sparowany dekoder i kino wszystko działa...

ad 2
Jak apli nie ma ARC to tylko po optyku
 
Do góry