Od dziś testuje 46F6500 w domu :)

walimar

New member
Witam.
Dzisiaj dotarł wreszcie do mnie zamówiony 55F6510. Ogólne wrażenie jak na razie jest dobre. Zabrałem się za zapoznanie się z menu i ustawieniami telewizora. Ponieważ bawił się będę tym wieczorem i w nocy mocno wkurzają mnie odgłosy (kliknięcia) przy serfowaniu po menu jak przy regulacji głośności. Panowie jak te badziewne dźwięki wyłączyć, już dwa razy dostałem opiernicz, że przeszkadzam w domu spać innym.
 

Madas

New member
Bez reklam
swoją drogą ten dźwięk jest dość głośny nawet na cichej opcji

ostatnio oglądałem na Polsacie Miss Polonia i powiem szczerze, iż obraz dosłownie żyleta, w tym modelu bardzo wiele zależy od jakości nadawania źródła
 

Madas

New member
Bez reklam
ja dzwoniłem do AFG i Faktura oraz ta gwarancja którą dostałem obowiązuje w każdym serwisie Samsunga,
w samsungu powiedział mi że jeśli jest dowód zakupu to serwis musi przyjąć więc sam już człowiek jest skołowany
 

snajper21

New member
ja dzwoniłem do AFG i Faktura oraz ta gwarancja którą dostałem obowiązuje w każdym serwisie Samsunga,
w samsungu powiedział mi że jeśli jest dowód zakupu to serwis musi przyjąć więc sam już człowiek jest skołowany

no mi dzis doszla ta gwarancja ktorej nie bylo w pudelku , taka mala ksiazeczka podbita przez sklep, no ale jest oprocz innych jezykow napisane na koncu po Polsku gwarancja i sa warunki gwarancji na dwie strony na koncu. Zrobilem skan faktury i tej gwarancji , wyslalem zapytanie do samsunga , dam znac co mi odpowiedza
 

Kajtus

New member
babcia oddała na polską gwarancje tv zakupiony w niemczech w mediamarkt, wystarczył dowód zakupu i gwarancja. tv jest naprawiony i dalej działa.
 

mangusta28

New member
A jak wasze doświadczenia z tzw. rozszerzona gwarancją do 5 lat.
To właściwie jedynie forma ubezpieczenia. W tym sklepie AFG mają taką Easy Protect Extended Warranty - czy ktoś już miał z nią do czynienia ?
 

walimar

New member
System》ogolne》reagowanie dzwiekiem》off

Wysłane z mojego GT-I9100

tdx dzięki za podpowiedź, niby mała rzecz a cieszy.

Wszedłem nawet w menu serwisowe, matryca 55A1AF6V czyli chyba samsunga, soft 1113. Tak w ogóle to moje zadowolenie tv powoli rośnie. Zaciemnienie rogów praktycznie niewidoczne, czasami zastanawiam się czy to dopatrywanie się tego błędu to nie jest jakąś obsesją ( po tylu przeczytanych postach). W normalnym oglądaniu programu tv chyba nie można tego zauważyć, chyba że ktoś skupia się na rogach, a nie na programie, filmie itp. Czerń matrycy też chyba bardzo dobra, raczej jednolita bez żadnych chmurek, kwadracików. Wiem wreszcie co to ten efekt teatru, jest ale nie specjalnie uciążliwy. Nadmieniam, że jeszcze nic nie kalibrowałem, gra jak go wypakowałem z kartonu.
Faktycznie widać odrazu, że tv jest orginalnie zapakowany. W zestawie nie ma jednak porządnej instrukcji obsługi w języku polskim ani innym. Jest wprawdzie gruba "kniga" w kilkunastu językach "led tv user manual", ale wiedzy z niej niewiele (25 stron - chyba samsung tak ma). Sam ze strony samsunga wydrukowałem sobie porządną instrukcję obsługi (198 stron). Była natomiast faktura i karta gwarancyjna nawet koperta zwrotna z drukiem o odstąpieniu zawartej umowy i drukiem nadania paczki. TV kupiłem w sklepie internetowym MM z darmową dostawą. Wprawdzie parę sklepów oferowało (55F6510) o 50 zł taniej, ale się jednak nie zawiodłem, tym bardziej że sklep jest w zasięgu 30 min. jazdy samochodem (w razie reklamacji).
Pozdrawiam i zabieram się za parowanie pilotów bo działały ale przestały (coś namieszałem) i podłączenie internetu.
 

tdx

New member
Bez reklam
Zalezy jak masz to poustawiane jak przez hdmi to wciskasz tools i anynet jak pilot uniwesalny to na danym zrodle musisz byc

Wysłane z mojego GT-I9100
 

Brus.

New member
Wybrałem dekoder,kod pocztowi i po wciśnięciu "cały obszar" :
Wystąpił nieoczekiwany błąd.
Spróbuj ponownie po wył. i wł. produktu.(-67)

- i bez zmian
 
Do góry