Przyjechał dzis tv. Pierwsze wrazenie jejku jaki wielki , po rozpakowaniu zaczely sie jaja o ktorych czytalem wczesniej , w srodku brak polskiej gwarancji i instrukcji. Dzwonie do samsunga zapytac czy faktycznie nie mam gwarancji producenta , Pan prosi o nr seryjny , podaje no i stwierdza ze nie jest to z dystrybucji polskiej czyli sklep ktory sprzedal mi tv pelni role gwaranta. Dzwonie do sklepu pytam WTF! , przelaczaja mnie do milej Pani ktora mowi ze w srodki powinna byc polska gwarancja , ja mowie ze nie ma , po czym Pani twierdzi ze odrazu wysyla. Chwile z nia pogadalem i powiedziala ze nie ma takiej mozliwosci ze serwis nie przyjmie do naprawy z faktura od nich i ta gwarancja (podobno ma byc oryginalna , polska samsunga podbita przez sklep). Ja do niej ze konsultant mi powiedzial co innego , na co mi odpowiedziala abym napisal do samsunga zapytanie mailowe lub na pismie czy obejmuje mnie gwarancja , dodac skan faktury i ta gwarancje co mam przyjsc do mnie lada dzien. Ona twierdzi ze nie ma takiej mozliwosci o odmowie , dodatkowo stwoerdzila ze tydzien temu wlasnie serwis przyjal samsunga na gwarancji sprzedanego przez nich. Wiec nie wiem jak bedzie , czekam na gwarancje i wysylam zapytanie do samsunga aby bylo wszystko na papierze i sie okaze.
No i teraz wracam do samego tv , nad ktorym siedzialem narazie 30 minut , zaraz musze wyjsc z chaty
ale cala noc przede mna
. Pytanka do tdx:
Podlaczylem wszystko tak jak mowiles - oczywiscie all ok , wszystko dziala , pytanko - czy mam w ustawieniach dzwieku ustawic jako dzwiek zewnetrzny ? (wszystko puszczone przez ampli)
No i po uruchomieniu smart huba wyskoczyla mi pierwsza konfiguracja , jakies tam zapytania , zgody itd itp , pozniej doszedlem do proby zgrania pilota tv z obsluga dekodera w tym wypadku polsatu , no i kuzwa niechcacy wyszedlem z tego no i nie mam pojecia jak do tego wrocic , po wejsiu w smart nie pojawia sie ta konfiguracja tylko sa normalnie aplikacje itd i nie bardzo wiem jak i czy wogole sie da wrocic do tej pierwszej konfiguracji .....