O tym, jak PS3 szlag trafił...

Ogr

New member
Bez reklam
O szczesciu tu raczej nie ma mowy;) Mam trzecia ps3 !zaraz polece z czwartą do serwisu bo jej odbija:( heh totalny .....!!!!!!!
 

dienekes' shade

New member
Zatem - szczęście w nieszczęściu. Wiesz co mam na myśli.

Na marginesie, w mojej sprawie, może się jeszcze co nie co zmienić - to sklep odmówił wydania nowej konsoli "od ręki". Wadliwa poleciała do serwisu, ale tam pewnie jej nie naprawią i... :rolleyes: Obym nie zapeszył :p
 
Ostatnia edycja:

dienekes' shade

New member
Miałem ją w pudle. Nie podbiłem jej jednak - w Saturnie "dokument" gwarancji wypełnianiany jest dopiero w ramach reklamacji w POK, a że nie korzystałem z gwarancji, wciąż mam niewypełniony "kwitek".
 

Funk7

New member
Ja niemiałem tego papierka w pudle albo mi gdzieś zginą. Jest możliwość że saturn wystawi mi duplikat ? konsole zakupiłem już jakiś czas temu. Jak rozumiem reklamujesz swoją konsole tylko na podstawie paragonu ale czy po okresie roku można dalej reklamować ps3 na paragon ?
 

dienekes' shade

New member
Heh, po okresie roku reklamować można już tylko na paragon, przez kolejny rok od daty zakupu. Proponuję poczytać stosowne wątki/ posty na tym forum.

Papierek miałem w jednej z książeczek (instrukcji).
 

dienekes' shade

New member
Po skonfigurowaniu nowej konsoli zacząłem pobierać wszystkie update' y do Burnouta i trwało to ponad 2 godziny (sic!). Czasu na grę nie miałem zbyt dużo (całe 5 minut), więc zdążyłem zdobyć tylko 3 trofea w BP i przetestować jeden z motocykli. Heh, nie mogę się doczekać, kiedy wrócę z pracy :cool:

Reasumując - odpluć - odpukać - śmiga poprawnie :eek:k:

Pozdrawiam
 

drexler22

New member
Ja Mam Nową Konsole I 900 Zł W Kieszeni...

Witam
Miałem konsole 60G która się zepsuła. Mimo że upłynoł już ponad rok od dnia zakupu oddałem ją do sklepu jako "Niezgodność towaru z umową". Sklep (serwis) nie naprawił jej w czasie 14 dni więc dostałem nową 40G plus 900 zł różnicy. :smile:
 

boxik

New member
Dobry układ Ci się trafił. Za taką sumkę można się nieźle wyposażyć (nie tylko w gry).
Jak byś miał trudności z ich upłynnieniem to daj znać :lol:
Powodzenia
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
@drexler22

Deal dobry pod warunkiem, że komuś nie zależy na graniu w gierki z PS2 i posiadaniu tego w jednym urządzeniu.

A za 900 zł to można śmiało zapodać dysia 320 GB, ze 2 dualshocki i jeszcze sporo zostanie :cool:

Pozdrawiam,
 

Michal1064

New member
Do kolegi po padzie Dienekes'shade - Grarulujęci i trzymam kciuki żeby nowa konsolka się sprawowała. Dziękuję ci że wpisałeś swój problem na forum bo pozwoliło mi to przemyśleć moją sytuację.

Pozwoliłem sobie napisać tego posta z prośbą o rady Twoje i ewentualne innych użytkowników tego forum. Mam problem z konsolą i niestety wystąpił w dniu w którym przywiozłem do domu długo wyczekiwaną FIFA 09.
Na poczatku myślałem że to fifa jest jakaś trefna bo inne gry chodziły ok no i mi chłopaki (szacunek dla nich:) ) w MM wymienili na nowy egzemplarz bez żadnej łaski. Dziś już wiem że to z PS3 jest coś nie tak bo inne gry zaczeły się dziwnie zachowywać (zawieszać, nieodpalać itp.)
Sam wiesz że dla prawdziwego gracza bardziej od pieniędzy wydanych/straconych liczy się pasja do gry (w moim przypadku FIFA) i czas z nią spędzony dlatego zależy mi abym jak najkrócej czekał na powrót konsoli.
Błąd i zachowanie konsoli take jak u ciebie kod 80010514 lub 8001002A Konsola 40GB kupiona 2007-12-05

Z tego co zrozumiałem śledząc Twoją sytuację:

-nie powinienem reklamować w serwisie tylko w MediaMarkt?

-nie powinienem kożystać z karty gwarancyjnej tylko z ustawy konsumenckiej?

-sklep ma 14 dni na załatwienie sprawy?

-w sklepie powinienem się domagać nowej konsoli lub zwrotu pieniędzy? (czy mam pojechać z jakimś pismem? czy tam się coś wypełnia?)

-konsolę mam zamiar oddać do sklepu z wszystkimi tzw. Ksiąźeczkami obsługi, kablami, padem itd?

-co jeśli obsługa w serwisie nie będzie nic wiedziała:confused: o tej ustawie konsumenckiej lub co gorsza nie będzie chciała jej respektować? :(

-co jeszcze powinienem zrobić/wiedzieć?

z góry dzięki
M.
 

dienekes' shade

New member
Witam.

Przykro mi to słyszeć. Coraz więcej takich przypadków... WTF? SONY :(

W zasadzie, czego dowiesz się czytając stosowne wątki na tym forum, po upływie 6ciu miesięcy od daty zakupu, "lepiej" zwrócić się bezpośrednio do serwisu. Skąd ten cudzysłów? Ano stąd, że w przypadku SONY i jego polskich serwisów, sprawy mogą przybrać przebrzydły obrót (polecam lekturę przerażających kazusów kilku uczestników na pewnym polskim forum). Teoretycznie, kierując się prosto do serwisu, załatwisz sprawę szybciej. Teoretycznie.

Właścicielem MM i Saturna jest ta sama spółka, więc śmiało można przyjąć, że obie sieci mają identyczne procedury*. Ja, jak wiesz, reklamowałem konsolę w Saturnie i w sumie, moja sprawa została załatwiona całkiem szybko - oddałem sprzęt 14 września, odpowiedź została nadana listem na poczcie 16ego, a 22 serwis załatwił sprawę definitywnie. Jeśli dodać do tego opóźnienie wynikające z transportu itp, plejki nie miałem przez 2 tygodnie. Jeden z naszych Kolegów czekał tyle samo, a reklamował bezpośrednio w serwisie :rolleyes:

Jeśli znasz dobry serwis SONY, oddaj konsolę bezpośrednio. W przeciwnym razie, przemyśl załatwienie sprawy przez sklep. Serwis nie będzie robił cyrków MM, z osobą fizyczną, może być gorzej.

Jeśli oddasz konsolę do MM, powinieneś zaznaczyć, z tytułu jakich uprawnień chcesz skorzystać. Pewnie przemiły pracownik BOK będzie chciał od razu naprowadzić Cię na gwarancję. To, czy się na to zgodzisz, zależy od Ciebie. Jeśli chcesz naprawy w ramach gwarancji, kieruj się od razu do serwisu, zyskasz na czasie (w teorii).

Decyzja jest trudna. Przyznam, że mimo iż pierwotnie optowałem za reklamacją "na ustawę", pewnie teraz skierowałbym się do autoryzowanego serwisu, który wymienił mi konsolę.

Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do Twojego żądania. Termin na faktyczne załatwienie sprawy niestety nie jest sprecyzowany przez ustawodawcę.

Uprawnienia wynikają wprost z ustawy: wymiana sprzętu na nowy lub naprawa, a jeśli powyższe, w uproszczeniu, nie jest możliwe, sprzedawca musi zwrócić sos.

W MM powinni mieć gotowe pismo, które dają do wypełnienia. W Saturnie je mają*

Zadzwoń do MM i spytaj, co jest potrzebne reklamacji - w Saturnie chcieli wszystkiego, i taki pakunek im zawiozłem (nie wiem, w jakim celu, bo dostałem nową konsolę, ale reszta gratów była moja :rolleyes: )*.

Psim obowiązkiem sprzedawcy jest znajomość tych przepisów. Poza tym - patrz: *

Przeczytaj dokładnie ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i warunki gwarancyjne SONY (wrzucałem gdzieś na forum link, względnie: google), porównaj je i podejmij decyzję. Wybadaj opinie o serwisach, do których rozważasz oddanie wadliwej konsoli. To bardzo ważne.

Życzę pomyślnego załatwienia sprawy :eek:k:

Ps. Twoja usterka jest inna niż moja. Ja miałem kod
8001050F. Zanim zaczniesz procedurę reklamacyjną, zadzwoń na infolinię SCEP! Podaj im kody błędu, może okazać się, że wystarczy format dysku.
 
Ostatnia edycja:

Michal1064

New member
Bóg zapłać...

Format dysku już zrobiłem... niestety nie pomogło :(

Trochę lipa bo myślałem że MM będzie miał te 14 dni na załatwienie sprawy więc jak serwis nie naprawi IM w ciągu tych 2 tyg to dadzą nową konsolkę lub kasę którą z kolei wydam na nowy PS3 ;) ... a tu kolega pisze że mają 14 dni na ustosunkowanie się :( buuuu

Martwię się że jezeli chodzi o serwis to wyślą konsolę za granicę żeby naprawili i bądą mnie tygodniami zwodzić że jeszcze do nich nie wróciła :( Czas będzie płyną a gry kurzem obrastać .... Chyba że jest jakiś termin graniczny na załatwienie tego typu spraw?

pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:
Do góry