Nvidia Shield TV jako odtwarzacz multimedialny.

rufi10

Member
No niestety nie ma tam opcji wyłączania WiFi. Można zrobić to z połączeniem ethernet ale nie z WiFi.
EDIT:
Wersja softu to 9.1.1 Android 11
Załączenie Ethernet z automatu wyłącza Wifi, jest taka kropka - Ethernet. Jak ją załączysz (podświetlona na zielono kropka), to z automatu odłączysz Wifi i na odwrót. Na co dzień mam połączenie po Ethernet
 

safemode

New member
Załączenie Ethernet z automatu wyłącza Wifi, jest taka kropka - Ethernet. Jak ją załączysz (podświetlona na zielono kropka), to z automatu odłączysz Wifi i na odwrót. Na co dzień mam połączenie po Ethernet
U mnie tak nie działa. Jest tak jak na foto
PXL_20231007_101232626.png
 

safemode

New member
z tego co powyżej wynika, że Ethernet masz włączony, ale "Nie połączono" może wskazywać na winę po stronie rutera lub połączenia kablem. Spróbuj włączyć i wyłączyć Ethernet.
Nic niestety nie działa.
Na angielskim forum Nvidii temat nierozwiązany od bardzo dawna. Rozmawiałem dzisiaj z Supportem, też nie wiedzą jak pomóc...

Odsyłam sprzęt. Wielkie rozczarowanie.

MiBox w tym miejscu ma na górze wyłącznik WiFi, w nakładce Nvidia gdzieś go schowali.
Próbowałem nawet w opcjach programisty, ale też nie ma.

Wyszli z założenia, że wszyscy już mają sieć bezprzewodową...

Ty masz Shield Pro, czy bez Pro?
 

rufi10

Member
Nic niestety nie działa.
Na angielskim forum Nvidii temat nierozwiązany od bardzo dawna. Rozmawiałem dzisiaj z Supportem, też nie wiedzą jak pomóc...

Odsyłam sprzęt. Wielkie rozczarowanie.

MiBox w tym miejscu ma na górze wyłącznik WiFi, w nakładce Nvidia gdzieś go schowali.
Próbowałem nawet w opcjach programisty, ale też nie ma.

Wyszli z założenia, że wszyscy już mają sieć bezprzewodową...

Ty masz Shield Pro, czy bez Pro?
Mam Shield Pro od bodajże 4 lat i od początku używam połączenia przewodowego (UPC 750 Mb), bo zależy mi na płynności filmów w 4K i bezzawodności. Urządzenie działa bez zarzutu i nie wymieniłbym na inny model. Wcześniej miałem starszy model Shielda. Przed odesłaniem sprzętu zrób reset do ustawień fabrycznych, powinno pomóc. Przypuszczam, Jesteś jednym z nielicznych mających ten problem.
 

mat74

Well-known member
Bez reklam
Jeśli kupiłeś tubę,to skoro masz możliwość ,odeslij.Wersja Pro jest niewiele droższa a zdecydowanie lepsza.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Co jest z tymi pilotami od Shielda, cyklicznie raz na tydzień przestaje działać.
Trzeba wytargać zasilacz z Shiedla i restartować.
Ja ten pierwszy pilot był kompletnym nieporozumieniem, żeby nie powiedzieć żartem, to drugi widzę, też ma kaprysy.

Mam całą masę sprzętów i pilotów i jak żyje, z żadnym nie miałem takich atrakcji.

Jest jakiś pilot sprawdzony na rynku (zamiennik), najlepiej bez tego gównianego przyciski "netflix"? Taki, którym w nocy wymacam przyciski volume i ma przycisk "mute"? To też jest żart, zamiast zrobić osobną sekcje głośności, to wrzucili w środek i trzeba to macać po nocach, a nie będę za każdym razem spoglądał na podświetlanie.
 

rufi10

Member
Co jest z tymi pilotami od Shielda, cyklicznie raz na tydzień przestaje działać.
Trzeba wytargać zasilacz z Shiedla i restartować.
Ja ten pierwszy pilot był kompletnym nieporozumieniem, żeby nie powiedzieć żartem, to drugi widzę, też ma kaprysy.

Mam całą masę sprzętów i pilotów i jak żyje, z żadnym nie miałem takich atrakcji.

Jest jakiś pilot sprawdzony na rynku (zamiennik), najlepiej bez tego gównianego przyciski "netflix"? Taki, którym w nocy wymacam przyciski volume i ma przycisk "mute"? To też jest żart, zamiast zrobić osobną sekcje głośności, to wrzucili w środek i trzeba to macać po nocach, a nie będę za każdym razem spoglądał na podświetlanie.
A to dziwne co piszesz... Mam Shielda od kilku lat i pilot jest niezawodny, no może poza jego prądożernością. "Mute" uzyskasz naciskając jednocześnie oba przyciski zwiększania i zmniejszania głośności. Zrobisz to bez problemu po ciemności. Poza tym wszystkie przyciski, w tym NETFLIX możesz dowolnie mapować według własnych upodobań. Nie rozumiem więc, w czym problem?
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nie rozumiem więc, w czym problem?

cyklicznie raz na tydzień przestaje działać.
Trzeba wytargać zasilacz z Shiedla i restartować.

Kontynuując, tak wiem jak się wywołuje "mute", ale jest to niewygodne.
Jak wspomniałem, samo umieszczenie przycisków volume jest mało intuicyjne w porównaniu do innych pilotów.
Dedykowany przycisk mute byłby o niebo lepszy, lub co najmniej rozwiązanie z pilotów od Samsunga - te uważam za nr.1 na rynku.

Co do mapowania, którą aplikacje masz na myśli?
Próbowałem już z ktorąś i więcej to narobiło szkód jak pożytku, ale może jeszcze o czymś nie wiem?

Sam pilot jest ok i wielokrotnie go chwaliłem, ale w kontekście tego badziewia z poprzednich wydań. Shieldy uzytkuje od 6 lat i doskonale wiem jaki wniósł przeskok, ale czy jest idealny, no nie. U konkurencji, nie wspominając już o Samsungowych wypada to jeszcze lepiej.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nie uzytkuje obecnego Shielda 6 lat, tylko od 6 lat je użytkuje zmieniając co jakis czas, zresztą sprawdź 1 stronę tego wątku, już w 2017r. robiłem pierwsze zakupy. Obecny moj Shield to najnowsze wydanie. Mam go ok. roku.

Wykluczasz zawieszkę Shielda ?

Nic nie wykluczam, o zwiechach też kiedyś pisałem, ale... bywało tak, że nie mogłem sterować pilotem, odpaliłem telefon z apką Shielda i tam już mogłem swobodnie operować, więc w tym wypadku nie było mowy o zwieszeniu.
Ten pilot zwyczajnie od czasu do czasu potrafi rozłączyć.
Być może brak komunikacji ze strony Shielda, a z pilotem wsio ok.
 
Do góry