Nowy/używany TV do salonu 50"-55"?

Jimix

Member
Witajcie. Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że waham się pomiędzy kupnem nowego, a używanego TV. Budżet? Ciężko powiedzieć. Dlaczego? Nie znam się. Otóż nie wiem, czy jeśli wydam na TV 3000zł to będzie on wyraźnie i odczuwalnie lepszy niż taki za 1800zł - no nie wiem. Nie wykluczam sprzedaży za parę lat. W tej ogólnej materii zdaje się na ekspertów, ale do rzeczy ;)

Pomieszczenie 14.5m2. Odległość od ekranu +- 2m. Najczęściej oglądać będzie 1-2 osób. Z reguły widok na TV na wprost, ew sobie go obrócę, ale mógłby tam trochę umieć coś pod kątem, czemu nie ;)
Ma być stojący. Słońce mam z lewej strony patrząc na wprost w ekran, ale są wydajne żaluzje, więc to w sumie nieistotne. Obecnie nie mam żadnego TV :). Bardzo bym chciał mieć możliwość puszczenia filmu z internetu (nie tylko YouTube), a najlepiej obrazu z komputera czy telefonu (nie mam laptopa, tylko PC) może i coś jeszcze bym chciał, ale nie wiem co one tam jeszcze mają, te nowe TV? :D Kilka godzin dziennie raczej pogra. Może zdarzyć się, że przez wiele godzin będzie leciał jeden program, ale tak być nie musi oczywiście. Programy oglądam różne, ale głównie filmy, dokumenty, muzyczne - rzadko sport :p Fajnie, gdyby surfując po necie z TV czy też na nim, w miarę on to ogarniał, nie zamulał, nie przycinał itp. Raczej grać w gry na nim nie będę. Nie mam preferencji co do marki, po prostu chce dobry sprzęt, nieważne spod jakiego szyldu. MAX co zmieszczę w dziurę to 53". 70% oglądam w nocy/jak jest ciemniej, 30% w dzień. Budżet? Ciężko powiedzieć. Jak już mówiłem, nie wiem czy poczuję różnicę między wydanymi np. 1800 a 3000.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To nie musisz sięgać po używany.
Masz dobre nowe modele :
Philips 50PUS6703 za 1799 zł
LG 50UK6500 za 1799 zł
TCL 50S7906 za 1850 zł
 

Jimix

Member