Nowy soft do NBOXa - bez dysku

Franek

New member
A u mnie kiszka :( co prawda hdmi działa jak dvi, ale dźwieku nijak nie mogę podłączyć. Przy wejściu hdmi w telewizorze jest wyjście !!! dźwięku a nie ma wejścia. Chyba producent założył (zresztą słusznie), że jak jest hdmi, które przekazuje obraz i dźwięk to nie ma sensu dawać dodatkowego wejścia na dźwięk tylko wyjście gdyby ktoś chciał podłączyć zewnętrzne głośniki.
 

autorus

New member
Franek napisał:
A u mnie kiszka :( co prawda hdmi działa jak dvi, ale dźwieku nijak nie mogę podłączyć. Przy wejściu hdmi w telewizorze jest wyjście !!! dźwięku a nie ma wejścia. Chyba producent założył (zresztą słusznie), że jak jest hdmi, które przekazuje obraz i dźwięk to nie ma sensu dawać dodatkowego wejścia na dźwięk tylko wyjście gdyby ktoś chciał podłączyć zewnętrzne głośniki.

Tylko wyjście? A co kolega ma za tv? Nie chce mi się wierzyć. W tv raczej powinny być only wejścia.

Autorus
 

shipy

New member
witam. ja mam lcd lg 32lx1r i jeszcze nie podłączałem przez hdmi z nowym softem ( teraz komponent). poprzedni działał fatalnie, oby ten był ok. a reszta zmian, to napewno szybciej zmienia się kanały i nie ma tych głupawych postów( brak dzwięku lub obrazu). nasze n-boxiki robią się coraz lepsze. choć mnie brakuje polskich stacji radiowych takich jak np. w cyfrowym polsacie :))
pozdro
 

Franek

New member
autorus napisał:
Tylko wyjście? A co kolega ma za tv? Nie chce mi się wierzyć. W tv raczej powinny być only wejścia.

Autorus

Posiadam lcd LG 32LC2R. Sprawdziłem jeszcze raz i na pewno jest to wyjście opisane VARIABLE AUDIO OUT.
 

secmal

New member
Jak to ktoś kiedyś napisał na forum "... trzeba pokochać komponent." :lol:
I przy okazji okazało się że wejscie DVI z osobnym audio ma swoje zalety.
 

Guciu0

New member
Soft

Nowy soft to na razie totalna klapa
1.Kiepsko działa głos po połaczeniu kablem HDMI
2.Nie działa ściszanie głosu na pilocie nboxa mimo ze paski ściszania
sie przesuwają.
3.Nadal wolno działa przełaczanie miedzy programami.
4.Nsport totalnie niedopracowany i ten biały denerwujacy pasek
informacyjny przesuwający sie wzdłuż ekranu , rozmiar ekranu
w idiotycznym rozmiarze podczas transmisji na żywo.
 

pooh1968

Klub HDTV.com.pl
VIP
Guciu0 napisał:
Nowy soft to na razie totalna klapa
1.Kiepsko działa głos po połaczeniu kablem HDMI
2.Nie działa ściszanie głosu na pilocie nboxa mimo ze paski ściszania
sie przesuwają.
3.Nadal wolno działa przełaczanie miedzy programami.
4.Nsport totalnie niedopracowany i ten biały denerwujacy pasek
informacyjny przesuwający sie wzdłuż ekranu , rozmiar ekranu
w idiotycznym rozmiarze podczas transmisji na żywo.

Kolego Guciu, a możesz mi wyjaśnić co ma nowy soft do transmisji w Nsport. A temat ściszania głosu po HDMI był już tyle razy poruszany, że aż ręce opadają. ŻADEN soft tego nie naprawi. Mało tego, żaden dostępny teraz odbiornik HD nie ma takiej opcji, coby dźwięk po HDMI ściszać. A dlaczego tak jest, to sobie sam poszukaj. Rozumiem, że chciałes się z nami podzielić swoją wiedzą, ale na przyszłość zanim coś napiszesz to pomyśl.
 

hojnorek

New member
Guciu0 napisał:
4.Nsport totalnie niedopracowany i ten biały denerwujacy pasek
informacyjny przesuwający sie wzdłuż ekranu , rozmiar ekranu
w idiotycznym rozmiarze podczas transmisji na żywo.

hmmm a ja z kolei mam odmienne zdanie. od jakiegoś czasu zniknęło u mnie denerwujące szarpanie obrazu w HD widoczne zwłaszcza w nSport na rzeczonym białym pasku. wczoraj leciał meczyk hokejowy. niby nic ciekawego (moim zdaniem) ale przyjemnie było popatrzyć na to w HD :)
 

hojnorek

New member
Guciu0 napisał:
4.Nsport totalnie niedopracowany i ten biały denerwujacy pasek
informacyjny przesuwający sie wzdłuż ekranu , rozmiar ekranu
w idiotycznym rozmiarze podczas transmisji na żywo.

hmmm a ja z kolei mam odmienne zdanie. od jakiegoś czasu zniknęło u mnie denerwujące szarpanie obrazu w HD widoczne zwłaszcza w nSport na rzeczonym białym pasku. wczoraj leciał meczyk hokejowy. niby nic ciekawego (moim zdaniem) ale przyjemnie było popatrzyć na to w HD :)
 

Guciu0

New member
Nboc

pooh1968 napisał:
Kolego Guciu, a możesz mi wyjaśnić co ma nowy soft do transmisji w Nsport. A temat ściszania głosu po HDMI był już tyle razy poruszany, że aż ręce opadają. ŻADEN soft tego nie naprawi. Mało tego, żaden dostępny teraz odbiornik HD nie ma takiej opcji, coby dźwięk po HDMI ściszać. A dlaczego tak jest, to sobie sam poszukaj. Rozumiem, że chciałes się z nami podzielić swoją wiedzą, ale na przyszłość zanim coś napiszesz to pomyśl.

Szanowny Kolego to nie moja wiedza tylko moje spostrzeżenia zreszta nie tylko moje.Jezeli bys przeczytał ze zrozumieniem to co napisałem zauważyłbys ze tylko pierwsze zdanie dotyczy softu reszta ogolnie dotyczy ntv.Prawda jest taka ze przed wgraniem nowego softu nie działał
klawisz mute, a teraz działa. Technicy z n-ki zapewniaja ze sciszanie z pilota nboxa bedzie działac w nowym sofcie, ale skoro wiesz lepiej to pewnie tak jest.W przeciwieństwie do Ciebie mnie myslenie nie boli.
 

autorus

New member
Guciu0 napisał:
Szanowny Kolego to nie moja wiedza tylko moje spostrzeżenia zreszta nie tylko moje.Jezeli bys przeczytał ze zrozumieniem to co napisałem zauważyłbys ze tylko pierwsze zdanie dotyczy softu reszta ogolnie dotyczy ntv.Prawda jest taka ze przed wgraniem nowego softu nie działał
klawisz mute, a teraz działa. Technicy z n-ki zapewniaja ze sciszanie z pilota nboxa bedzie działac w nowym sofcie, ale skoro wiesz lepiej to pewnie tak jest.W przeciwieństwie do Ciebie mnie myslenie nie boli.


To bardzo ciekawe jacy technicy z n? Może jakiś link do wypowiedzi technika?
Śledzę forum dość dokładnie i nigdzie nie było podawane że będzie zciszanie z pilota po hdmi. Więc jakby koleg merytorycznie to bym był wdzieczny.

Autorus
 

Guciu0

New member
N Tv

autorus napisał:
To bardzo ciekawe jacy technicy z n? Może jakiś link do wypowiedzi technika?
Śledzę forum dość dokładnie i nigdzie nie było podawane że będzie zciszanie z pilota po hdmi. Więc jakby koleg merytorycznie to bym był wdzieczny.

Autorus
Cytat z informacji z infolinii:
Jeśli chodzi o klawisz zmiany stopnia nagłośnienia na kablu HDMI, to sprawa jest znana naszym informatykom i trwają prace nad poprawieniem tej funkcji.
Agnieszka Szala
Młodszy Konsultant Call Center
Biuro Obsługi Klienta
ul. Josepha Conrada 37, 31-357 Kraków
tel. 0 801 055 555
fax. (12) 291 55 50

 

autorus

New member
Dobrze wiadomo ze kobitki na infolinii sa zielone. Problem w najblizszym czsie jest nie do rozwiazania to pewne.
Szkodaze n nie zrobila dodatkowego przycisku ktorym moznaby bylo nauczyc swoj tv. Wtedy sprawa bylaby rozwiazana.
Zreszta to kolegi nie dotyczy bo z krytycznych postow wnioskuje ze sie kolega z n zegna. Bo raczej nie podejrzewam zeby kloega byl masohista.

Autorus,
 

Guciu0

New member
autorus napisał:
Zreszta to kolegi nie dotyczy bo z krytycznych postow wnioskuje ze sie kolega z n zegna. Bo raczej nie podejrzewam zeby kloega byl masohista.

Autorus,
Witam
Ma Kolega racje moje doświadczenie z TV n jest katastrofalne .Pierwszy nbox po dwoch dniach sie popsuł i dostałem nowego,ale mimo ze minał
juz miesiac nikt nie potrafi anulowac starej umowy i mam jednego nboxa
i dwie aktywne umowy i tylez samo rachunków.Wiec wbrew pozorom rozstanie z ta TV jest wręcz niemozliwe mimo wielkich chęci.
Konkludując wielki niewypał totalnie niedopracowany i od strony technicznej i merytorycznej.
 

autorus

New member
Guciu0 napisał:
Witam
Ma Kolega racje moje doświadczenie z TV n jest katastrofalne .Pierwszy nbox po dwoch dniach sie popsuł i dostałem nowego,ale mimo ze minał
juz miesiac nikt nie potrafi anulowac starej umowy i mam jednego nboxa
i dwie aktywne umowy i tylez samo rachunków.Wiec wbrew pozorom rozstanie z ta TV jest wręcz niemozliwe mimo wielkich chęci.
Konkludując wielki niewypał totalnie niedopracowany i od strony technicznej i merytorycznej.

Jak ktoś chce to zawsze może. Tyle osób wymieniało sprzęt a tylko tobie dostała się nowa umowa?

U mnie absolutnie ok, zero problemów. A kupiłem osobiście już trzy zestawy + raz wymieniałem na recorder. Oczywiście resztę zestawów nie dla siebie. I też działają spoko.

Autorus
 

Franek

New member
Guciu0 napisał:
Witam
Pierwszy nbox po dwoch dniach sie popsuł i dostałem nowego,ale mimo ze minał juz miesiac nikt nie potrafi anulowac starej umowy i mam jednego nboxa
i dwie aktywne umowy i tylez samo rachunków.

Masz chyba wyjątkowego pecha. Ja też miałem pierwszego n-boxa uszkodzonego. Bez problemu wyminili i sprzęt i umowę. Rachunek przychodzi jeden.
Co prawda trochę trwała wymiana i zakup, ale to raczej wina sprzedawcy, bo trafiłem do punktu, który zaledwie kilka dni temu podpisał umowę z n-ką i chłopcy się uczyli jak wypełniać papiery :D
 

Guciu0

New member
Nowy soft do nboxa

Czy sa juz jakies wiadomości na temat nowego softu do nboxa miał byc pod koniec stycznia i nic .A u mnie dalej problemy z wyskakującymi okienkami w czasie zmieniania kanałow,wolnym przechodzeniem miedzy programami i oczywiscie problemy z przerywanym głosem po polaczeniu kablem HDMI
 

iqpablo

New member
Guciu0 napisał:
Czy sa juz jakies wiadomości na temat nowego softu do nboxa miał byc pod koniec stycznia i nic .A u mnie dalej problemy z wyskakującymi okienkami w czasie zmieniania kanałow,wolnym przechodzeniem miedzy programami i oczywiscie problemy z przerywanym głosem po polaczeniu kablem HDMI

pewnie masz zepsuty tv, sprawdz sobie to hdmi na jakiejs konsoli albo na jakims dvd z hdmi albo na innym tunerze, ale wydaje mi sie ze masz skopany tv.
 

Guciu0

New member
iqpablo napisał:
pewnie masz zepsuty tv, sprawdz sobie to hdmi na jakiejs konsoli albo na jakims dvd z hdmi albo na innym tunerze, ale wydaje mi sie ze masz skopany tv.
Tv jest ok podobnie jak i kabel HDMI zreszta dzwonilem do serwisu Samsunga i twierdza ze to ewidentnie wina softu n-ki.N-ka poprostu nie potrafi sobie poradzic z softem do niektórych typów tv lub ma uszkodzona pierwsza partie dekoderów.
 
Do góry