Kolego sam jesteś bzdura mam kolegę co właśnie stracił gwarancję dlatego że ściągnął aktualizację na BR ze strony niemieckiej, a takiej aktualizacji nie było na stronie Samsunga w RP. Dwa tygodnie po aktualizacji zaczął odtwarzacz szwankować zawiózł do serwisu . Serwis napisał meila że naprawa może być zrobiona odpłatnie dlatego że została ściągnięta aktualizacja której nie było na stronie Samsunga RP. Ale że naprawa prawie kosztowała tyle co nowy odtwarzacz więc kolega dał sobie spokój i wywalił w komos ten odtwarzacz i kupił innej firmy.
Ale żeby było śmieszniej po tygodniu od tego czasu kiedy odebrał odtwarzacz dzwoniliśmy na infolinie 3 razy w ciągu tygodnia i pytaliśmy się o aktualizacje z innej strony niż strona RP Samsunga i Panowie z infolinii potwierdzali że traci się gwarancję - jak to mówili kiedy serwis dojdzie do wniosku że wina mogła być z tej przyczyny
Kolega ściągnął ta aktualizację bo pewne już symptomy dawał znać odtwarzacz na około miesiąc przed aktualizacją i doradzili mu że aktualizacja może poprawić sprawę.
Więc zanim drugi raz napiszesz cos to pomyśl dwa razy i poznaj ludzi na tym forum , bo ja tego typu rzeczy pisze wyłącznie sprawdzone.