Nowości Nvidia - GeForce Now +60 nowych tytułów oraz Metro DLSS, Rust - Reflex.

Jam Nius

piszę
metro-exodus-enhanced-pc-edition-rtx-screenshot-005.jpg


Firma NVIDIA zapowiedziała, że biblioteka GeForce NOW powiększy się w tym miesiącu o ponad 60 tytułów, a 17 z nich pojawi się w usłudze już w tym tygodniu. Znajdziemy wsród nich horror psychologiczny Alan Wake (platforma Steam) studia Remedy, strzelaninę FPS osadzoną na dzikim zachodzie Call of Juarez: Gunslinger polskiego studia Techland (platforma Steam), symulator wyścigów motocyklowych MotoGP 21 (platforma Steam) czy przygodową grę akcji Pine, dostępną za darmo do 13 maja w Epic Games Store.


Gry dostępne w GeForce NOW od tego tygodnia:

  • Alan Wake (Steam)
  • Alan Wake’s American Nightmare (Steam)
  • Assetto Corsa (Steam)
  • Beat Cop (Steam)
  • Call of Juarez: Gunslinger (Steam)
  • Chronicon (Steam)
  • Death Rally (Steam)
  • Hitman 2: Silent Assassin (Steam)
  • The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV (Epic Games Store)
  • MotoGP 21 (Steam)
  • Observer: System Redux (Epic Games Store)
  • Pacify (Steam)
  • Pine (gra dostępna za darmo w Epic Games Store do 13 maja)
  • Project: Gorgon (Steam)
  • The Shore (Steam)
  • Steep (Steam)
  • Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist (Steam)

Technika NVIDIA Reflex w grze Rust

NVIDIA Reflex pozwala ograniczyć opóźnienia systemowe, co wpływa na szybszą reakcję graczy i zwiększenie precyzji celowania. Technikę uaktywnia się w ustawieniach gry.


Ułamki sekund, które pozwala „urwać” NVIDIA Reflex, to różnica pomiędzy cyfrowym życiem a śmiercią w grze. Reflex umożliwia zredukowanie opóźnień w Rust nawet o 38%.



Metro Exodus na sterydach: ulepszone śledzenie promieni oraz technika NVIDIA DLSS 2.0

Metro Exodus studia 4A Games było sztandarowym tytułem wykorzystującym ray tracing w czasie rzeczywistym, w którym zastosowano nową wówczas technikę do efektów związanych z globalnym oświetleniem, radykalnie zwiększając poziom immersji w grze. Nowa edycja Metro Exodus: Enhanced Edition otrzymała dodatkowe efekty ray tracingu oraz aktualizację techniki NVIDIA DLSS do wersji 2.0, zapewniając tym samym większą wydajność i lepszą jakość obrazu.


metro-exodus-pc-enhanced-edition-geforce-rtx-3840x2160-nvidia-dlss-2-0-performance.png



Nowe efekty oparte na ray tracingu to między innymi zaawansowane odbicia światła, ulepszone oświetlenie globalne oraz oświetlenie emisyjne, wcześniej występujące wyłącznie w dodatku The Two Colonels.

Metro Exodus: Enhanced Edition można uruchomić tylko na komputerach wyposażonych w karty graficzne wspierające ray tracing w czasie rzeczywistym i jest dostępna bezpłatnie dla wszystkich dotychczasowych posiadaczy oryginalnej wersji gry na platformach Epic Games Store, Steam i GOG.



Więcej informacji:


Artykuł na temat ray tracingu i techniki NVIDIA DLSS 2.0 w grze Metro Exodus: Enhanced Edition:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/metro-exodus-pc-enhanced-edition-ray-tracing-dlss/



Artykuł na temat techniki NVIDIA Reflex w grze Rust:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/rust-reflex-out-now/



Artykuł na temat sterownika Game Ready zoptymalizowanego dla gry Metro Exodus: Enhanced Edition:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/metro-exodus-enhanced-edition-game-ready-driver/


Fragmenty rozgrywki w grze Metro Exodus: Enhanced Edition z wykorzystaniem śledzenia promieni w czasie rzeczywistym:

https://www.youtube.com/watch?v=FKHmVyPiIOc



Wideo prezentujące efekt działania techniki NVIDIA Reflex w grze Rust:

https://www.youtube.com/watch?v=dsM4Fq8PkIQ



Informacje na temat techniki NVIDIA DLSS:

https://www.nvidia.com/pl-pl/geforce/technologies/dlss/


Lista gier wspieranych przez technikę NVIDIA Reflex:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/technologies/reflex/supported-products/
 
Do góry