Nowe urządzenie marki Philips zostało zaprojektowane z myślą o pasjonatach muzyki

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Philips DCM 5090 stacja dokująca .Nowe urządzenie marki Philips zostało zaprojektowane z myślą o pasjonatach muzyki


311114%7C699a_philipssoundtowerpress.jpg

Jeszcze nigdy dźwięk nie był tak przejrzysty, równomierny, realistyczny i przestrzenny. Nowa wieża Philips 3.1 ze stacją dokującą, to innowacyjny sprzęt audio, wykorzystujący zaawansowane technologie LivingSound i PureDigital. Produkt łączy w sobie jakość, funkcjonalność oraz nowoczesny design. Wystarczy, że podłączysz urządzenie iPod, iPhone lub iPad do stacji dokującej, a Twoja ulubiona muzyka zabrzmi ze wzmocnioną siłą. Odkryjesz ją na nowo a dźwięk naprawdę Cię zafascynuje!
a02c03%7Ccd73_philipssoundtowerpress2.jpg

Nowe urządzenie marki Philips zostało zaprojektowane z myślą o pasjonatach muzyki, dla których liczy się wysoka jakość brzmienia. Philips sprostał ich oczekiwaniom, m.in. dzięki zastosowaniu technologii LivingSound gwarantującej równomierne, przestrzenne rozmieszczenie dźwięku o niezwykłej głębi. Jego wysoką jakość zapewnia wykorzystanie w pełni cyfrowej technologii przetwarzania dźwięku. Podstawka dokująca pozwala na bezpośrednie podłączenie urządzenia iPod, iPhone lub iPad przy jednoczesnym doładowaniu akumulatora podczas słuchania muzyki! Ponadto stacja dokująca Philips 3.1 została wyposażona w zintegrowany subwoofer oraz moc wyjściową 200W. Tryb bezpośredniego połączenia USB oraz MP3 Link to proste, wygodne rozwiązanie. Wystarczy tylko podłączyć urządzenie USB, odtwarzacz MP3 lub przenośny odtwarzacz multimedialny, aby w jednej chwili rozkoszować się niepowtarzalnym dźwiękiem!

36fce6%7Cbfb2_philipssoundtowercj.jpg

Produkt, ze swoimi zaletami wpisuje się w kampanię Philips „Fascynacja dźwiękiem”, która miała miejsce w 2011 roku. Inaugurację polskiej odsłony globalnej kampanii wspierał Marek Niedźwiecki – znany i ceniony ekspert muzyczny oraz dziennikarz Polskiego Radia. Zaproszeni goście mieli okazję przekonać się o zaletach produktów audio marki Philips w elektronicznym klimacie postindustrialnej przestrzeni warszawskiego klubu M25. Marek Niedźwiecki opowiadał o swoich muzycznych fascynacjach, licznych podróżach, często niosących za sobą muzyczne odkrycia. Nawiązał także do samej kampanii, cyt.: „Udział w kampanii Philips jest dla mnie zarówno radością, jak i wyzwaniem. Być
jak Steve Lillywhite to jest coś! Ciągle mam pytania od słuchaczy, na jakim sprzęcie słucham muzyki w domu. Teraz wszyscy będą wiedzieć, że to Philips. Jestem pod wrażeniem nowych produktów, które odtwarzają krystalicznie czyste dźwięki. Dzięki nim Hotel California Eagles brzmi jak milion dolarów!”
Specjaliści Philipsa stworzyli produkty o niezwykłej mocy. Przekonaj się o ich zaletach poszukując własnych inspiracji i doznań dźwiękowych.

Wieża z podstawką dokującą – DCM 5090

• Technologia LivingSound zapewnia szerszy dźwięk stereo, który pochłania jeszcze mocniej
• Zestaw głośników 3.1 z wbudowanym subwooferem
• W pełni cyfrowa technologia przetwarzania dźwięku gwarantuje najwyższą czystość odbioru
• Całkowita moc wyjściowa 200 W RMS
• Równoczesne odtwarzanie i ładowanie urządzenia iPod/iPhone/iPad
• Odtwarzanie płyt MP3/WMA-CD, CD i CD-RW
• Bezpośrednie odtwarzanie plików MP3/WMA przez połączenie USB
• MP3 Link do odtwarzania muzyki z urządzeń przenośnych
• Cyfrowe strojenie radia z pamięcią

Produkt dostępny w sprzedaży od kwietnia w rekomendowanej cenie detalicznej brutto 1999 PLN
philips.pl , trustedreviews.com
 
Do góry