[FONT="]Niewiarygodna szybkość wdrażania technologii: krótka historia.
[FONT="] [/FONT]
[/FONT]
[FONT="]Po jakim czasie nowe produkty docierają do 50 milionów użytkowników? To, co zajęło dziesięciolecia w ubiegłym stuleciu, można teraz zrobić w kilka dni.[/FONT]
[FONT="]
[FONT="]Witryna Visual Capitalist dobrze się bawiła, wymieniając popularne technologie i media według czasu wymaganego do przyjęcia przez 50 milionów użytkowników.[/FONT]
Cyfrowa rewolucja w centrum adopcji technologii
[FONT="]Na przykład, gdy samochód potrzebował 62 lat, aby osiągnąć ten wynik, Disney+ potrzebował tylko pięciu miesięcy, aby osiągnąć ten sam stopień popularności. Porównanie może wydawać się niesprawiedliwe, ponieważ dystrybucja cyfrowa przełamuje ograniczenia narzucone przez łańcuch produkcji i dystrybucji powiązany z materiałem. Jednak poniższy wykres wyraźnie pokazuje, jak daleko zaszła technologia, na przykład 22 lata dla telewizji, aby dotrzeć do 50 milionów użytkowników, w porównaniu z zaledwie 12 latami dla telefonów komórkowych.
[/FONT]
[FONT="]Spójrz na wykres, aby uzyskać pełniejszą historię. Zwróć uwagę, że badanie pochodzi z 2018 r., ale nadal jest aktualne.[/FONT]
[FONT="]avcesar[/FONT][/FONT][FONT="]
[/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[/FONT]
[FONT="]Po jakim czasie nowe produkty docierają do 50 milionów użytkowników? To, co zajęło dziesięciolecia w ubiegłym stuleciu, można teraz zrobić w kilka dni.[/FONT]
[FONT="]
[FONT="]Witryna Visual Capitalist dobrze się bawiła, wymieniając popularne technologie i media według czasu wymaganego do przyjęcia przez 50 milionów użytkowników.[/FONT]
Cyfrowa rewolucja w centrum adopcji technologii
[FONT="]Na przykład, gdy samochód potrzebował 62 lat, aby osiągnąć ten wynik, Disney+ potrzebował tylko pięciu miesięcy, aby osiągnąć ten sam stopień popularności. Porównanie może wydawać się niesprawiedliwe, ponieważ dystrybucja cyfrowa przełamuje ograniczenia narzucone przez łańcuch produkcji i dystrybucji powiązany z materiałem. Jednak poniższy wykres wyraźnie pokazuje, jak daleko zaszła technologia, na przykład 22 lata dla telewizji, aby dotrzeć do 50 milionów użytkowników, w porównaniu z zaledwie 12 latami dla telefonów komórkowych.
[/FONT]
[FONT="]Spójrz na wykres, aby uzyskać pełniejszą historię. Zwróć uwagę, że badanie pochodzi z 2018 r., ale nadal jest aktualne.[/FONT]
[FONT="]avcesar[/FONT][/FONT][FONT="]
[/FONT]