Niespokojny Samsung i LG o losy ...Sony.
Nowy szef Sony CEO - Kazuo Hirai zapowiedział wzmocnienie firmy. Samsung i LG Electronics mają mieszane uczucia na temat kłopotów rywala i wierzą że Sony zrealizuje swoje plany zwiększenia udziałów w biznesie. / Dzięki uprzejmości firmy Sony Korea/
Nowe plany koreańskich gigantów wobec restrukturyzacji Sony .
Samsung i LG Electronics wykazały mieszane uczucia nad aktualnymi problemami biznesowymi Sony .
Ponieważ Sony jest znaczącym partnerem w biznesach , to koreańczycy martwią się o... Sony.
Sony jest najlepszym japońskim partnerem, który kupuje komponenty za miliardy dolarów. Dlatego koncerny koreańskie ściśle monitorują restrukturyzację japońskiego giganta.
`` No cóż, nie jesteśmy całkowicie zadowoleni z zapowiedzi i sposobu zmian.
Sony jest jednym z naszych najlepszych klientów. Samsung chce aby Sony odzyskało szybko swoją sprawność rynkową'' powiedział przedstawiciel wysokiej rangi rady wykonawczej Samsunga, prosząc o zachowanie anonimowości.
Do 2010 r. to Sony był najlepszym klientem Samsunga. Dopiero w ostatnim roku firma Apple stała się największym odbiorcą komponentów Samsunga.
W 2010 r. Sony kupiło łącznie podzespołów za 5,3 miliardów dolarów
Samsung sprzedawał : matryce do tv lcd, układy pamięci DRAM i miga NAND stosowane w telewizorach BRAVIA i smartfonach.
Pod względem wartości rynkowej, Samsung jest 10 razy większy niż Sony, a Apple jest 30 razy większy od Sony - według badań rynkowych.
Nie jesteśmy zadowoleni że w ramach desperackiego planu restrukturyzacji, Sony rozwiązał swoją długoletnią współpracę z Samsungiem. Decyzja Sony brzmi rozsądne jednak był to również cios dla Samsunga, który utracił stabilnego klienta płaskich ekranów.
`` Dlatego Samsung ma nadzieje że nowa strategia biznesowa , nowego szefa Sony Kazuo Hirai wprowadzi ożywienie w działalności biznesowej ".
Sytuacja nie różni się zbytnio w LG Electronics.
Współpraca z Sony ma również ogromne znacznie dla tego koreańskiego koncernu. Sama deklaracja zakupu modeli technologii pasywnej telewizorów niesie dla LG nowe nadzieje biznesowe. Również planowana współpraca przy Oled TV da dodatkowe i nie małe wpływy finansowe od Sony.
Powiązania pomiędzy LG i Sony są silniejsze .Obecnie Sony wypuszcza więcej telewizorów 3D wyposażonych w rozwiązania LG na kluczowych rynkach takich jak Chiny.
`` Kiedy Panasonic i Sony silnie wspierały jedynie systemy pasywne 3D musiały liczyć się ze stratami. Zmiana rozwoju technologii i wsparcie pasywnego systemu 3D pozwoli na inkasowanie zarobków'' powiedział wysokiej rangi urzędnik.
"Produkcja telewizorów Sony 3D wykorzystujących rozwiązanie LG staje się bardzo znacząca i stanowi ponad 30 procent światowego popytu 3D. Znajdziemy sposób, aby pomóc firmie Sony w rozwoju tego kierunku'' powiedział anonimowy urzędnik.
FPR czyli technologia 3D pasywna korzysta z tanich okularów 3D i dostarcza obraz bez migotania ale niższej rozdzielczości . Jest to obraz jaśniejszy.
Wady to węższe poziome kąty oglądania i widoczne czarne linie skanowania na krótszych dystansach oglądania.
`` Tak czy inaczej, nie jesteśmy zadowoleni z trudnej sytuacji Sony i zapraszamy p.Hirai do współpracy celem poprawy sytuacji swojego biznesu telewizyjnego,'' powiedział.
`` Branża elektroniki użytkowej rośnie przy ostrej konkurencji. Samsung Electronics był późno na rynku smartfonów , jednak jest obecnie jedynym konkurentem dla Apple w tej dziedzinie '' powiedział Lim Dol-Yi, analityk inwestycji Salomona.
`` Jeżeli Sony powróci na swój poziom wcześniej niż można się spodziewać to będzie to również dobre dla Samsunga i LG,'' powiedział Lim.
KoreaTimes
Nowy szef Sony CEO - Kazuo Hirai zapowiedział wzmocnienie firmy. Samsung i LG Electronics mają mieszane uczucia na temat kłopotów rywala i wierzą że Sony zrealizuje swoje plany zwiększenia udziałów w biznesie. / Dzięki uprzejmości firmy Sony Korea/
Nowe plany koreańskich gigantów wobec restrukturyzacji Sony .
Samsung i LG Electronics wykazały mieszane uczucia nad aktualnymi problemami biznesowymi Sony .
Ponieważ Sony jest znaczącym partnerem w biznesach , to koreańczycy martwią się o... Sony.
Sony jest najlepszym japońskim partnerem, który kupuje komponenty za miliardy dolarów. Dlatego koncerny koreańskie ściśle monitorują restrukturyzację japońskiego giganta.
`` No cóż, nie jesteśmy całkowicie zadowoleni z zapowiedzi i sposobu zmian.
Sony jest jednym z naszych najlepszych klientów. Samsung chce aby Sony odzyskało szybko swoją sprawność rynkową'' powiedział przedstawiciel wysokiej rangi rady wykonawczej Samsunga, prosząc o zachowanie anonimowości.
Do 2010 r. to Sony był najlepszym klientem Samsunga. Dopiero w ostatnim roku firma Apple stała się największym odbiorcą komponentów Samsunga.
W 2010 r. Sony kupiło łącznie podzespołów za 5,3 miliardów dolarów
Samsung sprzedawał : matryce do tv lcd, układy pamięci DRAM i miga NAND stosowane w telewizorach BRAVIA i smartfonach.
Pod względem wartości rynkowej, Samsung jest 10 razy większy niż Sony, a Apple jest 30 razy większy od Sony - według badań rynkowych.
Nie jesteśmy zadowoleni że w ramach desperackiego planu restrukturyzacji, Sony rozwiązał swoją długoletnią współpracę z Samsungiem. Decyzja Sony brzmi rozsądne jednak był to również cios dla Samsunga, który utracił stabilnego klienta płaskich ekranów.
`` Dlatego Samsung ma nadzieje że nowa strategia biznesowa , nowego szefa Sony Kazuo Hirai wprowadzi ożywienie w działalności biznesowej ".
Sytuacja nie różni się zbytnio w LG Electronics.
Współpraca z Sony ma również ogromne znacznie dla tego koreańskiego koncernu. Sama deklaracja zakupu modeli technologii pasywnej telewizorów niesie dla LG nowe nadzieje biznesowe. Również planowana współpraca przy Oled TV da dodatkowe i nie małe wpływy finansowe od Sony.
Powiązania pomiędzy LG i Sony są silniejsze .Obecnie Sony wypuszcza więcej telewizorów 3D wyposażonych w rozwiązania LG na kluczowych rynkach takich jak Chiny.
`` Kiedy Panasonic i Sony silnie wspierały jedynie systemy pasywne 3D musiały liczyć się ze stratami. Zmiana rozwoju technologii i wsparcie pasywnego systemu 3D pozwoli na inkasowanie zarobków'' powiedział wysokiej rangi urzędnik.
"Produkcja telewizorów Sony 3D wykorzystujących rozwiązanie LG staje się bardzo znacząca i stanowi ponad 30 procent światowego popytu 3D. Znajdziemy sposób, aby pomóc firmie Sony w rozwoju tego kierunku'' powiedział anonimowy urzędnik.
FPR czyli technologia 3D pasywna korzysta z tanich okularów 3D i dostarcza obraz bez migotania ale niższej rozdzielczości . Jest to obraz jaśniejszy.
Wady to węższe poziome kąty oglądania i widoczne czarne linie skanowania na krótszych dystansach oglądania.
`` Tak czy inaczej, nie jesteśmy zadowoleni z trudnej sytuacji Sony i zapraszamy p.Hirai do współpracy celem poprawy sytuacji swojego biznesu telewizyjnego,'' powiedział.
`` Branża elektroniki użytkowej rośnie przy ostrej konkurencji. Samsung Electronics był późno na rynku smartfonów , jednak jest obecnie jedynym konkurentem dla Apple w tej dziedzinie '' powiedział Lim Dol-Yi, analityk inwestycji Salomona.
`` Jeżeli Sony powróci na swój poziom wcześniej niż można się spodziewać to będzie to również dobre dla Samsunga i LG,'' powiedział Lim.
KoreaTimes