Nie można wyświetlić usług Common Interface. Sprawdź, czy moduł działa poprawnie.

klakla

New member
Witam w szukajce znalazłem ten problem ( z 2010r ) ale niestety bez odpowiedzi . Sprawa wygląda tak mam pakiet cyfrowy z kablówki i wszystko niby ok ale codziennie o 21 00 a w czasie zimowym o 20 00 przez 2-3 minuty obraz dostaje świra i wyskakuje komunikat Nie można wyświetlić usług C I. Sprawdź, czy moduł działa poprawnie.Moje dotychczasowe kroki to przywrócenie ustawień fabrycznych , kombinacje z godziną (auto,ręcznie) i wymuszenie u operatora kablówki wymianę karty conax.Niestety wszystko bez rezultatu.Proszę o pomoc.
 

kowal__

New member
Dołączam się do tematu. Korzystam wszak z kablówki (wielkopolska INEA) ale objawy są te same. Mam moduł TechniCrypt CX z kartą z kablówki, TV Samsung UE46F7000 i przez jakiś rok wszystko działało OK. W ostatnich dniach część kanałów (SD i HD) przestała działać, tzn. pojawia się komunikat: Nie można wyświetlić usług ci. Sprawdź, czy moduł działa poprawnie. Co ciekawe, jak wyciągnę moduł CAM to kanał TVP2HD, który nie jest kodowany w INEA zaczyna działać. Po włożeniu modułu spowrotem - znowu dostaję komunikat (sprawdzałem też z samym modułem bez karty).

Sygnał OK. Na dekoderze zewnętrznym dostarczonym przez INEA wszystko działa. Także to kwestia TV+moduł. Sprawdzałem też z innym modułem - PowerCAM (ustawiony na Conax) i efekt ten sam: nawet niekodowany kanał HD działa tylko po wyjęciu modułu.

Zastanawia mnie, że wszystko działało, a nagle przestało. Nadal działa mi część kanałów SD i HD. Zauważyłem, że problem dotyczy całych paczek kanałów nadawanych na kilku nośnych.

Wszystkie kanały działały jeszcze po wgraniu nowej wersji softu w TV - nie wiem jak sprawdzić nr aktualnej wersji softu.
 
Do góry