nie mogę się doprosić aby Polsat Cyfrowy wysłał mi aneks do umowy

Hardi

New member
Od ponad dwóch miesięcy nie mogę się doprosić aby Polsat Cyfrowy wysłał mi aneks do umowy. W grudniu gdy zawierałem z nimi umowę, przedstawiciel pomylił się i zamiast na umowie napisać Pakiet Familijny i Relax Mix Film, to napisał sam Pakiet Familijny. Teraz nie mogę się doprosić, aby wysłali mi aneks, za każdym razem twierdzą, że wysłali, ale wyślą jeszcze raz, no i zwalają winę na pocztę, tylko jakoś nie chce mi się wierzyć, aby poczta 5 razy zagubiła korespondencję akurat z PC, a inne dochodzą. Czy ktoś z was miał podobne problemy? Dostaje już wścieklizny :evil:
 

Markcox

New member
Hardi napisał:
Od ponad dwóch miesięcy nie mogę się doprosić aby Polsat Cyfrowy wysłał mi aneks do umowy. W grudniu gdy zawierałem z nimi umowę, przedstawiciel pomylił się i zamiast na umowie napisać Pakiet Familijny i Relax Mix Film, to napisał sam Pakiet Familijny. Teraz nie mogę się doprosić, aby wysłali mi aneks, za każdym razem twierdzą, że wysłali, ale wyślą jeszcze raz, no i zwalają winę na pocztę, tylko jakoś nie chce mi się wierzyć, aby poczta 5 razy zagubiła korespondencję akurat z PC, a inne dochodzą. Czy ktoś z was miał podobne problemy? Dostaje już wścieklizny :evil:

już pisałem nie jendokrotnie jakie szopki odbywają się z CP (kompetentne źródło:D ), ale oczywiście nikt mi nie wierzył... Obawiam się że w Twoim przypadku nie obejdzie bez kilku HARDOWYCH maili, faxów i tel. kierowanych co godzinę.
Z drugiej strony masz umowę podpisaną tylko na PAKIET FAMILIJNY a odbierasz FAMILIJNY i RELAX MIX?! Hmmm.... zawsze możesz ich później zaskarżyć że w umowie masz sprecyzowany tylko FAMILIJNY a płaciłeś becel za dwa pakiety i domagać się zwrotu nadpłaty :lol:
 

Hardi

New member
Płace tylko za pakiet Familijny i taki mam, a chcę mieć jeszcze Mix Film, ręce opadają :-x Nie zależy im na kliencie, a co dziwniejsze nie zależy na kasie, bo ja chce płacić więcej, aby mieć więcej programów, a tu lipa.
 
Ostatnia edycja:

Hardi

New member
Co za kłamcy i ignoranci pracują w obsłudze klienta Cyfrowego Polsatu. Wczoraj gdy zadzwoniłem do nich to dowiedziałem się, że jednak nie wysłali mi tego aneksu bo ktoś zawalił sprawę i w podobnej sytuacji jest mnóstwo innych ludzi, mają wysłać pod koniec marca, albo na początku kwietnia. Oczywiście nawet nie usłyszałem słowa przepraszam.
 

Wiciu

New member
Hardi napisał:
Co za kłamcy i ignoranci pracują w obsłudze klienta Cyfrowego Polsatu. Wczoraj gdy zadzwoniłem do nich to dowiedziałem się, że jednak nie wysłali mi tego aneksu bo ktoś zawalił sprawę i w podobnej sytuacji jest mnóstwo innych ludzi, mają wysłać pod koniec marca, albo na początku kwietnia. Oczywiście nawet nie usłyszałem słowa przepraszam.


i co ty zamierzasz zrobic z tym?
 

grygiel

New member
Ja jak chciałem dla córy pakiet bajeczka to porostu zapłaciłem bodajże 5,20 wiecej w przelewie i dopisałem + pakiet bajeczka i bez żadnego aneksu mi włączyli od nowego okresu rozliczeniowego , a gdyby nie włączyli to telefon do nich i powinni zaraz włączyć. Jedynei przestrzegam przed koncem umowy , ponieważ okres wypowiedzenia jest 3 miesiące i jezeli się ktoś tak jak ja zorientuje za pózno to niestety umowa przedłuża sie o kolejne miesiące.
 

Wiciu

New member
Hardi napisał:
mam z nimi podpisaną umowę na 17 miesięcy, więc nie mam wyjścia

to oni ci tak mowia, przeciez nie masz aneksu do umowy wiec mozna powiedziec ze umowa nie zostala w pelni zawarta, juz samo to ze sa jakies niejasnosci przewaza na twoja korzysc.

Sam pracowalem w podobnym biznesie wiec wiem jak to pracuje,klientowiwciska sie kity ze nie ma innego wyjscia, ale na znajacy sie wiedza ze to sa KITY.

To pracuje tak: 1000-om ludzi wciska sie kity, zdazaja sie pomylki itp itp itp tym tysiacom ludzi mowi sie ze cos sie stalo itp itp ale nie moga zerwac umowy bo blablablabla, finalnie znajacych prawa, upartych klientow ktorzy odchodza jest moze 90, niektorzy sie waha ale po wyslaniu pisma ze sprawa moze trafic do sadu : -) reszta grzecznie slucha bo boi sie zerwania umowy. Ktorych jest wiecej....? tych co zostali bo sie wystraszyli glupiego pisma ze niby beda miec sprawe, polskie spoleczenstwo nie umie walczyc o swoje prawa, boi sie KORPORACJI, maja wbite od komuny ze SPRZEDAWCA ROBI LASKE, A KLIENT MA SIE CZUC WYBRANYM.
 
Ostatnia edycja:

Hardi

New member
we wtorek (10.04.2007) oficjalnie zgłaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta

ps.
jest 06.07.2007 i anks do umowy doszedł, ale teraz to niech się walą



proszę edytować posty
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Do góry