Dlaczego nie kupię już PANASONICA - ponieważ moim zdaniem firma nie przejawia dobrej woli w stosunku do swoich Klientów. Ale zacznę od początku. Wysłałem do BOK Panasonic email:
- Witam. W związku z aktualizacją API do serwisu YOUTUBE
supportDOTgoogleDOTcom/youtube/answer/6098135?p=yt_devicesupport&hl=pl&rd=1
gdzie mógłbym znaleźć aktualizację Firmware do trzyletniego telewizora TX-P42G30 aktualizującą nowe API ?
W odpowiedzi otrzymałem:
<callcenter_plATeu.panasonic.com> napisał(a)
Dziękuję. Czekam na PAŃSTWA cenne opinie i uwagi.
- Witam. W związku z aktualizacją API do serwisu YOUTUBE
supportDOTgoogleDOTcom/youtube/answer/6098135?p=yt_devicesupport&hl=pl&rd=1
gdzie mógłbym znaleźć aktualizację Firmware do trzyletniego telewizora TX-P42G30 aktualizującą nowe API ?
W odpowiedzi otrzymałem:
<callcenter_plATeu.panasonic.com> napisał(a)
"Szanowny Panie,
dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Panasonic Polska. Uprzejmie informujemy, że ma i nie będzie aktualizacji umożliwiającej dalszy odbiór YouTube. To właściciel aplikacji YouTube, czyli Google postanowił o wyłączeniu nadawania. Usługi "Market" są zarządzane przez właściwe podmioty będące ich dostawcami, w związku z tym dostawca może zaprzestać dostarczania usługi chwiliowo, bądź całkowicie zakończyć nadawanie bez powiadomienia. Firma Panasonic nie udziela żadnych gwarancji dotyczących treści ani ciągłości usług. Aplikacje w telewizorze powinny być uznawane jako dodatek a ich obsługa nie może być gwarantowana. Klient zanim skorzysta z aplikacji, akceptuję licencję i warunki użytkowania, w której to wyraźnie jest informowany, że oprogrogramowanie jest elementem uzupełniającym. Pragniemy również zaznaczyć iż gratyfikacja, o której mowa nie ma żadnej wartości handlowej i nie podlega gwaranacji.
Szczególnie podkreśla to punkt 6 Warunków użytkowania
W szczególności firma Panasonic, jej jednostki zależne i oddziały, a także jej licencjonodawcy nie oświadczają ani nie gwarantują użytkownikowi, że: (A)
Korzystanie z oprogramowania i/lub usługi spełni wymagania użytkownika, (B) Korzystanie z oprogramowania i/lub usługi będzie nieprzerwane, realizowane w oczekiwanym czasie, bezpieczne i pozbawione błędów, (C) Informacje uzyskane przez użytkownika w wyniku korzystania z oprogramowania i/lub usługi będą dokładne i wiarygodne, (D) Usterki w działaniu lub funkcjonalności oprogramowania i/lub usługi udostępnianych użytkownikowi zostaną naprawione, a także że (E) oprogramowanie i/lub usługa będą wyświetlać witryny w sposób prawidłowy.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, zapraszamy do ponownego kontaktu. (..)"
Dodam, że wiele dużych firm wspiera funkcjonalność swoich produktów nawet po okresie Gwarancji. Zmieniają się systemy, więc wychodzi nowy patch/soft/sterownik. Wzorowym przykładem może być tu firma Creative, która do dziś dnia dostarcza patch/soft/sterownik do swoich bardzo "archiwalnych" produktów pod nowe systemy operacyjne.dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Panasonic Polska. Uprzejmie informujemy, że ma i nie będzie aktualizacji umożliwiającej dalszy odbiór YouTube. To właściciel aplikacji YouTube, czyli Google postanowił o wyłączeniu nadawania. Usługi "Market" są zarządzane przez właściwe podmioty będące ich dostawcami, w związku z tym dostawca może zaprzestać dostarczania usługi chwiliowo, bądź całkowicie zakończyć nadawanie bez powiadomienia. Firma Panasonic nie udziela żadnych gwarancji dotyczących treści ani ciągłości usług. Aplikacje w telewizorze powinny być uznawane jako dodatek a ich obsługa nie może być gwarantowana. Klient zanim skorzysta z aplikacji, akceptuję licencję i warunki użytkowania, w której to wyraźnie jest informowany, że oprogrogramowanie jest elementem uzupełniającym. Pragniemy również zaznaczyć iż gratyfikacja, o której mowa nie ma żadnej wartości handlowej i nie podlega gwaranacji.
Szczególnie podkreśla to punkt 6 Warunków użytkowania
W szczególności firma Panasonic, jej jednostki zależne i oddziały, a także jej licencjonodawcy nie oświadczają ani nie gwarantują użytkownikowi, że: (A)
Korzystanie z oprogramowania i/lub usługi spełni wymagania użytkownika, (B) Korzystanie z oprogramowania i/lub usługi będzie nieprzerwane, realizowane w oczekiwanym czasie, bezpieczne i pozbawione błędów, (C) Informacje uzyskane przez użytkownika w wyniku korzystania z oprogramowania i/lub usługi będą dokładne i wiarygodne, (D) Usterki w działaniu lub funkcjonalności oprogramowania i/lub usługi udostępnianych użytkownikowi zostaną naprawione, a także że (E) oprogramowanie i/lub usługa będą wyświetlać witryny w sposób prawidłowy.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, zapraszamy do ponownego kontaktu. (..)"
Dziękuję. Czekam na PAŃSTWA cenne opinie i uwagi.