Netflix na TCL C815 - coraz więcej filmów niedostępnych

xclone

Klub HDTV.com.pl
VIP
Cześć.


Taki temat mam: coraz więcej filmów natrafiam, że aplikacja Netflixa na TCL mówi, że dany film jest chwilowo niedostępny (i już nigdy później dostępny nie jest), a na aplikacji na kompie te same filmy są dostępne bez problemu. Konto oczywiście to samo, te same ustawienia - zmienia się tylko używana aplikacja. Ciekawostka: na aplikacji na AppleTV też niektóre z tych filmów są niedostępne, ale nie wszystkie.
Ktoś coś?
 

xclone

Klub HDTV.com.pl
VIP
niestety, tytułów już nie namierzę, bo jak widzę, żśe nie odpala, to puszczam z aplikacji na kompie i zapominam o problemie... co do wersji - wygląda na aktualną dostępna w sklepie google - 7.3.3 build 3650 chyba... ściągnąłem właśnie z forum netflixa wersję 8.0.0 i spróbuję ją zainstalować - dam znać, co wyszło...
 

Wojtasban

New member
Czyszczenie pamięci podręcznej Netflixa.
Taki sam komunikat o niedostępności tytułów miałem gdy mam podpiete słuchawki które używam z ps4 turtle Beach a które podłączyłem do tv pod obojętne które USB, nagle większość filmów w Netflix nie odtwarza zwłaszcza 4k, Dolby vision tak jakbyś włączenie słuchawek powodowały zakłócenia z internetem, może coś miales podłączone pod usb
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Daj znać czy pomogło ?
U nasz działa normalnie.

Zacznij proszę od czyszczenia pamięci.
Odłączenia zbędnych źródeł zewnętrznych.
Czy robiłeś twardy reset telewizora ?
 

firefl

Active member
Bez reklam
jakiś staroć odkopany :D
Po 5 miesiącach pytający już chyba tu nie zagląda
 
Ostatnia edycja:
Do góry