Netflix- dziwny dzwiek tylko w nim...

misfer

Member
witam, mam mały problem, podczas ogladania filmow czy seriali, co jakis czas (5-10min) mam taki szybki krótki dzwiek (jakby komputerowy). Wystepuje nawet jak nie ma zbyt dzwieku w filmie. Wiec nie jest to problem glosnikow w tv gdyz sprawdzalem na muzyce glosno czy innych filmach. Na showmaxie nie ma tego problemu, czy na normalnej TV z dekodera.

Ma ktoś coś takiego? dodam że neta mam 150mb przy tescie pokazuje 80, na ekranie okolo 20 jak sprawdzam. Filmow nie tnie , obraz super ale ten dzwiny dzwiek co jakis czas
 

misfer

Member
A wiec tak:

TV Philips - ale jak wspomnialem wczesniej wina nie lezy po stronie tv, poniewaz ogladanie, telewizji, filmow z innego zrodla (showmax, hbo go, dekoder, dysk) wszystko jest ok. nawet przy glosnej muzyce.

Netflix- podlaczone kablem od dostawcy tv i internetu 150mb - przy ogladaniu netflixa 15-20 jak daje info na tescie 82mb netflix pokazal.

Audio- glosniki z tv.

Dzwiek dokladnie brzmi tak "tik" :) bardziej jakby komputerowy dzwiek. 5-10min przerwy i znowu. Czesto w scenach gdzie jest w miare cicho, bez dialogu.
Mam w tv jak znalazlem dostepna aktualizacje tv ale nie wyswietlila sie sama ale jak sam dalem wyszukaj.
Netflix zaktualizowany jest. Moze odinstalowac aktulizacje jego
 
Ostatnia edycja:

DrWredman

Active member
Netflix- podlaczone kablem od dostawcy tv i internetu 150mb - przy ogladaniu netflixa 15-20 jak daje info na tescie 82mb netflix pokazal.

Nie bardzo rozumiem.
Korzystasz z aplikacji Netflix wbudowanej w Smart TV telewizora, czy może korzystasz z dekodera kablówki (np. UPC), który ma tę aplikację i oferuje korzystanie z Netflixa płacąc abonament u dostawcy telewizji i intertnetu, a nie płacisz bezpośrednio Netflixowi.
 

misfer

Member
Nic nie powiedzieli wlasnie, ma dzwonic do mnie dzial techniczny z usa:) w sumie mam 1 nieodebrane San Jose, Kalifornia :) teraz juz czekam na ich telefon.

Tv nie moze byc winny bo tylko na netflixie jest ten problem nigdzie indziej nie. Nawet zalaczylem ten sam film tylko na cda pl i nie bylo "tik" a na netflixie jest. Glosnikow winna tez nie moze byc- bo gdyby tak bylo to "tik" wystepowaloby w tym samym miejscu (tv powiedzmy nie radzilby sobie z jakims dzwiekiem) a tutaj jest to tak ze jak bedzie ten dzwiek i przewine na ta sama scene juz go nie ma a wystapi w innej scenie.

Moze odinstalowac aktualizacje netflixa, moze cos mu sie pomieszalo, ale dla mnie to jakby jakies zaklocenie sygnalu , bo dzwiek ten to nie charczenie jak wystepuje w wadliwych glosnikach tylko jakby dzwiek komputerowy
 
Ostatnia edycja:

DrWredman

Active member
Spróbuj zrobić aktualizację TV.
Zrestartuj też modem/router internetowy.
Może kabelek od netu ma słabe ekranowanie i jest w pobliżu innych kabli lub urządzeń.
Spróbuj wyłączyć wszystko co nie jest potrzebne aby odpalić Netflixa.
Spróbuj też przez Wi-Fi.
Możesz też uruchomić Netflixa na laptopie i podłączyć go do TV przez HDMI.
 

misfer

Member
Spróbuj zrobić aktualizację TV.
Zrestartuj też modem/router internetowy.
Może kabelek od netu ma słabe ekranowanie i jest w pobliżu innych kabli lub urządzeń.
Spróbuj wyłączyć wszystko co nie jest potrzebne aby odpalić Netflixa.
Spróbuj też przez Wi-Fi.
Możesz też uruchomić Netflixa na laptopie i podłączyć go do TV przez HDMI.

Dzięki za rady, spróbuje wszytkiego, takie cyrki zaczely sie od 2tyg gdzies wczesniej bylo ok.

Kabel jest przy innych kablach , routerze i dekoderze TV. Przez wifi było tak samo.
 

misfer

Member
Witam, może komuś to pomoże. A więc po rozmowie z działem netflixa oraz philipsa. Każdy zrzucał winę na drugiego. Nie wiedząc co już zrobić odinstalowałem aktualizacje. Teraz może nie mam zwiastunów tylko jakieś urywki filmu bez dialogu ale oglądając film prawie 2h ani razu nie było "tik". Mam nadzieje że już po sprawie.
 
Do góry