Net TV - nie działa?

Irek_wawa

New member
Witam,

Wczoraj po dłuższej przerwie podłączyłem mój TV (8605) do sieci. Chciałem wejść w Net TV, ale stale miałem komunikat, że nie można się połączyć z serwerem Philips. Też tak macie?
 

Irek_wawa

New member
No właśnie nic takiego nie pomogło i dlatego napisałem tego posta: łączyłem przez wifi i przez kabel bezpośrednio. Za każdym razem telewizor podawał, że widzi połączenie z siecią....
 

bartur

Member
No właśnie nic takiego nie pomogło i dlatego napisałem tego posta: łączyłem przez wifi i przez kabel bezpośrednio. Za każdym razem telewizor podawał, że widzi połączenie z siecią....

Irek, miałem dokładnie to samo na 7605 i to przez dłuższy czas.

Pomógł upgrade firmware'u na najnowszy, od razu zaczął śmigać.

Bartur
 

accu

New member
Bez reklam
Witam,

Wczoraj po dłuższej przerwie podłączyłem mój TV (8605) do sieci. Chciałem wejść w Net TV, ale stale miałem komunikat, że nie można się połączyć z serwerem Philips. Też tak macie?

Witam,
Prawdopodobnie masz źle skonfigurowaną sieć bezprzewodową , bo rozumiem że masz zainstalowany Wi-Fi MediaConnect. Też to przerabiałem , jak konfigurowałem router bezprzewodowy/modem firmy Netgear DGN1000.Dopiero jak sieć nazwałem : NETGEAR oraz SSID : NETGEAR (wielkość liter miała znaczenie), to Net TV "zatrybił" i mogłem się zarejestrować , podając swój adres e-mail.Typ zabezpieczenia sieci mam :WPA2-PSK , typ radia:802.11n
siła sygnału:znakomita.

Powodzenia w konfiguracji.:)

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

Irek_wawa

New member
Hmmm....To trochę dziwne, co piszesz. Problem polega na tym, że to mi działało już - zarówno na wi-fi, jak i bezpośrednio (na tym samym sprzęcie). I nie pamiętam, żebym się gdzieś się rejestrował. Potem zainstalowałem moduł 3D i po jakimś czasie próbowałem ponownie uruchomić NetTv i kicha... :(
 

accu

New member
Bez reklam
Hmmm....To trochę dziwne, co piszesz. Problem polega na tym, że to mi działało już - zarówno na wi-fi, jak i bezpośrednio (na tym samym sprzęcie). I nie pamiętam, żebym się gdzieś się rejestrował. Potem zainstalowałem moduł 3D i po jakimś czasie próbowałem ponownie uruchomić NetTv i kicha... :(

Witam,
Ja nie mam 3D(mój 32PFL9705H/12 nie ma opcji 3D).
Może spróbuj zresetować Twój telewizor.

Pozdrawiam,:)
accu
 

Irek_wawa

New member
Znalazłem rozwiązanie, którym był brak wpisanego numeru seryjnego i typu telewizora do pamięci.

Wszystko jest bardzo dobrze opisane tu:

Philips Online FAQ - 42PFL8404H/12

Napisałem o tym pod adres podany w linku powyżej - po kilku dniach otrzymałem odpowiedź, która mnie upewniła w diagnozie. Zgłosiłem temat do serwisu Philipsa i po kilu dniach przyjechał serwisant i wpisał dane do pamięci telewizora. Od tego czasu wszystko śmiga :)
 
Do góry