nC+

D

Deleted member 121090

Guest
sorry nie luknąłem że turbo nie mają,to na te swoje nowe niech zamienią,na czas naprawy.
To im to wytłumacz. Bo śpiewka jest tylko jedna, nie mamy i nie wiemy kiedy dostaniemy od nc+, to słyszę w serwisach, a w nc+ że to sprawa serwisów żeby zaopatrzyć się na czas w Recordery.
Paranoja po prostu. Nie ma z kim pogadać.
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
To im to wytłumacz. Bo śpiewka jest tylko jedna, nie mamy i nie wiemy kiedy dostaniemy od nc+, to słyszę w serwisach, a w nc+ że to sprawa serwisów żeby zaopatrzyć się na czas w Recordery.
Paranoja po prostu. Nie ma z kim pogadać.

To jeszcze z Bogiem sprawa, że wogóle możesz odbierać kanały. Teraz sobie wyobraź jakby coś dupnęło z dekoderem, nie wiedzą kiedy będą mięli sprawne a oczywiście abonament musisz płacić. Jak dla mnie to śmieszna taka gadka na infolinii, że oni nie ponoszą odpowiedzialności za SWOJE punkty. Przecież w umowie też powinien być określony taki termin wymiany, a w innym wypadku możliwośc wypowiedzenia. W takim przypadku jakby pół roku jeszcze nie mięli dostawy, to co wtedy? Płacimy, a oglądamy z siatkowej:)
 
D

Deleted member 121090

Guest
To jeszcze z Bogiem sprawa, że wogóle możesz odbierać kanały. Teraz sobie wyobraź jakby coś dupnęło z dekoderem, nie wiedzą kiedy będą mięli sprawne a oczywiście abonament musisz płacić. Jak dla mnie to śmieszna taka gadka na infolinii, że oni nie ponoszą odpowiedzialności za SWOJE punkty. Przecież w umowie też powinien być określony taki termin wymiany, a w innym wypadku możliwośc wypowiedzenia. W takim przypadku jakby pół roku jeszcze nie mięli dostawy, to co wtedy? Płacimy, a oglądamy z siatkowej:)
Dla mnie bez różnicy. Ja oglądam w zasadzie tylko z dysku. Nie trawię reklam a i z czasem różnie. To co wyprawia nc+ to PARANOJA.
 

Monkin

New member
Bez reklam
Ostatni miniony tydzień to w praktyce codzienne telefony przed południem i pod wieczór z propozycją wycofania obu wypowiedzeń. Dużo dyrdymałów w stylu "będzie pan zadowlony z naszej oferty, bo nigdzie pan takiej oferty programowej nie zobaczy". Ostatnia propozycja z soboty gwoli ścisłości to 109 zł za Platinium.
Grzecznie dziękuję i mówię, że etap współpracy z n-ką i C+ jest z mojej strony zamknięty z dniem 30 kwietnia, a do nc+ nie mam zamiaru migrować. Za każdym razem pytają dlaczego nie mam zamiaru zostać na starych warunkach i wycofać wysłanych wypowiedzeń . Zgodnie z prawdą odpowiadam, że sposób traktowania mnie jako klienta, wprowadzanie w błąd przy aneksowaniu umowy, bezprawnie zawyżona faktura na umowie, są dla mnie nie do zaakceptowania i straciłem całkowicie zaufanie do nowej firmy.
Synowi powiedziałem, że jeśli znowu zadzwonią ma konsultantom powiedzieć, że zmigrujemy do nc+ tylko na All Inclusive za 39 złotych miesięcznie na 29 miesięcy, tytułem rekompensaty za stracone nerwy. Może się wreszcie opamiętają, że nie każdy, kto oglądał przez wiele lat n-kę i Cyfrę żyje tylko telewizją i dadzą wreszcie nam spokój.
 

Sheik

New member
Ex Cyfra+ pakiet Optimum za 99 zl/m, oferta migracji do nc+ za 64 zeta na 12 m za pakiet Silver z pełnym Canal+ , w tym oplata za dekoder PVR 0 zl. czyli praktycznie to samo co Platinium. Jednak można, wystarczy tylko cierpliwie czekać na ich tel i nie akceptować tego co nam proponują za 1, 2, 3 razem.
Owocnych negocjacji życzę, ja na rok mam spokój i 35 zeta na piffko miesięcznie w bonusie
 

Ano-2013

New member
Wyświetliła się komuś informacja o przedłużeniu "okresu wypowiedzenia" złożyłem wypowiedzenie i miałem miec sygnał do końca kwietnia po czym 14 dni na oddanie dekodera. Teraz wyświetla mi się informacja o darmowym miesiącu i przedłużeniu do końca maja - niby bez opłat?

zanowni Państwo,

z przykrością przyjęliśmy Państwa wypowiedzenie.

Do 31.05 br. na dekoderze dostępny będzie sygnał,
w ramach którego będą mieli Państwo bezpłatny dostęp do kanałów
ze swojej dotychczasowej oferty i 6 kanałów CANAL+.

Informujemy, że przedłużyliśmy czas zwrotu dekodera do 14.06 br. ...
co o tym myślicie?
 
Ostatnia edycja:

seba1975

New member
Ja mam to samo, pomimo ze dzwoniłem do N i mieli wyłączyc z koncem kwietnia sygnał to z tego komunikatu wynika ze jeszcze miesiąc sygnał bedzie i teraz rodzi sie pytanie czy za maj tez bede musiał uiscic abonament , bo szanowny konsulatnt powiedział ze ostatnią opłatą z tytułu abonamentu jast ta za kwiecien , a nie mam zamiaru juz N-ce płacic ani zety.
 

Ano-2013

New member
Niby napisane ze za darmo..., choć tej firmie już nie można ufać. Proponowali mi w sumie juz podobne warunki jak miałem, bardzo lubiałem n-ke ale rezygnuje z tego powodu ze w przyszłości nie wiadomo co wymyśla aby zarobić. Nie można im juz ufać.
 

bekdas

New member
Ja mam to samo, pomimo ze dzwoniłem do N i mieli wyłączyc z koncem kwietnia sygnał to z tego komunikatu wynika ze jeszcze miesiąc sygnał bedzie i teraz rodzi sie pytanie czy za maj tez bede musiał uiscic abonament , bo szanowny konsulatnt powiedział ze ostatnią opłatą z tytułu abonamentu jast ta za kwiecien , a nie mam zamiaru juz N-ce płacic ani zety.


jak masz to samo to pozostaje czytac ze zrozumieniem a nie pytac bez sensu
 

max720

Banned
Wczoraj zdałem dekoder :)
Jestem ciekaw ile abonentów rozwiązało umowy .
Chyba strzelili sobie w stopę tą fuzją , a przynajmniej podejściem do klijentów .
W dobie kryzysu takie posunięcie nie było zbyt roztropne , każdy patrzy jak zaoszczędzić . Tym bardziej , że nie ma co oglądać :(
Ja jedynie oglądałem Grę o tron , ale i bez tego też można żyć .
 

Dlugin2

New member
O tu się z kolegą nie zgodzę, bez Gry o tron z żyć się nie da :p . Co do rozwiązanych umów pewno jest ich w chooj. Sam także rozwiązałem i korzystam z innego dostawcy.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Ja mam to samo, pomimo ze dzwoniłem do N i mieli wyłączyc z koncem kwietnia sygnał to z tego komunikatu wynika ze jeszcze miesiąc sygnał bedzie i teraz rodzi sie pytanie czy za maj tez bede musiał uiscic abonament , bo szanowny konsulatnt powiedział ze ostatnią opłatą z tytułu abonamentu jast ta za kwiecien , a nie mam zamiaru juz N-ce płacic ani zety.
Jeśli nie chcesz już korzystać z ich usług, i od maja chcesz ich mieć z głowy to po prostu zdaj sprzęt. Wtedy na pewno Ci nie naliczą opłaty.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Jak odda do 14 czerwca, a cały maj będzie sobie oglądał, to też nic mu nie naliczą.
Jesteś pewien?
Przesunęli niewątpliwie termin decyzji co chcemy zrobić ale nie jestem przekonany czy jeśli nie rezygnujemy to nie płacimy za ten okres. Owszem decyzję można o rezygnacji podjąć później ale za czas korzystania chyba płacimy.
 

JackS.

New member
Bez reklam
Jesteś pewien?
Przesunęli niewątpliwie termin decyzji co chcemy zrobić ale nie jestem przekonany czy jeśli nie rezygnujemy to nie płacimy za ten okres. Owszem decyzję można o rezygnacji podjąć później ale za czas korzystania chyba płacimy.
Jak nie rezygnujemy z wypowiedzenia, to od 30.04 nie wiąże nas żadna umowa na dalsze świadczenie nam usług, na podstawie której ITI mogłoby naliczyć opłaty z tytułu korzystania z ich oferty. Tak więc na pewno nie czeka takie osoby żadna opłata.

Jeśli do 14 czerwca nie zwróci się dekodera, to ITI naliczy karną opłatę za brak zwrotu dekodera, która zostanie anulowana po jego zwrocie, a naliczona zostanie zamiast niej kara za opóźniony zwrot w wysokości 50 zł.
 

max720

Banned
Dla św. Spokoju oddałbym jak najszybciej dekoder . Zbawi Cię miesiąc ? Wiosna , czas wyjść z domu :)
Ja oddałam we wtorek i czuję się zaj... szczęśliwy .
Myślałem , że żonce będzie ciężko bo , to ona głownie z dzieciakami lampiła się w te bzdety z TV .
Ale o dziwo jakoś nie narzeka na brak N-owych technologi :) i dzieci nie marudzą na brak bajek . Kupiłem dekoder Polsatu z iplay i jest O.K

Mam nadzieję , że ta lekcja nauczy prezesów troszkę pokory i więcej szacunku dla zwykłych ludzi , bo to MY opłacamy ich dostatni tryb życia .

Olać nc+ i basta , nie będą nam wciskać jak mamy żyć !
Poza nowymi technologiami przydałby się nowy standart wynagradzania za robtę i szacun dla ludzi .
 
Do góry