Ostatni miniony tydzień to w praktyce codzienne telefony przed południem i pod wieczór z propozycją wycofania obu wypowiedzeń. Dużo dyrdymałów w stylu "będzie pan zadowlony z naszej oferty, bo nigdzie pan takiej oferty programowej nie zobaczy". Ostatnia propozycja z soboty gwoli ścisłości to 109 zł za Platinium.
Grzecznie dziękuję i mówię, że etap współpracy z n-ką i C+ jest z mojej strony zamknięty z dniem 30 kwietnia, a do nc+ nie mam zamiaru migrować. Za każdym razem pytają dlaczego nie mam zamiaru zostać na starych warunkach i wycofać wysłanych wypowiedzeń . Zgodnie z prawdą odpowiadam, że sposób traktowania mnie jako klienta, wprowadzanie w błąd przy aneksowaniu umowy, bezprawnie zawyżona faktura na umowie, są dla mnie nie do zaakceptowania i straciłem całkowicie zaufanie do nowej firmy.
Synowi powiedziałem, że jeśli znowu zadzwonią ma konsultantom powiedzieć, że zmigrujemy do nc+ tylko na All Inclusive za 39 złotych miesięcznie na 29 miesięcy, tytułem rekompensaty za stracone nerwy. Może się wreszcie opamiętają, że nie każdy, kto oglądał przez wiele lat n-kę i Cyfrę żyje tylko telewizją i dadzą wreszcie nam spokój.