NAVIGAME.PL - jak się "zabezpieczyć"?

Dimention

New member
Ceny na wiele Tv mają pojechane. Niestety nie wiem "co może być z TV nie tak", że mają na ceneo.pl sporo TV w najnizszej cenie?

sprawdzalem od strony technicznej..

- sklep stoi na silniku sklepu z home.pl
- komentarze na ceneo "sami" wpisywali (patrzac na daty, odstepy i fale tych ocen) stwierdzi to praktycznie kazdy z Was.

Wysylaja towar za pobraniem oczywiscie, twierdza ze fabrycznie zapakowany, gwarancja 24miesiace i sprzet od polskiego dystrybutora.

W czym wiec moze tkwic cale "ale"? Zdziwilo mnie jeszcze ze podczas samej rozmowy bez zadnych naciskow zaproponowali sami rabat 50zł zniczego telewizor, ktory i tak jest najtaniej w sieci...

Model ktory mnie interesuje maja tylko oni oraz andarex. Kolejne dwa sklepy (w tej samej cenie redcoon i topmarket) ponad tydzien z niewiadomym terminem dostawy a kolejny ktory ma dostepny to juz drozszy o ponad 800zł

Z jednej strony ciezko "zakladac' nieuczciwosc ale z drugiej strony ciezko sie wydaje kilka tysiecy. Kazdy sklep kiedys zaczynal.

Moze ktos z Was potrafi wykopac jakies informacje z sieci o tym sklepie bym spokojnie zamowil od nich tv?

Bede wdzieczny.
 

Dimention

New member
Dane adresowe firmy:

Kevin Mertha NAVIGAME
ul. Bohaterów Warszawy 10/5
72-500 Międzyzdroje

Ja nie tyle sie boje przesylki co tego, ze ok przyjezdza kurier place i sprawdzam a tam jakas wada ukryta. Oczywiscie kurierowi kasy nie moge odebac tylko musze to reklamowac przez sklep i wtedy zaczna sie chody ze nie beda chcieli kasy oddac..

A najbardziej sie martwie ze to moze jakas partia z pierwszych dni produkcji z jakimis wadami? Na allegro handulja tez..ale nie telewizorami..a w sklepie internetowym tym czym handluja na allegro nie handluja bo tylko tv ;)

Myslalem ze ktos moze z Was juz cos kupowal u nich
 

pro_fill

New member
Bez reklam
masz 7 dni na zwrot zakupionego towaru - nie wiem, jakie przepisy to regulują.
najważniejsze, abyś nie zgłaszał reklamacji w takim przypadku.
czytałem, że ktoś zakupił ... sprzęt, coś nie działało, zadzwonił do sprzedawcy, sprzedawca uspokoił kupującego, podał adres e-mail, aby kupujący zgłosił usterkę i ... - tu się wszystko kończy.
zgłosił reklamację, nie chęć odstąpienia od transakcji - sprzedawca tak go wylawirował, że kupujący myślał, że robi wszystko, aby oddać sprzęt, a w rzeczywistości zgłosił reklamację.
 

pejotpe

New member
Bez reklam
masz 7 dni na zwrot zakupionego towaru - nie wiem, jakie przepisy to regulują.
najważniejsze, abyś nie zgłaszał reklamacji w takim przypadku.
czytałem, że ktoś zakupił ... sprzęt, coś nie działało, zadzwonił do sprzedawcy, sprzedawca uspokoił kupującego, podał adres e-mail, aby kupujący zgłosił usterkę i ... - tu się wszystko kończy.
zgłosił reklamację, nie chęć odstąpienia od transakcji - sprzedawca tak go wylawirował, że kupujący myślał, że robi wszystko, aby oddać sprzęt, a w rzeczywistości zgłosił reklamację.
Nie siedem a dziesięć (kupno towaru poza lokalem sprzedawcy - czyli każde w necie). Sprzedawca nie zwraca pieniędzy za przesyłkę, towar nie może nosić śladów użytkowania (najlepiej nie usuwać naklejek i nie wieszać na ścianie, o ile może to pozostawić trwałe ślady np. po śrubach).
Usterkę "pod wymianę" lub zwrot kasy zgłasza się z tytułu ustawy konsumenckiej: "niezgodność towaru z umową" (ale tutaj sprzedawca ma dwóch tygodni by się ustosunkować), lub z tytułu gwarancji (może być szybciej - zależy od gwaranta) - nigdy jednej usterki z obu powodów.
 

Dimention

New member
ale..

Jak sprawdzić czy TV jest na nasz rynek? Jak w przypadku TV to wygląda z karta gwarancyjną w LG? Faktura dowodem zakupu czy LG książeczki daje specjalne jakieś w polskiej wersji?

Sklep "podobno" oferuje gwarancje sklepową a nie producenta. To mi sugeruje na sprzęt ściągany na własną rękę z innego kanału.

To może oznaczać przykładowo, że jest od sąsiadów z zachodu i mimo, że będzie miał tv menu po polsku to w razie awarii będę musiał sprzęt do sklepu odsyłać a oni dopiero dalej sami...

Mi dojdą koszty wysyłki reklamacyjnej a jak sklep się zawinie to koszty w mojej bramce...

Dobrze to rozkminiam?
 
Ostatnia edycja:

chronos1

New member
Witam.
Mimo braku informacji na forum o tym sklepie, ja postanowiłem zaryzykować i wpłaciłem 3250 zł na LG47LD750- najniższa cena na rynku.Wpłata 31. 05, dostawa kurierem dopiero 15.06. Tak więc czas oczekiwania na ten model trochę masakryczny. W zamian wynegocjowałem dostawę kurierem gratis / 99 zł / i kabelek HDMI na przeprosiny . Dzisiaj go testuję , design dla mnie rewelka, matryca jak chciałem matowa bo u mnie w salonie jasność . Co chciałem dodać to gwarancja LG Polska a nie jak w AFG Komputers Poznań , telewizorki z Niemiec a gwarancja wiadomo?, tak więc z AFG zrezygnowałem mimo, że sklep na miejscu i nie trzeba kuriera.
Pozdrawiam
 

fina

New member

Telewizor przyszedł, choć pudełko miało dziurę z przodu, na szczęście nie wystarczającą by coś tam miało przebić czy zarysować ekran (zmieniłbym przewoźnika, to pewne). TV ma wypalony subpiksel, widoczny tylko na niebieskim, statycznym tle z bliska. Z początku zmartwiło mnie to i chciałem TV wymienić, sklep nie zgodził się, pomimo takiego punktu w regulaminie, no i specyfiki sklepu - sklep internetowy (przechodziłem przez to kiedyś, wymieniając monitor, tak wiec wszytko prawnie miałem 'obcykane' i monitor w końcu oddałem) tym razem przespałem się z 'tym' i ... darowałem sobie. Po 5 miesiącach zepsuło się zasilanie i TV wylądował w serwisie. W razie odmowy ze strony sklepu pozostaje droga sądowa. Piksela nie widać podczas standardowego użytkowania tak więc problemu jakby nie było. Z monitorem inna sprawa, cały czas był widoczny.

Z tymi piskelami i urządzeniami LG jest dziwna sprawa, w pracy mam monitor - wypalony piskel, koleżanka ma LG - również wypalony. Sam kupiłem monitor LG i pojawił się, przed zakupem TV mówiłem każdy tylko nie LG i kupiłem ... LG :)

P.S.
Lodówke też mam LG i już się zdążyła spipcyć.

Telefon planuję kupić Samsunga :)
 
Do góry