Witam,
Wydawało się w tym temacie nieprędko coś znaczącego może się wydarzyć a tu proszę..
Miłośnikom tematu polecam odsłuch topowego audio w Volvo XC90,
sygnowanego przez B&W- 19 głośników, 1476W i uwaga - subwoofer wbudowany w strukturę nadwozia z osobną wentylacją przed tylnym kołem
Niesłychana czystość, brak efekciarstwa (co bardzo typowe w samochodach) no i ten bas.
Z tego co udało mi się usłyszeć to na dzisiaj nr. 1.
a nie sądziłem że komuś uda się przeskoczyć Mark levinson z Lexusa LS.
Moim zdaniem sporo dalej są Bose/B&O z Audi czy Harman z BMW. Lepszy natomiast Burmester w Mercedesie.
Oczywiście sam miałem styczność z tylko wycinkiem rynku (jakieś kilkanaście systemów),
ciekaw jestem czy ktoś zetknął się z audio, które go poruszyło
czytałem o kosmicznych systemach w RR, Bentley etc ale to inna bajka może ktoś miał okazję?
Wydawało się w tym temacie nieprędko coś znaczącego może się wydarzyć a tu proszę..
Miłośnikom tematu polecam odsłuch topowego audio w Volvo XC90,
sygnowanego przez B&W- 19 głośników, 1476W i uwaga - subwoofer wbudowany w strukturę nadwozia z osobną wentylacją przed tylnym kołem
Niesłychana czystość, brak efekciarstwa (co bardzo typowe w samochodach) no i ten bas.
Z tego co udało mi się usłyszeć to na dzisiaj nr. 1.
a nie sądziłem że komuś uda się przeskoczyć Mark levinson z Lexusa LS.
Moim zdaniem sporo dalej są Bose/B&O z Audi czy Harman z BMW. Lepszy natomiast Burmester w Mercedesie.
Oczywiście sam miałem styczność z tylko wycinkiem rynku (jakieś kilkanaście systemów),
ciekaw jestem czy ktoś zetknął się z audio, które go poruszyło
czytałem o kosmicznych systemach w RR, Bentley etc ale to inna bajka może ktoś miał okazję?