Nagły brak WiFi

kowalson

New member
Witam.

Mam nadzieje, że trafiłem na odpowiedni dział. Jeżeli nie to przepraszam ale potrzebuje pomocy przy telewizorze LG model 50UK6750 (lub podobny). Na pewno na pokładzie zainstalowany jest webOS 4.0. Problem wygląda tak.

Telewizor nie był użytkowany przez ok tydzień z powodu wakacji. Po powrocie i odpaleniu TV wyskoczyła dostępna aktualizacja oprogramowania. Po aktualizacji nagle zginęło połączenie WiFi (które wcześniej działało bez zarzutu). Teraz wyskakuje ciągle "szukanie..." i nic nie wyszukuje. Mimo, że ogólnie dostępnych sieci WiFi w okolicy jest 6. Cała sieć działa dobrze na pozostałych urządzeniach a problem wyskakuje tylko na TV.

Powróciłem ustawieniami do ustawień fabrycznych ale nic to nie pomogło. Ciągle wyskakuje "szukanie...". Próbowałem podłączyć się kablem bezpośrednio do TV ale tutaj internet też się nie pojawia (chyba, że ja źle konfiguruje połączenie przewodowe).

Proszę o pomoc i sugestie jak rozwiązać dany problem.

Z góry dziękuje i pozdrawiam.
 

kowalson

New member
Niestety wyłączenie z prądu nic nie dało. Po wielu próbach WiFi się znalazło ale następnym uruchomieniu TV problem wrócił od początku. Dodam dodatkowo, że po paru minutach system webOS zaczyna "zamulać".
 

gatar

Active member
Bez reklam
Witam.
Tak czasami bywa po aktualizacjach :-(
Jeśli TV na gwarancji to reklamuj.
Dziwne jest to "zamulanie" Webosa.
 

JacekBandi

New member
Ja mam model 55C8 i też po ostatniej aktualizacji mam problem z połączeniem WIFI muszę ręcznie go wyłączyć i włączyć, czasami muszę od nowa hasło wbijać. wszystko po Aktualizacji :( Może "kiki" możesz pomóc, co jest grane.
 
Ostatnia edycja:
Do góry