Witam.
Mam nadzieje, że trafiłem na odpowiedni dział. Jeżeli nie to przepraszam ale potrzebuje pomocy przy telewizorze LG model 50UK6750 (lub podobny). Na pewno na pokładzie zainstalowany jest webOS 4.0. Problem wygląda tak.
Telewizor nie był użytkowany przez ok tydzień z powodu wakacji. Po powrocie i odpaleniu TV wyskoczyła dostępna aktualizacja oprogramowania. Po aktualizacji nagle zginęło połączenie WiFi (które wcześniej działało bez zarzutu). Teraz wyskakuje ciągle "szukanie..." i nic nie wyszukuje. Mimo, że ogólnie dostępnych sieci WiFi w okolicy jest 6. Cała sieć działa dobrze na pozostałych urządzeniach a problem wyskakuje tylko na TV.
Powróciłem ustawieniami do ustawień fabrycznych ale nic to nie pomogło. Ciągle wyskakuje "szukanie...". Próbowałem podłączyć się kablem bezpośrednio do TV ale tutaj internet też się nie pojawia (chyba, że ja źle konfiguruje połączenie przewodowe).
Proszę o pomoc i sugestie jak rozwiązać dany problem.
Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Mam nadzieje, że trafiłem na odpowiedni dział. Jeżeli nie to przepraszam ale potrzebuje pomocy przy telewizorze LG model 50UK6750 (lub podobny). Na pewno na pokładzie zainstalowany jest webOS 4.0. Problem wygląda tak.
Telewizor nie był użytkowany przez ok tydzień z powodu wakacji. Po powrocie i odpaleniu TV wyskoczyła dostępna aktualizacja oprogramowania. Po aktualizacji nagle zginęło połączenie WiFi (które wcześniej działało bez zarzutu). Teraz wyskakuje ciągle "szukanie..." i nic nie wyszukuje. Mimo, że ogólnie dostępnych sieci WiFi w okolicy jest 6. Cała sieć działa dobrze na pozostałych urządzeniach a problem wyskakuje tylko na TV.
Powróciłem ustawieniami do ustawień fabrycznych ale nic to nie pomogło. Ciągle wyskakuje "szukanie...". Próbowałem podłączyć się kablem bezpośrednio do TV ale tutaj internet też się nie pojawia (chyba, że ja źle konfiguruje połączenie przewodowe).
Proszę o pomoc i sugestie jak rozwiązać dany problem.
Z góry dziękuje i pozdrawiam.