n-ka to szok !!!

Storm

New member
Nie spodziewałem się, że tak mogę zostać potraktowany przez nkę. Od 4 dni nie mogę się z nimi połączyć i zmienić opcję programową. Takie traktowanie klientów zdarzałało się ostatnio 20 lat temu za komuny. Naprawdę czysta żenada !!!:mrgreen:
 

fiaam

New member
W czym masz problem? Nie dzwoń w "godzinach szczytu" to się połączysz bez problemu. W tym roku dzwoniłem już dwa razy i nigdy nie czekałem dłużej niż 5 minut. Zapewne dzwonisz wieczorem między 18.00-21.00, kiedy dzwonią setki osób (szczególnie że jest promocja HBO). Zadzwoń o 8.00...
 
Ostatnia edycja:

Mabri

New member
To, że trudno się dodzwonić to fakt - ale bez przesady.
Ja dzwoniłem w tym tygodniu dwa razy i się dodzwoniłem. Oczywiście - swoje 10-15 minut odczekałem. Dzwonię jednak przez VOIP i koszta są niewielkie.
Z ciekawości spróbowałem teraz 13.15 - po trzech minutach pojawił się głos automatu.
Ja zawsze dzwonię na numer 012 2915555.
 

finalcell

New member
ja próbowałem połączyć sie dziesiątki razy w tym tyg i ani razu sie nie udało
a za 801 jak sie płaci za rozpoczęcie tylko czy normlanie za minuty ?
 

Storm

New member
Ale kwas !!!

Po 4 dniach i kilkunastu próbach udalo mi się w końcu dodzwonić do BOK. Ale ile mnie to zdrowia czasu i pieniędzy kosztowało to normalnie szok !!!:confused:
 

Lech

New member
Bez reklam
Storm napisał:
Po 4 dniach i kilkunastu próbach udalo mi się w końcu dodzwonić do BOK. Ale ile mnie to zdrowia czasu i pieniędzy kosztowało to normalnie szok !!!:confused:

W C+ możesz przez internet w swoim panelu użytkownika zamówić HBO bez nerwów i opłat telefonicznych.;)
 

mark

New member
Storm napisał:
Po 4 dniach i kilkunastu próbach udalo mi się w końcu dodzwonić do BOK. Ale ile mnie to zdrowia czasu i pieniędzy kosztowało to normalnie szok !!!:confused:

storm jak widze to Ty masz same problemy/polska instrukcja do E810/.Moze Ty jestes z gatunku wiecznie niezadowolnych.wyluzuj.mark
 

fiaam

New member
Cinek23 napisał:
Wow, tylko pięć minut czekania z słuchawką przy uchu, i to przy najmniejszym obciążeniu łączy. Rewelacja.

Do czego pijesz kolego? Nie dzwoniłes to nie wiesz jak jest, 5 minut to jest super szybkie połączenie, ludzie czekają nawet do godziny. Po drugie nie wiem czy wiesz ale telefony mają już wbudowane urządzenia głosnomówiące i nie trzeba telefonu przy uchu trzymać.
 

tomeck

New member
fiaam napisał:
"... ludzie czekają nawet do godziny..."

już widzę tych co siedzą i czekają godzinę na połączenie :lol:
chyba jacyś moherowi desperaci.

RAZ mi się zdarzyło, że przerwałem połączenie po ok. 10 minutach.
W pozostałych przypadkach (kilkanaście razy) czekałem nie więcej niż 2 minuty.
 

Storm

New member
Koniec z n-ką

Zostało mi jeszcze 2 miesiące umowy i kończę swoją przygodę z nką. Do pana Mark- gościu zejdź ze mnie bo ta twoja cała paplanina jest o niczym, nie spamuj więcej tego wątku !!!:mrgreen:
 

fiaam

New member
tomeck napisał:
już widzę tych co siedzą i czekają godzinę na połączenie :lol:
chyba jacyś moherowi desperaci.

RAZ mi się zdarzyło, że przerwałem połączenie po ok. 10 minutach.
W pozostałych przypadkach (kilkanaście razy) czekałem nie więcej niż 2 minuty.

Nie chce mi się więcej szukać więc podaje pierwszy z brzegu cytat z forum "n" :

"Właśnie straciłem godzinę na połączenie z BOK aby aktywować promocję HBO - i dowiedziałem się, że będzie to dopiero możliwe za kilka dni, bo n-ka jeszcze nie jest przygotowana!!!!! Cała n!!! Tylko po co te wielkie ogłoszenia na stronie? Jak zwykle kolejny raz robią klientów w bambuko."

Gdybyś śmiał twierdzić, że to wymyśliłem podaje link do strony: http://nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=5929&page=3 (post #26)
 

Storm

New member
N-ka

Po 5 dniach od momentu kiedy nie mogłem się dodzwonić to nki zadzwoniło do mnie z tej firmy parę osób. Nie mogąc się dodzwonić wysyłałem maile i po paru dniach była reakcja. Czyli nie tracie kasy na infolinie tylko wysyłajcie maile
 

mark

New member
Storm napisał:
Zostało mi jeszcze 2 miesiące umowy i kończę swoją przygodę z nką. Do pana Mark- gościu zejdź ze mnie bo ta twoja cała paplanina jest o niczym, nie spamuj więcej tego wątku !!!:mrgreen:


Czy aby nie powinienies odwiedzic lekarza.W jednym wadku dziekujesz mi za pomoc a w drugim nazywasz moja wypowiedz paplanina.Cos z Toba nie tak.
 

radarinio

New member
Tv "n" - co to jest???

Witam
Na początek powiem wam że co do jakości programów jesteście i będziecie zadowoleni. Ale co do jakości obsługi klienta to można porównać do Tv księdza Rydzyka.
Mam pewien problem z dostawcą usługi telewizji cyfrowej. mowa tu o "n" tv. Chciałbym poprosić Państwa o pomoc gdzie mogę w takiej sprawie się zgłośić.
historia wygląda następująco. Ojciec zakupił rok temu telewizor LCD przy którym była promocja na telewizję "n". Mój tata chciał z tego skorzystać żeby przez rok zobaczyć jak to działa. Umowa została podpisana z dniem 11.01.2007.
Po roku tata stwierdził że nie chce już i prosi żeby rozwiązać umowę. Wysłałem listem poleconym rozwiązanie umowy w dniu 10.12.2007. Z tego co mnie poinformował człowiek z biura obsługi klienta umowa nie została rozwiązana bo do nich ten dokument przyszedł 14.12.2007 czyli 3 dni spóźnienia Poczty Polskiej. Teraz tłumaczą mi żeby wysłał jeszcze raz dokument o rozwiązanie umowy z 3 miesięcznym wypowiedzeniem bo przeszedłem na czas umowy nieokreślony. Dlaczego oni tak postepują z klientem???!!! Dlaczego oni w tak bulwersujący sposób chcą zachować klienta który juz nie jest ich klientem ponieważ nie korzysta z ich usług???!!! Podejście tej firmy jest okropne!!!
Bardzo proszę o pomoc co mogę w tym przypadku zrobić aby nie korzystać z ich usług bez żadnych konsekwencji. Telewizja "n" trzyma nas na siłę.
Dziękuję za odpowiedź.
 

czago

Banned
Ja to samo (a nawet gorzej) miałem kilka lat temu z Cyfrą+. Z trudem udało mi się z tego wygrzebać i od tej pory bardzo uważnie czytam to co podpisuję.
Być może "n"-ka też powoli przejmuje takie standardy.
 
Do góry