może jakiś QLED Samsung za około 6k

martinno

New member
Witam, poszukuje nowego TV.

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? ok 21m2
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? ok 3m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem? 1-4
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu- również bokiem
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć? wisieć
6. Jak słońce świeci w pokoju? okna na południe
7. Jaki masz obecnie telewizor? plazma panasonica 48", nie pamiętam modelu, 8 letnia
8. Co chcemy aby telewizor posiadał? standard, nic wymyślnego, podstawowy smart TV
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora: (4K, HD, SD)? kablówka HD, laptop, konsola
10. Jakie urządzenia będą podłączone do telewizora? amplituner HK AVR
11. Ile godzin dziennie będzie pracować telewizor? ok 6h
12. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą? nie znam się
13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? Filmy akcji, seriale, bajki, sport
14. Czy zamierzasz korzystać z internetu na ekranie telewizora? tak
15. Czy zamierzasz grać w gry PC / konsola - tak
16. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień? popołudnie i wieczór
17. Preferencje co do wielkości? 65''
18. Co Cię denerwuje w telewizorach? brak płynności w sporcie, w filmach akcji
19. Preferencje co do marki? Samsung
20. Czy telewizor ma mieć 3D - jeśli tak to jakie, pasywne czy aktywne? Nie
21. Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup? około 6k


ogólnie preferuje Samsunga, rozważę inne opcje ale nie pod tytułem bierz Philipsa bo teraz jest w promocji czy coś w tym stylu... nie szukam promocji, szukam konkretnego TV z płynnym obrazem w filmach akcji i sporcie by jak strzela Lewandowski to ma ta piłka nie skakać tylko lecieć ;), naturalnym kolorem, dobra czerń, z małym lagiem i dobrym odświeżaniem pod gry, nie interesuje mnie jaki ma dźwięk - mam dwie konkretne kolumny podpięte pod dość ciekawe ampli.
 

martinno

New member