moduł CI+ z upc

heca66

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witam.Mam od niedawna telewizje z UPC i moduł CI+ w telewizorze sony KDL-50W815B i mam taki problem że czasami przełączając kanały robi się czarny obraz i napis "usługa jest kodowana lub nie może jej odkodować",pomaga tylko wyłączenie telewizora na kilka minut,dodam że dzieje się to różnie albo po kilku minutach oglądania a czasami po kilku godzinach..Telewizor zaktualizowany do najnowszego oprogramowania PKG2.294EUA a moduł usuwałem i instalowałem na nowo już kilka razy.

Może ktoś spotkał się z takim problemem
 

barti60

New member
Witam
Co prawda nie mam tv sony ale moduł Ci testowałem na 3 tv i bywało z nim rożnie(z nim znaczy ogólnie współpraca Ci-tv)
wydaje mi się ze to wina zamontowania karty/modułu ci
weź ja jeszcze wyjmij przetrzyj z kurzu kartę wsadź do modułu i jeszcze raz do tv...
 

merx

New member
U mnie na Sony ex501 nie mam żadnych takich problemów.
Rozumiem, że najpierw wyszukujesz kanały, a dopiero po tym wkładasz moduł.
 

nagdob

Member
Bez reklam
To jest wina modułu, a właściwie jego współpracy z TV Sony. Niestety TV Sony mają wiele problemów z modułami (różnymi). Z resztą inne marki też. Reklamuj w UPC, niech wymieniają do bólu. może trafią na "dobry" egzemplarz.
 

legómina

Member
Używałem modułu CI z UPC na Philipsie 5007K i Sony. Sony radzi sobie z obsługą urządzenia bez żadnego problemu (czego nie mogę powiedzieć o Philipsie - częste gubienie sygnału). Zatem to musi być wina urządzenia, spróbuj reklamować w UPC.
 

heca66

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dzwoniłem do upc i oczywiście sugerowali że problem jest po stronie telewizora i że mogą przysłać "technika"ale jak on stwierdzi że moduł jest dobry to zapłacę za jego wizytę 50 zł.
 

Theng

New member
Dzwoniłem do upc i oczywiście sugerowali że problem jest po stronie telewizora i że mogą przysłać "technika"ale jak on stwierdzi że moduł jest dobry to zapłacę za jego wizytę 50 zł.
I całe UPC. Skoro nie wiedzą czy moduł będzie współpracował z danym modelem, to niech nie dają.
Klient jest dobry gdy podpisuje umowę, potem się czepia.
Reklamuj. A jak zawoła 50 zł, to do PIHu z nimi.
 

Vex

Member
Bez reklam
Dzwoniłem do upc i oczywiście sugerowali że problem jest po stronie telewizora i że mogą przysłać "technika"ale jak on stwierdzi że moduł jest dobry to zapłacę za jego wizytę 50 zł.

Komunikat, który wyświetla telewizor świadczy o tym, że TV traci połączenie z modułem dlatego jest komunikat o kodowanym kanale (karta w TV ma tylko jedno zadanie rozkodować sygnał). Twój TV jest na liście "wspieranych" modeli. Umów serwis przyjedzie technik z kolejnym modułem i wymieni. Jeżeli na kolejnym będzie to samo to zaproponują wtedy wymianę na dekoder. Identyczna sytuacja była u mojego kuzyna.
 

heca66

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dzisiaj technik z UPC wymienił mi moduł,po kilku godzinach użytkowania jest ok zobaczymy jak będzie dalej.
 

heca66

Klub HDTV.com.pl
VIP
Długo nowym modułem się nie nacieszyłem na drugi dzień to samo.
Wychodzi na to że telewizor ma problemy
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
Miałem w 2011 problem z odbiorem programów HD z kablówki przez CI+ na SHARP LE820E. Po kilku serwisach SHARPA, wymianie płyty głównej (niepotrzebnej) oraz technikach z kablówki okazało się, że to sygnał był wadliwy - pomiary SHARPA! Po poprawieniu parametrów sygnału przez kablówkę problem został rozwiązany. Trwało to parę miesięcy. Co ciekawe na jednych modelach TV kanały HD były odbierane na innych nie.
 
Do góry