Mini stereo do pracy

vectra1

Member
Bez reklam
Jako, że w temacie jestem zielony, być może ktoś z forumowiczów będzie w stanie podzielić się doświadczeniami.
Mianowicie szukam małego systemu stereo do pracy, z wymagań to radio i możliwość odtworzenia płyt cd.
Mile widziany kolor czarny, zależy mi na neutralnym brzmieniu, system ma grać w tle i nie musi mieć niesamowitego powera.
Nie chciałbym sytuacji, że po przekroczeniu pewnej głośności wieża zaczyna bardziej trzeszczeć niż grać.
Budżet jaki chciałbym przeznaczyć to 1300-1500 zł - do pracy nie potrzebuję fajerwerków.
Oczywiście będę chciał posłuchać ale możliwość bezpośredniego porównania może być utrudniona, dobrze będzie wiedzieć na co się ukierunkować.
Co mi się wizualnie podoba w tym budżecie:

  • Denon D-M39/40 - w 40 niby zmienili głośniki na lepsze. Słuchałem w markecie i grało to nieźle, ale wiadomo że ciężko o obiektywną ocenę na takiej powierzchni.
  • Yamaha PianoCraft MCR-550
  • Kruger&Matz KM1598 - nie mam bladego pojęcia, fajna opcja z bluetooth, ale boję się chyba tej chińskiej "lampy"
Wiem, że mogę kupić samą bazę i dokupić osobne kolumny, przez co dźwięk zrobi się znacząco lepszy i nawet myślałem o połączeniu bazy Denona z Dali Zensor 1 ale to już będzie zbyt dużo na moje wymagania i znacznie przekroczy budżet.
 
Ostatnia edycja:

Bipo

Active member
Bez reklam
Ja sobie kiedyś odsłuchiwalem małe zestawy bo miałem kupić coś na biurko. Moim faworytem został: Denon m39 (dzisiak jest już 40) + kolumny Boston A26. Posłuchaj a zobaczysz że wlaczasz Cicho gdzieś tam w tle a gra bardzo czysto i wszystko jest na miejscu. ;-) Również rozglądał em się za czyms małym bez fajerwerków ale za to żeby przy cichym odsluchu graŁo czysto i z lekkim basikiem..
;-)
 

Dubek

Member
Bez reklam
Ja zaś polecam Yamaha MCR-N560, kupiłem rok temu i jak na takie małe ustrojstwo gra naprawdę super, do tego obsługa Spotify. Tylko że niestety koło 200 zł do budżetu trzeba dołożyć.
 

krzysztofradio

Well-known member