Microsoft: Xbox 'Skorpion' (Scorpio) będzie wspierać prawdziwą jakość 4K w grach, w przeciwieństwie do SOny PS4 Pro. Wojna konsol rozpoczęta.
Microsoft bierze na cel Sony mówiąc, że GPU w nowym PlayStation 4 PRO jest "nie wystarczające, aby pokazać prawdziwe 4K". A przyszłoroczny Xbox "Skorpion" (Scorpio) da właśnie pełną rozdzielczość.
Gry na konsoli - a prawdziwe 4K
Sony i Microsoft aktualizują konsole tak szybko jak się da, a wojna konsol ponownie się rozpoczyna. Microsoft postanowił uruchomić Xbox One S, który pozostaje mniej więcej tak silny jak oryginał One, natomiast Sony postanowiła wprowadzić nową, znacznie mocniejszą PlayStation 4 Pro.
Wydajność grafiki na konsolach:
Xbox One - 1.3 tflops
Xbox One S - 1.4 tflops
PS4 - 1.8 tflops
PS4 Pro - 4.2 tflops
Xbox "Skorpion" (Scorpio) - 6 tflops
PlayStation 4 Pro oferuje wydajność graficzną 4,2 teraflopów, czyli ponad dwa razy tyle, co oryginalna PS4, które ma tylko 1.843 teraflopów. Jest to jednak nadal "nie wystarczające, aby zrobić prawdziwą jakość 4K" w grach - twierdzi Microsoft.
Aby korzystać z gier na konsolach w natywnej jakości 4K trzeba czekać na Xbox Scorpion (Scorpio), który dostarczy 6 teraflopów, twierdzi Microsoft. Dzięki wydajności graficznej 6 teraflopów dopiero będzie to możliwe.
A to oznacza, że Skorpion (Scorpio) będzie o 40% bardziej wydajny niż PS4 Pro. Skorpion (Scorpio) będzie dostępny dopiero pod koniec 2017 roku.
-. "Myślę, że istnieje wiele zastrzeżeń do tego co oni (Sony) daje klientom w PS4 Pro" mówi Albert Penello, dyrektor działu planowania produkcji Xbox.
"Mówią o renderingu, upskalowaniu w górę i tym podobnych rzeczach wokół 4K ale dopiero Skorpion pozwoli na korzystanie z prawdziwej jakości 4K. "
Microsoft potwierdza również, że wszystkie tytuły z pierwszej partii będą działać w natywnej rozdzielczości 4K.
Jakie gry na PS4 Pro?
Punkt widzenia Microsoftu jest taki, że chociaż PS4 Pro otrzymuje sygnał zawsze w rozdzielczości 4K, to niekoniecznie czyni to gry w natywnej rozdzielczości 4K.
Witryna Polygon rozmawiała z twórcami gier, aby dowiedzieć się więcej planach gier w 4K.
Jedyna gra potwierdzona, działająca w natywnej rozdzielczości 4K na PS4 Pro to The Elder Scrolls Online. Inne studia planują uczynić rozdzielczość pomiędzy 1080 a 4K, a następnie upscalować je do 4K.
Najmocniejszy Xbox wychodzi dopiero w przyszłym roku, a PS4 Pro rozpocznie sprzedaż 10 listopada tego roku.
Flatpanelshd
Microsoft bierze na cel Sony mówiąc, że GPU w nowym PlayStation 4 PRO jest "nie wystarczające, aby pokazać prawdziwe 4K". A przyszłoroczny Xbox "Skorpion" (Scorpio) da właśnie pełną rozdzielczość.
Gry na konsoli - a prawdziwe 4K
Sony i Microsoft aktualizują konsole tak szybko jak się da, a wojna konsol ponownie się rozpoczyna. Microsoft postanowił uruchomić Xbox One S, który pozostaje mniej więcej tak silny jak oryginał One, natomiast Sony postanowiła wprowadzić nową, znacznie mocniejszą PlayStation 4 Pro.
Wydajność grafiki na konsolach:
Xbox One - 1.3 tflops
Xbox One S - 1.4 tflops
PS4 - 1.8 tflops
PS4 Pro - 4.2 tflops
Xbox "Skorpion" (Scorpio) - 6 tflops
PlayStation 4 Pro oferuje wydajność graficzną 4,2 teraflopów, czyli ponad dwa razy tyle, co oryginalna PS4, które ma tylko 1.843 teraflopów. Jest to jednak nadal "nie wystarczające, aby zrobić prawdziwą jakość 4K" w grach - twierdzi Microsoft.
Aby korzystać z gier na konsolach w natywnej jakości 4K trzeba czekać na Xbox Scorpion (Scorpio), który dostarczy 6 teraflopów, twierdzi Microsoft. Dzięki wydajności graficznej 6 teraflopów dopiero będzie to możliwe.
A to oznacza, że Skorpion (Scorpio) będzie o 40% bardziej wydajny niż PS4 Pro. Skorpion (Scorpio) będzie dostępny dopiero pod koniec 2017 roku.
-. "Myślę, że istnieje wiele zastrzeżeń do tego co oni (Sony) daje klientom w PS4 Pro" mówi Albert Penello, dyrektor działu planowania produkcji Xbox.
"Mówią o renderingu, upskalowaniu w górę i tym podobnych rzeczach wokół 4K ale dopiero Skorpion pozwoli na korzystanie z prawdziwej jakości 4K. "
Microsoft potwierdza również, że wszystkie tytuły z pierwszej partii będą działać w natywnej rozdzielczości 4K.
Jakie gry na PS4 Pro?
Punkt widzenia Microsoftu jest taki, że chociaż PS4 Pro otrzymuje sygnał zawsze w rozdzielczości 4K, to niekoniecznie czyni to gry w natywnej rozdzielczości 4K.
Witryna Polygon rozmawiała z twórcami gier, aby dowiedzieć się więcej planach gier w 4K.
Jedyna gra potwierdzona, działająca w natywnej rozdzielczości 4K na PS4 Pro to The Elder Scrolls Online. Inne studia planują uczynić rozdzielczość pomiędzy 1080 a 4K, a następnie upscalować je do 4K.
Najmocniejszy Xbox wychodzi dopiero w przyszłym roku, a PS4 Pro rozpocznie sprzedaż 10 listopada tego roku.
Flatpanelshd
Ostatnia edycja: