metoda projekcji: sufit projektor do sypialni

hubio

New member
Z góry przepraszam jeśli już jest gdzieś odpowiedź na moje pytanie, ale nie mogę nigdzie znaleźć. Chodzi mi o taką sprawę żeby można było oglądać obraz z projektora nie tylko na ścianie, ale i suficie bo ma być do sypialni. Znalazłem taką informację tylko przy modelu: ACER X135WH, ale strasznie napaliłem się na: BenQ GP30 i nie wiem po prostu czy jest w nim także projekcja sufitowa. Może zadaję strasznie głupie pytanie i po prostu można ułożyć jakoś sam projektor żeby był obraz na suficie, ale w kwestii projektorów jestem totalnie zielony. Z góry dzięki za odpowiedzi. Może przy okazji ktoś by mi polecił dobry projektor do stosunkowo małego pomieszczenia. Głównie do oglądania filmów.
 

buldoggg

Member
Bez reklam
obraz na suficie możesz wyświetlać w każdym projektorze(baa nawet na podłodze) tylko jeden problem jest taki czy nie będzie ci przeszkadzał projektor a dokładnie na środku łóżka bo mimo że można użyć korekcji trapezu(będzie wymagany max) to nie wróże dobrej jakości :).
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Myślę że to jest też nie zdrowo dla oczu.
Dla zabawy kilka minut ok , ale na stałe to bardzo zły pomysł.
 

bokciu

Banned
Wyświetlanie obrazu na suficie? W jakim celu? Bo chyba nie aby oglądać regularnie filmy w takiej pozycji...Pytania jak pytania, ale sam pomysł jest co najmniej głupi.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Powiedziałbym, że pomysł poroniony. Bez obrazy.
Gdybym szukał atrakcji w sypialni (!?) na suficie, to już wolałbym lustra ; )
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
No i nie zapominajmy o pierwszych cienkich tv ;)

FB_20140518_18_07_14_Saved_Picture.jpg


mnw3at_3tefe1.jpg


6f214269ed9dcd263f62f7b237accaaa--flatscreen-flat-screen-tvs.jpg
 
Ostatnia edycja:

hubio

New member
Krótkoogniskowy postawiony pionowo na półce nad łóżkiem.
Da się zrobić.