Mede8er MED1000x3D

darekguma

New member
Bez reklam
Witam wszystkich, troche czasu minęło ale w końcu zdecydowałem sie na ten player, nie mam dużego doświadczenia w tego typu sprzęcie, poprzednim odtwarzaczem był IcyBox3011. Nie będę się rozpisywał o jego danych technicznych, wszystko można znaleźć na stronie Odtwarzacz Mede8er MED1000x3D
oraz na
Test Mede8er MED1000X3D - Chip.pl

Tak naprawdę dzisiaj trochę się pobawiłem tym sprzętem i te pliki które posiadam chodzą bez problemu. Odtwarzacz jest trochę szybszy od Icka ale przepaści nie ma, menu przecietne, pilot mało recyzyjny, trzeba celować w strone odtwarzacza i tak jak piszą w teście Chip-a mało poręczny ale przynajmniej podświetlany. Jak ktoś ma jakies pytania co do Medka to pisać a postaram się odpowiedzieć.
 

siucha

New member
Oczywiscie ze ja mam pytanie skoro chcesz udzielic odpowiedzi ( a jesli nie na nastepny raz siedz cicho)

Jako ze mi Dune tv-101 nie radzi sobie zbytnio z dts hd ma

Zapytam jak tutaj jest?Oczywiscie im wiecej akcji tym lepiej , czy sie przeze przypadek cisza nie robi jak w dune?
 

darekguma

New member
Bez reklam
Oczywiscie ze ja mam pytanie skoro chcesz udzielic odpowiedzi ( a jesli nie na nastepny raz siedz cicho)

Jako ze mi Dune tv-101 nie radzi sobie zbytnio z dts hd ma

Zapytam jak tutaj jest?Oczywiscie im wiecej akcji tym lepiej , czy sie przeze przypadek cisza nie robi jak w dune?
Co tu dużo pisać, radzi sobie bez żadnego problemu, bez żadnych zaników, przerw itp. z plików mkv, struktury BD i iso, nie wiem jak się ma rzecz co do dzwięku wraz z 3D bo nie mam jeszcze takiego tv. Pisać, jak mogę to pomogę i podziele się wrażeniami.
 

broda1725

New member
Bez reklam
A czy lepszy jest ten odtwarzacz czy np. Egreat R200S PRO ? i czy ten co masz on jest na dwóch systemach ? zwykły i ma androida. Czy procek to Realtek ?
 

pebe86

Member
Bez reklam