martwy piksel czy ocb ?

Pardul

New member
witam
dzis jest 2 dzien od zakupu mojego samsunga le40s7
dzis zauwazylem martwy piksel i mam wrazenie ze wczesniej go nie bylo !
co mam robic ? reklamowac telewizor ?
z daleka widze go na bialym tle wyraznie - jest czarny jeden, siedze sie i gapie tylko na niego ! z bliska jak podejde blisko do ekranu nic nie moge zobaczyc , nawet czysci8lem ten punkt ale to nic nie daje
tv wzielem na raty wiec mozliwosci zwrotu raczej nie mam
mam reklamowac telewizor ? piksel po 2 dniach uzytkowania
prosze o rady
pozdro
 

Pardul

New member
najdziwniejsze jest to xze jak podejde i zblize sie do matrycy, ogladam kazdy piksel po kolei to kazdy swieci tak samo ?!
bez roznicy po jakim kablu
 

Ricardogo

New member
Vitam,
sprawdź czy tam gdzie kupowałeś jest możliwość zwrotu, niestety jeden martwy piksel wg prawa polskiego jest dopuszczalny.:(
 

gatar

Active member
Bez reklam
Pardul --? a co jest na ten temat napisane w gwarancji ?
Jeśli na raty to gotówki zapewne nie odzyskasz, ale zawsze możesz wymienić na egzemplarz nowy (10 czy 7 dni od daty zakupu), no chyba, że jest inaczej.
 
Ostatnia edycja:

ANDREW

New member
w zeszłym roku kupowalismy w pracy monitory lcd LG, no i okazalo sie, ze w kilku byly martwe piksele. W LG poinformowano nas, ze wprowadzili polityke "0 martwych pikseli" i ze mozna te monitory reklamować. Nie wiem niestety czy to dalej obowiazuje i czy dotyczy telewizorów. Najlepiej zadzwonic ;)

pozdrawiam
 

rafaello

New member
Jeśli dostawa była do domu, to masz prawo zwrócić go bez podania przyczyny w ciągu 10 dni (zgodnie z us. prawa konsumenta).

pzdr,
 

Marcin_G

New member
Ja wczoraj zauważyłem na swoim TV trzy świecące na zielono piksele :( W sumie to nie wiem co robić bo w gwarancji nic nie piszą o uszkodzonych pikselach.
 

blady52

New member
zakłócenia sharp bv9

Czy ktoś zetknął się z problemem zakłóceń /???/ w odbiorze w postaci poziomych cienkich błysków na całym ekranie. w momencie włączeńia ekran jest idealny ale po kilku minutach pojawiają się zakłócenia. dotyczy yo odbioru z "n-ki' jak i z dvd onkyo 404. obydwa po hdmi /nn/. gdy nie ma sygnału , tylko świeci ekran to tych zakłóceń nie ma. pytanie podstawowe - czy te kable mogą przjmować jakieś zakłócenia , jeżeli tak to dlaczego po jakimś czasie/ aż się tv rozgrzeje??. Pomocy bo mnie trafi, a narazie nie chcę lecieć do serwisu bo może wystarczy dobra rada :-(
 

Pardul

New member
bylem dzis w sklepie , w przylszym tygodniu zawita ktos do mnie z samsunga
by to ocenic
musze przyznac ze telewizor sam w sobie jest ok ! niechcialbym go zamienic na inny , czarne jest czarne , nie wiem co niektorzy pisza o tym ze samusng ma slaba czern u mnie jest wzorowa jak na crt :)

blady52 ja zadnych zaklocen nie mam , po hdmi jedynie zrywa mi na sekunde dzwiek co jakis czas ale to juz wina samego nboxa , mopim zdaniem jezeli cos budzi twoja watpliwosc nalezy walic do servisu lub sprzedawcy
 
Ostatnia edycja:

slavi

New member
martwe piksele

Pardul napisał:
witam
dzis jest 2 dzien od zakupu mojego samsunga le40s7
dzis zauwazylem martwy piksel i mam wrazenie ze wczesniej go nie bylo !
co mam robic ? reklamowac telewizor ?
z daleka widze go na bialym tle wyraznie - jest czarny jeden, siedze sie i gapie tylko na niego ! z bliska jak podejde blisko do ekranu nic nie moge zobaczyc , nawet czysci8lem ten punkt ale to nic nie daje
tv wzielem na raty wiec mozliwosci zwrotu raczej nie mam
mam reklamowac telewizor ? piksel po 2 dniach uzytkowania
prosze o rady
pozdro
Witam,

Muszę Cię nieco zmartwić. Wg producentów występowanie w matrycach martwych pikseli/subpikseli nie jest wadą w rozumieniu tego słowa a ich dopuszczalną liczbę przynajmniej w monitorach LCD określa norma ISO 13406. W większości instrukcji telewizorów LCD np. PANASONIC producent wyraźnie informuje, że występowanie pojedyńczych martwych pikseli/subpikseli nie będzie uznane jako roszczenie gwarancyjne.
Niektóre sklepy wymieniają nowo zakupiony sprzęt na inny egzemplarz, ale zależy to tylko i wyłącznie od dobrej woli sprzedającego.

Więcej o normie ISO 13406 możecie przeczytać w wielu miejscach w sieci np.

http://www.eizo.pl/support/index.html?contents=/support/serwis/contents.html?page=defekty

lub

http://www.mva.pl/?id_kategorii=2&top=51&kategoria=63


Pozdr.
 
Do góry