marantz 5005 pytania

kret020573

New member
witam,
mam kilka pytań do posiadaczy tego modelu:
1. czy przełączanie trybu odsłuchy naciskając tzw surround mode jest mozliwy jedynie z panelu przedniego czy tez z pilota.
2. bass, treble z tego co doczytałem ustawiam po nacisnieciu Dynamic EQ - co kiedy naciskanie tego przycisku na pilocie nie daje mozliwości ustawienia tych parametrów?


Pytania może banalnie proste ale sprzęt nowy i nie mam w temacie doświadczenia. Ewentualne jakieś podpowiedzi co do skonfigurowania tego modelu ampl. mile widziane. Zarówno PS3 oraz dekoder sat będzie podłączony po HDMI.
 

Jok3r

New member
Bez reklam
1. Masz możliwość sterowania z pilota przyciskając przycisk opisany jako surr/memory (prawy nad joystickiem ze strzałkami), masz wybór pomiędzy:Dolby PLgx z2, Dolby PLg, DTS Neo:6 ,“DTS Neo:6 Cinema”, “DTS Neo:6 Music” ,Multi ch stereo, Neutral
2. Sprawdź czy nie masz włączonego trybu Pure Direct, poza tym Dynamic EQ musi być wyłączony, aby można było sterować bass i treble, poza tym można to zrobić również z poziomu menu na ampl.
 

kret020573

New member
witam,
dzięki bardzo za inf. jeszcze dziś to sprawdzę. Swoją drogą wszystkim polecam zestaw marantz 5005 + Monitor Audio RadiusHD sprzęt pierwsza klasa i nie chodzi tu tylko o jakość dzwięku ale tez o aspekt wizualny. Kiedy puściłem muzykę z USB usłyszałem dzwieki o których wczesniej nie miałem pojecia ze istnieją tego po prost chce sie słuchać mozna zapomnieć o jakimś zmęczeniu puszczoną muzyką. Jeszcze dziś puszczę coś z PS3 i zobaczymy.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

kret020573

New member
witam,
mam pytanie do posiadaczy amp marantz mianowicie podłączyłem dekoder polsatu kablem HDMI pod HDMI SAT w amplit. oraz wyszedłem HDMI z amplit. do TV mam obraz nie mam dźwięku (nie pomaga podłączenie dodatkowo optyka) co trzeba ustawić w amplit?
 

Jok3r

New member
Bez reklam