Mały TV do sypialni

artureczek

New member
Cześć, proszę o radę bo na małych TV nie znam się zupełnie.

Rozmiar 22"-24", sygnał SD + HD.
Co byście polecili z dobrą czernią ( do oglądania w ciemności z łózka - z ok 4m) i z dobrymi kątami widzenia z pionie (do zerkania znad komputera, odległość 1,5m)?

Budżet - powiedzmy 1500 pln ale można coś naciągnąć jak będzie warto

Dzięki
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
22" z 4 m to nieporozumienie. Chyba że chcesz popsuć sobie oczy. Dla Twoich potrzeb extra będzie Panasonic 37X20 . Zmieści się w cenie i nie ma kątów
 

artureczek

New member
w salonie mam duży TV - kuro 50" oglądany z 3 m i jestem B zadowolony!

Tu maximum jakie dopuszczam to 26". Od lat w tym miejscu stoi stary 14" kineskop Sharpa i spełnia jako tako swoją rolę.

Nie chcę nic większego niż 26" bo:
- często oglądam TV znad komputera a to tylko niewiele ponad 1m
- oglądając w nocy po ciemku z łóżka (z owych 4m), żona najczęściej smacznie obok śpi i duży TV będzie za bardzo "świecił"

Proszę o radę, max 26". Ponieważ zależy mi na dobrej czerni to chyba tylko podświetlenie LED wchodzi w grę?


Najchętniej to bym kupił 26" plazmę jakby takie były bo obraz większości LCD jest (byl) dla mnie nie do przyjęcia... Przynajmniej tak było 2-3 lata temu jak kupowałem KURO....
Czy od tej pory coś się zmieniło w LCD na korzyść w kwestii: czerni, kątów, odwzorowania barw i ruchu, ostrości 2 planu, jakości pracy w SD?

Acha, w razie czego mogę trochę "nagiąć" budżet... jaki jest teraz najlepszy 26" LCD na rynku?
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
argumenty do przyjęcia . Wśród 26 nie notuje się specjalnych rankingów. Ale z tych które wiszą dobrze spisują się lcd led = Sharp 26le 320, Toshiba 26SL 738
 

artureczek

New member
Dzieki KIKI, no wlasnie brak testów i rankingów tak małych TV zmusza mnie do zaciągania języka na forum.

Moze powiem co jest dla mnie wazne a co nie:

Wazne:
- dobra jakosc obrazu w SD - czerń, kąty, ruch