Mały telewizor do PS3

karus85

Member
Witam potrzebuję pomocy w wyborze małego telewizora do grania na konsoli PS3
Pewnie zaraz będą podpowiedzi "po co ci mały tv" "do ps3 minimum 32" itd ;)

Ale już tłumaczę, w salonie mam KDL-46hx750 więc jest ok, ale ostatnio dużo pracuję z dala od domu i dlatego potrzebuję takiego małego "mobilnego" 22" telewizorka.

Czego oczekuję od takiego tv ?

- żeby po usb odtwarzał multimedia w różnych formatach
- full hd (filmy bluray i gry ps3)

Jak już skończę pracę w rozjazdach to ten tv zapewne wyląduje w kuchni :)

Wpadły mi w oko takie modele tv:

- Samsung UE22D5003
- Samsung UE22ES5410W

Który z tych tv byłby lepszy do ps3 ? A może ktoś zaproponuje mi coś innego w tych rozmiarach ?


Edit:
Tv muszę kupić w jutro lub najpóźniej w niedzielę także proszę o pomoc :D
 
Ostatnia edycja:

karus85

Member
Dzięki kiki za podpowiedzi, niestety w UK ta tośka i sharp są mało dostępne jedynie pozostaje samsung.

Czym się różni ten Samsung 22es 5400 od UE22D5003 oprócz tego że ten pierwszy posiada funkcję smart??

A może ktoś jeszcze podpowie coś ciekawego lub też użytkuje jeden z podanych tv.


Edit:

Pojechałem do sklepu i z małych tv były tylko jakieś "technika" "logic" i inne wynalazki, oprócz tego był jeszcze w promocji Samsung UE22D5003 którego kupiłem i powiem że jestem nawet zadowolony. Co prawda z wejść ma tylko scart, 2x hdmi, usb, wejście antenowe, gniazdo na słuchawki i serwisowe ale więcej mi nie trzeba.

Po podłączeniu ps3 jak na takiego brzdąca ekran bardzo ładnie świeci, gra się ... no właśnie jestem przyzwyczajony do 46" ale na 22 też daje radę. Gorzej jest grać w trybie multiplayer np. w Battlefield 3 ale czego oczekiwać od 22" ;)