Witam,
źle zrozumiałem konsultanta (2 dni temu dzwonił) i chcę się wycofać z usługi, dostałem informacje na ich infolini, że -w skrócie - płacz i płać.
Niestety nie mam umowy papierowej, a chcę sprawdzić jakie sa u nich warunki przedłużania świadczenia usług o okreslony czas i w jakiej formie. Wg mnie chroni mnie 10dniowy okres z
art. 2 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów
na wypowiedzenie, ale nie wiem, czy w pierwotnej umowie nie wyraziłem zgody na zawieranie wiążących umów przez telefon.
Jak ktoś ma skan itp to proszę i info, z góry dzięki
tomek
źle zrozumiałem konsultanta (2 dni temu dzwonił) i chcę się wycofać z usługi, dostałem informacje na ich infolini, że -w skrócie - płacz i płać.
Niestety nie mam umowy papierowej, a chcę sprawdzić jakie sa u nich warunki przedłużania świadczenia usług o okreslony czas i w jakiej formie. Wg mnie chroni mnie 10dniowy okres z
art. 2 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów
na wypowiedzenie, ale nie wiem, czy w pierwotnej umowie nie wyraziłem zgody na zawieranie wiążących umów przez telefon.
Jak ktoś ma skan itp to proszę i info, z góry dzięki
tomek