Loewe wprowadza nowe produkty na IFA w Berlinie 2013.
Wczoraj pojawiła się wiadomość, że producent telewizorów Loewe ma duże problemy finansowe, a dziś firma ogłasza wprowadzenie nowości...
Loewe wskazuje jakie ma plany na najbliższe miesiące.
Firma podała, że pracuje w trybie przyśpieszonym i jednocześnie reorganizuje wszystkie działania. Niemiecki producent pomimo złych wiadomości finansowych, we wrześniu przedstawi nowe produkty w Berlinie na targach IFA 2013.
Loewe, podobnie jak wielu innych producentów, nowe produkty zaprezentuje już na jesieni.
Loewe też chce się umocnić ponownie na rynku telewizyjnym.
Wczoraj pojawiła się wiadomość, że producent telewizorów Loewe ma duże problemy finansowe, a dziś firma ogłasza wprowadzenie nowości...
Loewe wskazuje jakie ma plany na najbliższe miesiące.
Firma podała, że pracuje w trybie przyśpieszonym i jednocześnie reorganizuje wszystkie działania. Niemiecki producent pomimo złych wiadomości finansowych, we wrześniu przedstawi nowe produkty w Berlinie na targach IFA 2013.
Loewe, podobnie jak wielu innych producentów, nowe produkty zaprezentuje już na jesieni.
Loewe też chce się umocnić ponownie na rynku telewizyjnym.
Repozycjonowanie - strategia obejmuje dalszy rozwój marki Loewe. Nowe pozycjonowanie marki będzie pod hasłem "Moja idealna rozrywka".
Program został opracowany w ciągu ostatnich kilku tygodni.
Oparty jest na tradycyjnych wartościach marki Loewe, czyli - performance, projektowanie i indywidualność. Loewe chce uplasować się w segmencie inteligentnej rozrywki z naciskiem na interfejs użytkownika, aplikacje telewizyjne, łączność i usługi oprogramowania. Loewe będzie tworzyć nowe standardy na rynku telewizyjnym
w oparciu o zupełnie nową platformę opracowaną pod hasłem "Radość użytkowania".
Pozwoli to szybko zmienić marce nową strategię cenową.
Nowe , piękne i dostępne cenowo telewizory LOEWE - czemu nie ???
homecinema.
Program został opracowany w ciągu ostatnich kilku tygodni.
Oparty jest na tradycyjnych wartościach marki Loewe, czyli - performance, projektowanie i indywidualność. Loewe chce uplasować się w segmencie inteligentnej rozrywki z naciskiem na interfejs użytkownika, aplikacje telewizyjne, łączność i usługi oprogramowania. Loewe będzie tworzyć nowe standardy na rynku telewizyjnym
w oparciu o zupełnie nową platformę opracowaną pod hasłem "Radość użytkowania".
Pozwoli to szybko zmienić marce nową strategię cenową.
Nowe , piękne i dostępne cenowo telewizory LOEWE - czemu nie ???
homecinema.