Loewe Concept

Status
Zamknięty.

rafak

New member
Witam.
Na wstępie uprzedzę co niektórych i napiszę, że od tygodnia przeglądam forum i nie znalazłem precyzyjnej odpowiedzi.
Zdecydowałem się(wreszcie) na zakóp LCD Loewe Concept 32.
W związku z tym, iż sprzedawcy z którymi rozmawiałem nie potrafią rozwiać moich wątpliwości zwracam się o pomoc do kolegów.

1. Ile jest wersji Loewe Concept 32 (2 czy 3) ?

2. Czy jest jakiś sposób żeby je wizualnie rozpoznać ?

3. Czym w praktyce dla zwykłego użytkownika różnią się te wersje ?

4. Co dla mnie jako użytkownik oznacza posiadanie wersji z cyfrowym tunerem (chyba tak to się nazywa) ?

5. Czy będę mógł do wersji cyfrowej podłączyć bezpośrednio sygnał z Cyfry + pomijając ich tuner ?

Wszystkim, którzy rzeczowo rozwieją moje wątpliwości serdecznie dziekuję.
 

abryla

New member
ad 1. Obecnie sa 3 wersje - Basic + HDMI; DVB-T/C (hybrydowy cyforwy tuner telewizji kablowej i antenowej); DVB-T/C + S + CI - dodatkowo tuner tv satelitarnej i Common Interface.
ad 2 Wersja Basic ma czarne glosniki, pozostale dwa roznia sie opisem z tylu i maja srebne glosnniki
ad 3 Roznia sie wyposazeniem tak jak wyzej opisalem.
ad 4 Praktycznie wersja z hybrydowym tunerem DVB-T/C nie przydaje sie, poniewaz siecie kablowe nadaja w innym formacie niz tv odbiera. tak wiec na chwile obecna jest nie uzyteczny. Ale nie wiadomo co zycie pokaze. natomiast posiadajac dodoatkowo tuner DVB-S + CI mozesz podlaczyc Cyfre bez uzywania ich tunera.
ad 5 - patrz odp na punkt 4

Osobiscie mam wersje DVB-T/C i jestem z niej super zadowolony. Obraz jaki i jakosc elektroniki zastosowaniej w tym tv jest o niebo lepsza niz u konkurentow. Nie ma problemow z rozciagnietym obrazem, dziwnymi paskami i tak dalej. Goraco polecam.

Pozdr
Olek
 

maximmaxim

New member
abryla napisał:
ad 2 Wersja Basic ma czarne glosniki, pozostale dwa roznia sie opisem z tylu i maja srebne glosnniki
a ja mam osobiście basic zze srebrnymi głosnikami i też jestem z niego superzadowolony ;)...(jak pewnie każdy ze swojego)..
 

abryla

New member
A to niezle... z tymi glosnikami.. za duzo zmian i czlowiek nie nadaza :) super ze jestes takze zadowolony ze swojego tv...
pozdrawiam
olek
 

loewe

New member
Witam
Więc gratuluje czas okaże jak to się ma po okresie gwarancyjnym. Miałem i mam taki jak na stronie swojej minęły lata i zakupiłem Witros 32, czas na coś nowszego akurat weszły do sprzedaży i tak po dwóch latach najpierw uszkodził się trafopowielacz a potem uszkodził sie kineskop wartość tego kineskopu jest większa niż plazma. Wyciągnęłem z piwnicy swego starego porządnego sprzęta i przełozyłem środek do starego zakupiłem nowy kineskop ale w niemczech .Opracowałem płytkę sterowania aby ładnie pasowała pod obudowę i gniażda. Po uruchomieniu okazało się ,że uszkodził się jeszce układ scalony MSP3410D B4 od przebicia w starym kineskopie. Telewizor stał pół roku do dnia dzisiejszego nie otrzymałem tego układu ale zamówiłem -próbowałem złożyć zamówienie które mi nigdy nie przyjęto.Mój pies jak zobaczył że sie zdenerwowałem na rozmowę z serwisem pogryzł pilota teraz muszę jechać do niemiec aby go zakupić. Wyrzuciłem resztę obudowy na śmiecie i zaczęłem szukać procesora z odpowiednim oprogramowaniem aby realizował swoje zadanie . Oczywiście że znalazłem . Pomyśleć że TV ma cztery lata teraz jakoś minie a cena ho ho ho ho ! Jak już tego bubla najnowszego loewe rozebrałem postanowiłem szczytać program aby uniezależnić się od serwisów . Okazało się że mimo zapewnień sprzedawcy był programowany w Polsce . Moje najczęstsze zgłoszenia to poprawki po serwisie autoryzowanym ,problemy z wyjaśnieniem szczegółowym klientowi mili są do momentu zakupu . Nazwa mojej firmy wiaże się z wykonywanym zajęciem serwis loewe w którym pracowałem i miałem wszystkie serwisy pod soba od 1985 roku od 1992 prowadzę swój serwis a polska w nazwie to naprawy po całym kraju i poprawki po serwisach autoryzowanych . Mam sporo oswiadczeń serwisowych w którym się stwierdza ze koszt naprawy przekracza wartość /naprawa w kwocie 300 do 400 zł ????? OTVC działa bez zarzutu/
Co do Waszych plazm kilku klijentow zdenerwowalo sie na serwis i ........naprawialismy juz speros ,concept i inne a dokumentacja na elektrodzie plazmy roczne !!!!!!!!!!!!!!! www.loewe-polska.pl
Pozdrawiam
 

loewe

New member
Przepraszam kolego ale co sprostować ? weż telefon w TPSA zadzwoń do informacji i zapytaj o bazę serwisu Loewe przeliteruj babie jak jest napisane i dostaniesz telefon do mnie tyle jest jedyny niech szuka !
Więc nie rozumiem co tu prostować ?
mozesz ..wejść na google napisać loewe-polska i znajdziesz posty o badziewiu produkowanym przez loewe najczęstsze przyczyny uszkodzeń to trafopowielacze i uszkodzenia na wskutek jego uszkodzenia. Kineskopy Philipsa 32 cale 29 cali przktycznie co drugi trzeci około 50 procen z moich kart wymiany .
W bazie danych schematów jest również Twój sprzęt NAPRAWIANY BARDZO CZEŚTO POZA SERWISEM !

A kto Cię naciągnął na zakup tego drogiego praktycznie bez żadnych mozliwości sprzętu bo w sumie nic nie potrafi poza nazwą loewe ?
sam to przyznasz jak poznasz menu !
 
Ostatnia edycja:

maximmaxim

New member
sorry ale nos mi mówi że jestes zawiedzionym klientem i do tego słabo wykształconym..nie wiem co skusiło do współpracy loewo z kimś takim kto robi błędy w skladni zdania, pisze niespójnie i z ortami ale jesli jesteś KIMś to dawaj swoje nazwisko i imie a wtedy łatwo będzie zweryfikowac kto ty jesteś....dasz ? jesli nie to spokojnie mozna uznać twoje wypociny za brednie niespełnionego łosia...
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
koleś podpisujacy sie Loewe Polska - to sfrustrowany człowiek ,który opisuje te same głupoty na każdym wątku i nie są one do tematu.Pisze głupoty bo chciał sprzedać domene Loewe i zarobić kupę kasy. Pomysł całkiem niezły. Tyle ,ze teraz nie ma nic do powiedzenia o plazmach i LCd wiec sięga do Korzeni KUNTA KINTE.
Ponieważ przegiłąeś i zaczynasz spamować - wystepuję do administratora o wsadzenie Cię do lochu.
Przeczytaj tytuł wątku i zastanów sie na jaki temat piszesz- zwracajac choć baczną uwagę na nazwy modeli / bo piszesz je tak jakbyś nigdy ich nie widział na oczy/ .
Co słów "serwisu Loewe przeliteruj babie jak " - baby to masz w nosie - na forum uzywamy słów panie lub kobiety.
Jeszcze dziś wystepuję do administratora o łamanie zasad kultury i pisanie od rzeczy powielanie treści tych samych w określonym celu i obrażanie ludzi.

Jeśli chodzi o jakość TV LCD - to się przyłączam do opinii użytkowników.
Podczas testów osiągają najlepsze oceny.Mają rewelacyjną głębię, czerń i kąty oglądania. Zyskują też znakomite oceny w różnych specjalistycznych czasopismach. Wiele osób z tego forum zakupiło i wystawiają najwyzsze oceny. Oceny na podstawie pokazów w domu . Więc każdy wybiera wg . własnego gustu i własnej oceny - bez nacisku .
Na pokazach uczestniczyły same najlepsze modele różnych firm / JVC, Sony,Pioneer , Sony , Samsung/. Opisy wyników tych osób są na forum . Pozwala to wyrobić sobie własny pogląd na jakość modeli Loewe i to nie tylko z najwyższej półki.
Świetnie radzą sobie warunkach mocnego oświetlenia ale również w nocy.
W przypadku wątpliwości poproś o prezentację i sam sprawdź .
pozdrawiam
 

loewe

New member
Witam
Co do wypowiedzi forumowicza ""maximmaxim" zwracam uwagę na liczne błędy w składni zdania.Co do odmiany słowa 'loewe" w tym zdaniu jakoś nie
pasuje "loewo" co to za słowo . Mam stronę internetową moje dane są dostepne na której jest napisane troche lepiej cytuję "bubel, że telewizory od 1992 roku były programowane w polsce i składane w Polsce. Skończyłem trzy klasy szkoły powszechnej . Sądząc z Twojego nosa sprzedajesz podobny lub równorzędny towar zforumowiczem "kiki"
i naciągacie klijentów na tym forum i na ten śmietnik który zalega magazyny polskie w celu wyzbycia się bubla.
M 1 market pozbył się i inne wszystkie w Warszawie telewizorów za połowe ceny które pracowały około 2000-3000 godzin co jest w serwisie /system data/. Były drogie i żadnych możliwości oraz sporo reklamacji . Stronę internetową miałem wcześniej zrezygnowałem oddałem miałem wypadek w USA zawiesiłem działalność ,załozyłem sobie teraz i nie zajmowałem się sprzedażą stron widać że ktoś się mnie boi że stanowię poważną onkurencję skoro ktoś puszcza plotki na mój temat nieprawdziwe.
Mojej firmy reklamować nie potrzeba mam swoich klijentów a tak na marginesie gdyby to co napisałem nie potrafiłbym udowodnić i byłoby nieprawdą zaskarżono by mnie niestety jest to przykra prawda zresztą nik nie kwestionuje elektroniki a jedynie awaryjność tego bubla pt "loewe"
Zamknięcie opozycji do "lochu" tez nic nie da z lochu można też pisać
Reasumując prosiłbym bez obrażania mnie zwracam tylko uwagę jak
panowie forumowicze nosili pieluchy nasz serwis naprawiał "loewe i Seleco"
oraz inne cyfrowe. Przykładem niefachowości serwisów jest firma
w Skierniewicach która prowadzi węgier naprawiał on i naprawia wszystkim serwisom którzy nie umieją naprawić sprzęt niewystarczy poczytać o plazmach itd trzeba to troszeczkę poznać od strony napraw
Pozdrawiam plociuchów
"maximmaxim" i "kiki"
oraz resztę forumowiczów
 

PM Loewe

New member
Oficjalna odpowiedz dystrybutora Loewe

Szanowni Państwo

Ze względu na ilość oraz jakość wypowiedzi pana Janusza Piotrowskiego z firmy "Loewe Polska" zmuszeni jesteśmy zająć stanowisko w przedmiotowej sprawie.

DSV Trading S.A. jako oficjalny i jedyny w Polsce dystrubutor sprzętu firmy Loewe Opta GmbH informuje, że firma "Loewe Polska" (biuro@loewe-polska.pl) nie ma i nie będzie miała nic wspólnego z jakąkolwiek obecną dystrybucją tej marki oraz oficjalną siecią serwisową. Celem sprawdzenia powyższego zachęcamy wszystkich Państwa do odwiedzenia strony www.dsv.com.pl/loewe, gdzie znajdziecie Państwo listę autoryzowanych dealerów oraz sieć autoryzowanych serwisów. Potwierdzenie faktu oficjalnej dystrybucji w Polsce możecie Państwo uzyskać po wejściu na stronę www.loewe.de wyszukać firmy dystrybucyjne z całego świata, a po wybraniu Polski, firmę w Polsce. Jednocześnie chciałbym poinformować, że wszystkie oficjalne punkty serwisowe wymienione są na karcie gwarancyjnej.

W tym miejscu należy także stwierdzić, że firma Loewe Opta GmbH nie udostępnia osobom niepowołanym i nieautoryzowanym schematów serwisowych produkowanych urządzeń, w szczególności dla PDP oraz LCD.

Odpowiadając jednocześnie na "rewelacje" rozpowszechniane przez przez Pana Piotrowskiego ("biuro@loewe-polska.pl"), informuję, ze firma Loewe Opta GmbH do końca kwietnia produkuje telewizory CRT (modele Nemos C32, Nemos C32 DR+, Aventos 3781). Oczywiscie ze względu na zmianę technologii Loewe zakończy produkcję TV CRT w maju. Każdy ze sprzedanych telewizorów Loewe kupionych w Polsce był wyprodukowany w fabryce Loewe w Kronach, tak więc rewelacje pana Piotrowskiego z Warszawy należy uznać za nieprawdziwe i szkalujące dobre imię marki Loewe. Telewizory CRT, PDP oraz LCD posiadają menu użytkownika w języku polskim, które oczywiscie zostało przygotowane przez osoby znające język polski, natomiast software nigdy nie był i nie jest udostępniany do jakichkolwiek przeróbek osobom trzecim.

Podsumowując należy stwierdzić, iż informacje rozpowszechniane przez pana Janusza Piotrowskiego są informacjami pochodzącymi wyłącznie od użytkownika jednego ze starszych modeli TV CRT, a nie od serwisu zajmującego się w jakikolwiek sposób obecnymi produktami Loewe. Firma pana Piotrowskiego nie ma dostęu do biuletynów serwisowych, informacji technicznych oraz jakichkolwiek innych informacji poza ogólnie dostępnymi.

Jednocześnie informuję, że sprawą firmy Loewe-Polska zajmują się obecie prawnicy Loewe Opta GmbH.

Powyższe oświadczenie DSV Trading S.A. jest ostateczne i nie będzie kolejnych odpowiedzi na insynuacje "biuro@loewe-polska.pl" . Jeśli ktokolwiek z Państwa ma pytania dotyczące sprzętu Loewe zapraszamy do kontaktu przez loewe@dsv.com.pl .

Pozdrawiam wszystkich z Państwa oraz życzę wesołych i spokojnych Świąt Wielkanocnych

Z poważaniem

Grzegorz Maćkiewicz
Product Manager Loewe
 

loewe

New member
Teraz mozna poczytać dokładnie w miarę czasu będzie więcej .
Co do nazwiska najpierw proszę się przedstawic skoro pytasz i kto ?
Nie ukrywam się a dane są ogólnie dostepne warto teraz poczytac jestem przyszykowany na spotkanie z prawnikami wraz z pudłem traf i szkalowaniem mnie przez firmę DSV oraz klijentami których adresy posiadam do wgładu o niefachowości serwisów zapraszam gorąco wraz z nagraną rozmową z firmą DSV.
Proszę nie zapomnieć o moim zamówieniu na MSP3410D B4 .
Zwracam uwagę że nigdy nie korzystałem ,nie byłem zainteresowany korzystaniem z biuletynów i kontaktów z firmą DSV .
Nie będę komentował wypowiedzi nie na temat i nieprawdziwych jednak polacy jednak nie oferują i zakańczają w maju he he he bardzo śmieszne
 
Ostatnia edycja:

loewe

New member
"pana" pisze się "Pana" jest to obraza danej osoby a wyrażnie jest tak napisane jak tak naprawiacie Państwo jak piszecie to nic dodać nic ująć
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
Ponieważ jest to forum i jak na razie czekam na wyjaśnienia, oczywiście drogą mailową.

pozdrawiam
 

loewe

New member
Odpowiadam w sprawie autoryzacji nikt nie pisał w postach że jestem autoryzowany i na mojej stronie też nie jest to napisane .
Prowadziłem wszystkie serwisy w Polsce w firmie Trade Prode w Warszawie centralny serwis AUTORYZOWANY i kontrolowałem resztę serwisów .
Co do mojej fachowości może wypowiedzieć się Pan Prezes Blamowski zagiełem wszystkich w naprawach "loewe" które naprawiałem po serwisach autoryzowanych niektorych obecnych no z innym moze personelem .
Autoryzowany byłem równiez prze Firmę "Cleve" i nie podpisałem dalszej wspólpracy ponieważ sprzedawano telewizory Loewe składane w Polsce
jako oryginały z naklejka /wyprodukowano w "CLEVE" / i korzystano z mojej reklamy Firmy i strony internetowej programu /jezyk polski/
Wyraziłem swoją opinię na temat sprzętu który jest awaryjny są z nim kłopoty i za jaką cenę. Jak sam napisał dealer programowali polacy,kończy się produkcja w maju /to chyba teraz ?/,a dokumentacji nie ma ? jest na elektrodzie i to od nowego sprzętu który się już naprawia /polecam bazę schematów elektrody znajzdiecie tam najnowsze plazmy loewe i opisy uszkodzeń
Uważam że forum jest poto aby wyrażać swoje opinie prawdziwe i takie one są mam dowody na powyższe fakty jeżeli kolega kiki i maximmaxim popsułem im sprzedaż sprzętu swoją opinią to nic na to nie poradzę .Dlatego koledzy "kiki" i maximus domagają się zdjęcia z forum moich postów co zresztą nie jest tajemnica o awaryjnosci w Polsce .Zastanawiający jest fakt że dealer zastanawia się jakie stanowisko zająć ? no w przypadku gdyby było one nieprawdziwe zajęte byłoby z miejsca w mojej Firmie świadczy o fakcie że szuka się punktu zaczepnego za prawdziwe stwierdzenia . Zresztą gdyby była to nieprawda nie pisałbym postu przez dealera a zignorowałbym sytuację tak jak ja ich ignoruje .Ponieważ do Pana Administratora maila wysłać nie można wyjaśniam na forum .
Uważam wyjaśnienia za wystarczające Pozdrawiam

Jedynie co może dealer to próbować mnie ośmieszać i psuć mi opinie co i tak robi ..a co więcej za prawdę ?
 
Ostatnia edycja:

GIMI

New member
Witam

Dołączam się do sugestii AROSEK22 o wyłączenie tego pana!

Jak można nazwać się nazwą marki, którą się szkaluje? Facet na swojej stronie pokazuje jakiś TV sprzed pewnie 10 lat, robi straszne błędy językowe w swoich postach, które w rezultacie prowadzą do braku komunikatywności tekstu. Przecież to bełkot językowy okraszony jeszcze do tego błędami.

Ja mam od kilkunastu miesięcy LCD Xelosa i jestem z niego bardzo zadowolony.

A propos... Skoro ten pan to serwisant to czemu myli plazme z LCD...? Bo przecież Concept to obecnie LCD i do tego niezły, skoro wygrał już parę testów. Wydaje mi się, że niczego nie dowiemy się od pana, który najpierw miał nick "biuro@loewe-polska.pl" a teraz zmienił sobie na "loewe".

Wesołych Świąt wszystkim posiadaczom CRTków, LCDków i plazm oraz tym, którzy się do zakupu przymierzają!

Jakikolwiek to producent by to nie był!

GIMI
 

małgosia

New member
loewe napisał:
Prowadziłem wszystkie serwisy w Polsce w firmie Trade Prode w Warszawie centralny serwis AUTORYZOWANY i kontrolowałem resztę serwisów .
Co do mojej fachowości może wypowiedzieć się Pan Prezes Blamowski zagiełem wszystkich w naprawach "loewe" które naprawiałem po serwisach autoryzowanych niektorych obecnych no z innym moze personelem .

Wybacz, ale jesteśmy w dziale LCD, rozmawiamy o telewizorze Loewe Concept, a Twoje wypowiedzi nijak się mają do pierwotnego tematu.
Twoje CV, którego fragmenty cytuję być może jest interesujące dla ewentualnego pracodawcy, ale nie dla członków tego forum. Ja też mogłabym pisać o swoich problemach (mój chomik ostatnio nie chce jeść marchewki) albo opisywać swoje sukcesy zawodowe, ale zakładam, że jest to mało interesujące dla innych forumowiczów.
To forum to po prostu kiepskie miejsce na wylewanie prywatnych żali. Do tego służy priv.

zadolona użytkowniczka Loewe Concept
Małgosia
 
Ostatnia edycja:

loewe

New member
opinia

Wypowiedziałem opinie /bełkot/ i na tym zakończyłem co do Concept trzeba się jasno wyrażać czy to LCD czy kineskopowy są takie i takie
zwracam uwagę że jest to forum wolnej wypowiedzi na temat sprzętu
i takiej udzieliłem i proszę zgodnie z zaleceniem Administratora trzymać sie postów !
Pozdrawiam wesołych świat
p/s Pan Administrator chyba zakończył ten post a posty miały być nie o mnie i obrażaniu mnie bezpodstawnym tylko na temat LCD czy ktos ma na ten temat cos do powiedzenia chętnie przeczytam ?
resztę postów pozostawiam bez odpowiedzi i komentarza tak jak Firmę DSV
Nicam to był seryjnie produkowany pelny tuner PIP POP w 1992 roku powierzchniowy montarz itd ale chomik dowiedział się ze może nicam odsłuchać w Polsce w okolicach 2001 roku ? był jeszce i satelitarny
miał chomik satelitę ?
Pozdrawiam Forumowiczów i Wesołych Swiąt życzę
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry